Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvorfor har de alltid kjæreste? Hva er det egentlig med aggressive og voldelige gutter jenter liker? Gutter som kan slå ned andre pga de ikke likte måten de ble sett på, eller at de så på/danset med/snakket med kjæresten deres... Sikter også mot de som sitter inne for vold, overfall, drap. Hører ofte om at de har beundrere på utsiden, som vil gifte seg med de og få barn med de. Er det vanlig å bli tiltrukket av voldelig oppførsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. juli 2009 #2 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvorfor har de alltid kjæreste? Hva er det egentlig med aggressive og voldelige gutter jenter liker? Gutter som kan slå ned andre pga de ikke likte måten de ble sett på, eller at de så på/danset med/snakket med kjæresten deres... Sikter også mot de som sitter inne for vold, overfall, drap. Hører ofte om at de har beundrere på utsiden, som vil gifte seg med de og få barn med de. Er det vanlig å bli tiltrukket av voldelig oppførsel? Jenter vil vel heller være sammen med han som gir juling, enn han stakkaren som får juling. Du får bli en tøffing, så kommer nok damene til deg, for ALLE jenter liker jo lavpanna aggresive og umodne menn - yeah right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #3 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg kjenner ingen voldelige menn, og har heller ikke venninner med voldelige menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #4 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvorfor har de alltid kjæreste? Fordi kvinner tenner på at menn slåss om dem. Hva er det egentlig med aggressive og voldelige gutter jenter liker? At disse gutta viser at de mer enn gjerne slåss for (å beskytte) henne. Gutter som kan slå ned andre pga de ikke likte måten de ble sett på, eller at de så på/danset med/snakket med kjæresten deres... Disse gutta gjør kvinnene våte i trusa. Slå ned en fyr på byn, stikk hjem og knull vilt etter på. Sikter også mot de som sitter inne for vold, overfall, drap. Hører ofte om at de har beundrere på utsiden, som vil gifte seg med de og få barn med de. Jepp. Det er helt riktig. Er det vanlig å bli tiltrukket av voldelig oppførsel? Ja, det er helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 10. juli 2009 #5 Del Skrevet 10. juli 2009 Er det vanlig å bli tiltrukket av voldelig oppførsel? Bare min personlige teori, men jeg har en formening om at kvinner som gifter seg med innsatte seriemordere har ett eller annet "issue" i sin egen psykologi. De er rett og slett ikke helt normale. Ikke til deres forkleinelse, men jeg tror det ligger noe under når man tar kontakt med konebankere og mordere helt bevisst. Ellers har sikkert mange av disse gutta som slår ned andre gutter kjæreste. Det er sikkert jenter av samme lavmåls kaliber som dem selv. Så da passer det jo fint. Selv synes jeg at voldelig oppførsel er noe av det mest harry som finnes. Så det er slett ingen regel at kvinner synes mannlig vold er sexy. Stort sett snakker jeg bare for meg selv, men jeg kan med stor sikkerhet si at ingen kvinner jeg kjenner (inkludert venninner, nære kolleger, mor og til og med bestemor) ikke finner voldsutøvere tiltrekkende. Det er bare blodharry. Gi meg heller en god verbal fight, any day Men sånt er vel ikke slåsskjempene i stand til, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 10. juli 2009 #6 Del Skrevet 10. juli 2009 Gi meg heller en god verbal fight, any day Det går jo egentlig ut på det samme prinsippet? Man nedverdiger andre gutter og hever seg selv, bare uten vold. Jentene som liker de lar seg jo uansett imponere av simpel bølle-oppførsel, gitt at man angriper og ikke forsvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 10. juli 2009 #7 Del Skrevet 10. juli 2009 Bare min personlige teori, men jeg har en formening om at kvinner som gifter seg med innsatte seriemordere har ett eller annet "issue" i sin egen psykologi. De er rett og slett ikke helt normale. Ikke til deres forkleinelse, men jeg tror det ligger noe under når man tar kontakt med konebankere og mordere helt bevisst. Ellers har sikkert mange av disse gutta som slår ned andre gutter kjæreste. Det er sikkert jenter av samme lavmåls kaliber som dem selv. Så da passer det jo fint. Selv synes jeg at voldelig oppførsel er noe av det mest harry som finnes. Så det er slett ingen regel at kvinner synes mannlig vold er sexy. Stort sett snakker jeg bare for meg selv, men jeg kan med stor sikkerhet si at ingen kvinner jeg kjenner (inkludert venninner, nære kolleger, mor og til og med bestemor) ikke finner voldsutøvere tiltrekkende. Det er bare blodharry. Gi meg heller en god verbal fight, any day Men sånt er vel ikke slåsskjempene i stand til, haha. Godt sagt. Jeg mener det er stor forskjell på å beskytte en kvinne og slå ned et tilfeldig offer bare så det er sagt. Hvis man tenker litt over det. Hvor mange psykologisk ustabile gutter finnes det? Hvor mange psykologisk ustabile jenter finnes det? Sannsynligvis havner disse tallene ganske nærme hverandre, og er en forklaring på hvorfor ting er som de er. En kvinne med selvrespekt og et sivilisert vesen ville aldri akspetert en slik oppførsel, det vet jeg. Og slike kvinner er jo ofte voldelige selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. juli 2009 #8 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg syns det er latterlig at mannfolk må fighte om ting, spesielt om det hadde vært pga meg! Greit å si ifra om ting, men man trenger ikke komme med knyttneva med engang og bare mæle ned folk så fort det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 10. juli 2009 #9 Del Skrevet 10. juli 2009 Disse gutta gjør kvinnene våte i trusa. Slå ned en fyr på byn, stikk hjem og knull vilt etter på. Jeg synes det er skikkelig pinlig når en gutt hisser seg opp over ingenting og til og med blir voldelig. Oi, her er vi i sandkassen, tenker jeg. Nei, gi meg heller en mann med psykisk styrke, en som ikke lar seg vippe av pinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #10 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg glemte jo å si at ingen kvinner vil vedkjenne seg dette. Men still deg på sidelinjen nese gang noen slåss på byn. Ikke se på de som slåss, men se på jentene. Tilsynelatende sjokkerte, men med lange lange blikk på seierherren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 10. juli 2009 #11 Del Skrevet 10. juli 2009 Det går jo egentlig ut på det samme prinsippet? Man nedverdiger andre gutter og hever seg selv, bare uten vold. Jentene som liker de lar seg jo uansett imponere av simpel bølle-oppførsel, gitt at man angriper og ikke forsvarer. Nei, da misforstod du meg. Poenget er at en mann som kan løse konflikter ved hjelp av intelligens og snakketøy er veldig mye mer attraktive enn de som må ty til fysikken. Og dersom den verbale volden er like ille som den fysiske- at mannen har en slags pervers glede av å overkjøre andre, så er det like ille, synes jeg. Og jeg tror fremdeles at det store flertallet av kvinner ville skydd en elendig oppførsel, uansett hvordan den arter seg. Enig med gjest over: se på antallet ustabile/voldelige/avhengige kvinner og menn, sammenligne disse to gruppene, og pris deg lykkelig over at du har en kjæreste med mer vett og forstand. Eller kommer til å finne deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 10. juli 2009 #12 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvorfor har de alltid kjæreste? Hva er det egentlig med aggressive og voldelige gutter jenter liker? Gutter som kan slå ned andre pga de ikke likte måten de ble sett på, eller at de så på/danset med/snakket med kjæresten deres... Er det vanlig å bli tiltrukket av voldelig oppførsel? Jajamenn... Mange av disse jentene aksepterer til og med at de selv får juling av "bolefjompene". "han er jo så snill når han ikke slår".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. juli 2009 #13 Del Skrevet 10. juli 2009 At kvinner heier på voldsutøvere er jo ingen hemmelighet. Det fenomenet trådstarter har lagt merke til er også noe alle vi andre ser. Brutal mann hadde en del gode forklaringer vi alle burde ta til ettertanke. Som vanlig når en mann påpeker et viss atferdstrekk hos kvinnen så blir jo det selvsagt benektet av alle kvinnene på forumet. Ingen av de vil engang vedkjenne seg selv om at de kjenner eller i det aller minste vet som slike tilfeller....! Lenge leve kvinneærligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. juli 2009 #14 Del Skrevet 10. juli 2009 Det finnes mange - både kvinner og menn - som har mer eller mindre alvorlige personlighetsforstyrrelser. Mange forstår det ikke selv engang. Det finnes mange forskjellige typer av såkalte personlighetsforstyrrelser - noen er mer vanlige hos kvinner og andre hos menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 10. juli 2009 #15 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg glemte jo å si at ingen kvinner vil vedkjenne seg dette. Men still deg på sidelinjen nese gang noen slåss på byn. Ikke se på de som slåss, men se på jentene. Tilsynelatende sjokkerte, men med lange lange blikk på seierherren. He he... Hvis det er på film og hovedrollen er kjekk, og han kjemper om en viktig sak, så ja... kanskje noen beundrende blikk fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #16 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvorfor har de alltid kjæreste? Hva er det egentlig med aggressive og voldelige gutter jenter liker? Gutter som kan slå ned andre pga de ikke likte måten de ble sett på, eller at de så på/danset med/snakket med kjæresten deres... Sikter også mot de som sitter inne for vold, overfall, drap. Hører ofte om at de har beundrere på utsiden, som vil gifte seg med de og få barn med de. Er det vanlig å bli tiltrukket av voldelig oppførsel?Eller så er det at de faktisk (tørr) tar kontakt med jentene, dvs de er mer pågående/brautende/breiale ol. noe man kan være/gjøre uten å slåss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. juli 2009 #17 Del Skrevet 10. juli 2009 Det at en mann er maskulin er for kvinnen et av de aller mest fascinerende trekk. En dominant mann som ikke lar seg kue av tilfeldige eller av kvinner, gir kvinner eggløsning og det "ulmer" i nederegionen. Vi kan vel si det er merkelig at kvinner i dagliglivet og i edru tilstand er de mest fornuftige kvinner blir i visse situasjoner gjerne iblandet rus blir den kvinnen hun forakter mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. juli 2009 #18 Del Skrevet 10. juli 2009 Egentlig skjønner jeg damer godt. Jeg er også en sånn som tenner på jenter som liker å finne på ugagn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juli 2009 #19 Del Skrevet 11. juli 2009 Det at en mann er maskulin er for kvinnen et av de aller mest fascinerende trekk. En dominant mann som ikke lar seg kue av tilfeldige eller av kvinner, gir kvinner eggløsning og det "ulmer" i nederegionen. Vi kan vel si det er merkelig at kvinner i dagliglivet og i edru tilstand er de mest fornuftige kvinner blir i visse situasjoner gjerne iblandet rus blir den kvinnen hun forakter mest. Alkohol inn - vett ut. Fact of life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 11. juli 2009 #20 Del Skrevet 11. juli 2009 Tilsynelatende sjokkerte, men med lange lange blikk på seierherren. Det er da ikke overraskende? Det er akkurat i tråd med naturen og dyrenes verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå