Gjest Purple Haze Skrevet 11. juli 2009 #21 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er et enda større tankekors at ingen har startet en tråd om hva som gjør en gutt vakker/kjekk. Vel, det har vært mange slike tråder her inne. Bare å søke litt i forumet det, så popper de nok opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 13. juli 2009 #22 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva mener du med selvfølelse? Har aldri hørt om det før. Sikker på at det ikke er du som blander sammen selvtillit og selvfølelse ? Jeg er sikker på at jeg ikke blander begrepene ja. Selvtillit går ut på hva man mestrer/ ikke mestrer og er derfor knyttet til prestasjoner. Selvfølelse går på hvem man er og hvordan man er og er knyttet til følelser og grad av selvaksept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 13. juli 2009 #23 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er sikker på at jeg ikke blander begrepene ja. Selvtillit går ut på hva man mestrer/ ikke mestrer og er derfor knyttet til prestasjoner. Selvfølelse går på hvem man er og hvordan man er og er knyttet til følelser og grad av selvaksept. signerer denne. En utmerket definisjon av begrepene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå