breece Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Et lite spørsmål bare! Er det noen som har lest boken "de dødes tjern" (eller hva den heter) Skal ha den med på lydbok til syden - greit å vite om den er noe bra takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 Leste den for noen år siden og ja den kan anbefales. For det 1. fordi det er norsk litteratur og for 2. den er spennende. God bokferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Lest boka, sett filmen. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 Kjempespennende - men så er d jo André Bjerke da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breece Skrevet 1. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 1. august 2003 tusen takk Da skal jeg kose meg på stranden med den. Håper bare han som leser den har ok stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. august 2003 #7 Del Skrevet 1. august 2003 Den er kjempebra!! Vil du ha en kulturell opplevelse av de beste ville jeg ha prøvd å få sett filmen også. Med unntak av en bitteliten detalj (kråka) er den en av de beste norske filmene noensinne, syns jeg! Suzy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 1. august 2003 #8 Del Skrevet 1. august 2003 Jepp, utrolig bra bok og film!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 1. august 2003 #9 Del Skrevet 1. august 2003 "De dødes tjern" - var ikke det den skrekkfilmen som skremte mine eldre søsken fra sams og samling for 25 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. august 2003 #10 Del Skrevet 1. august 2003 Jo den er skummel !!! og boken også - veldig bra- men husk å låse dørene :o :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2003 #11 Del Skrevet 2. august 2003 har sett filmen kul film fra 50 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå