Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Barna skal ut og reise, og jeg har ingen håndfast billett i hånda! Ha fått mail med div info, som for eks bill.nr. Dette har jeg notert ned og tar med til innsjekking. De er såpass ung at de ikke har legitimasjon selv. Tidligere har jeg fått sendt billett og skrevet ut selv, men denne gangen kom det kun en reiseplan hvor det også står at det benyttes elektronisk billett. Holder det med å troppe opp og si navn osv??! *ikke så bereist*
Glitnir Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Skriv ut reiseplanen og ta den med. Det går nok også greit med bare bookingnummer og navn, eller kun navn for den saks skyld, men skulle det være noe kluss er det greit å ha reiseplan/bestillingsbekreftelse også.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Skriv ut reiseplanen og ta den med. Det går nok også greit med bare bookingnummer og navn, eller kun navn for den saks skyld, men skulle det være noe kluss er det greit å ha reiseplan/bestillingsbekreftelse også. Skriveren funker ikke og alle er på ferie. Er jeg dum som tar sjansen på kun å ta med bill.nr??
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Skriveren funker ikke og alle er på ferie. Er jeg dum som tar sjansen på kun å ta med bill.nr?? Det går helt sikkert greit. Som Glitnir sier er den grei å ha dersom det skulle være noe kluss, men det er det jo svært sjelden. Så det ordner seg nok. Selv pleier jeg aldri å ha noe mer enn navn og referansenummer innen Norge, men printer alltid ut når jeg skal utenlands, særlig utenfor Vest-Europa.
juliane Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Man kan vel ikke reise uten legitimasjon, kan man det da? Selv om det er barn vi snakker om?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Man kan vel ikke reise uten legitimasjon, kan man det da? Selv om det er barn vi snakker om? Den biten har aldri vært noe problem før i alle fall. Kan jo ta med passene evt. Satser på at det går greit jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå