Gjest kah Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 jeg lurer på om antrekket jeg har valgt som gjest i bryllup til en god vennine er upassende.... jeg har valgt en sort, lang kjole, med ett sølvbelte.. "problemet" er at kjolen er rimelig utringet..dvs at utringningen går til omtrent brystbenet.... Kjolen er veldig elegant og pyntet..MEN! jeg har ikke store pupper, og ikke anntydning til kløft.er så og si flat... er dette for upassende likevel?? håper på ærlige svar da jeg IKKE har såå god tid..=)
Solstrålejenta Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hei du, For meg ville ikke det gjort noe om du hadde en slik kjole i mitt bryllup iallefall, men folk er jo så forskjellige. Noen mener jo at man ikke kan gå i svart kjole i det hele tatt, mens andre ikke synes dette er så farlig. Jeg mener at så lenge man er pent pyntet og ikke vulgær, så kan man komme i hvilken farge og utringning man selv ønsker, men det er meg. Hvis du er usikker -kunne du ikke forhørt deg med brudeparet eller noen av de andre gjestene... Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå