Gå til innhold

Soon

Soon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Går greit her :) Enn der? :klem:

Her går det fint vet du :)

Mannen begynte på jobb igjen idag, så grudde meg litt, men hittil har det gått kjempefint.

Helsesøster kommer halv to, så det blir allright!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder gåturer er det ok greit å bare ta litt etter litt ja :jepp:

Jeg fullammer ja, og bruker bare skjold, har prøvd uten flere ganger. Men han vil absolutt ikke ta puppen, så her blir det skjoldbaby :fnise:

Hvordan var besøket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! :jepp:

Lykke til med besøk av helsesøster! :)

Takk for det!

Heisann! Håper det er ok at jeg kikker innom her? Moro å lese om andres erfaringer den første tiden med baby ...

Selvfølgelig - er kjempekoselig med nye folk innom dagboka :)

Velkommen skal du være :klem:

Håper besøket var bra! :)

Besøket var bra det - ikke så mye som skjedde da, fikk litt brosjyrer og snakket litt løst og fast - fikk veid lillegull og han er nå akkurat 3100g - lagt på seg endel siden torsdag da - da var han 2955g - så det var veldig bra :jepp:

Når det gjelder gåturer er det ok greit å bare ta litt etter litt ja :jepp:

Jeg fullammer ja, og bruker bare skjold, har prøvd uten flere ganger. Men han vil absolutt ikke ta puppen, så her blir det skjoldbaby :fnise:

Hvordan var besøket?

Besøket var bra :) Koselig helsesøster, og helt grei info :jepp:

Har så lyst til å bare prøve å amme nå, med skjold vel og merke...vet ikke om det er dumt...men er så lei pumping - dessuten er jeg ikke noe sår, og det gjør ikke noe vondt i det hele tatt når jeg ammer - er jeg dum hvis jeg hopper ut i det igjen nå eller....?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville prøvd å hoppe i det.

Tror jeg faller på det valget jeg og...ser jo fort om det blir vondt igjen eller noe...

Hurra - pumpeslutt for denne gang... :hoppe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg faller på det valget jeg og...ser jo fort om det blir vondt igjen eller noe...

Hurra - pumpeslutt for denne gang... :hoppe::fnise:

Så herlig! Jeg har også begynt med skjold nå og har ikke pumpet siden mandag- så deilig å slippe det dobbelt-arbeidet altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går bedre med ammingen. Går fortsatt bra nå, uten pumping?

Så misunnelig på dere som får til amming altså. Ikke bare pga antistoffer og fordi mm tross alt er det beste, men pga enkelheten. Ikke noe oppvask, sterilisering, tørking, måling, blanding.. For ikke snakke om en stelleveske som veier ett tonn pga tunge termoser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig! Jeg har også begynt med skjold nå og har ikke pumpet siden mandag- så deilig å slippe det dobbelt-arbeidet altså!

Ja, det er absolutt dobbeltarbeid, og en lettelse å slippe!

:hoppe: Hurra for pumpeslutt!

Yeey :ler:

Så bra det går bedre med ammingen. Går fortsatt bra nå, uten pumping?

Så misunnelig på dere som får til amming altså. Ikke bare pga antistoffer og fordi mm tross alt er det beste, men pga enkelheten. Ikke noe oppvask, sterilisering, tørking, måling, blanding.. For ikke snakke om en stelleveske som veier ett tonn pga tunge termoser..

Ja, det går fortsatt bra, men bruker skjold da - blir litt koking av de, men akkurat dèt skal jeg klare med!

Så deilig å slippe pumping. Jeg pumpet endel i begynnelsen, og fikk nesten senebetennelse av all den der pumpingen ...

Ja, det er godt å slippe, og så får man jo så mye mer tid!!

Jeg har heldigvis elektrisk pumpe jeg da, og kan tenke meg at senebetennelsen ikke var langt unna ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HOI!!

Nå kom det en skikkelig salve nedi vugga her - kjenner jeg gruer meg litt til den bleia, for den tror jeg er overfylt... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Å HOI!!

Nå kom det en skikkelig salve nedi vugga her - kjenner jeg gruer meg litt til den bleia, for den tror jeg er overfylt... :skratte:

Herlig :ler:

Rakk ikke inn her igjen i går jeg, men ser du har begynt med skjoldet? Går det bra, blitt sår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den ... skikkelig splæsj! :gjeiper:

Var faktisk mer lyd enn bæsj, men lukta gjorde den iallefall :ler:

Herlig :ler:

Rakk ikke inn her igjen i går jeg, men ser du har begynt med skjoldet? Går det bra, blitt sår?

Det går kjempebra med skjold, ikke noe sår foreløpig, så dette ser lovende ut!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, skjønner du er godt fornøyd ja, og det har du all grunn til å være :jepp:

Fint du ikke gav opp, for nå skal du se det går så det suser :)

Litt tukling med det skjoldet, men så lenge vi kan amme så får det bare gå. Bare pass på at babisen ikke fyller skjoldet med melk, for så å snu seg unna. Det gjør L her ofte og jeg blir kliss våt. Det er spesielt fint hvis vi er på senteret eller ute blandt andre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...