Ungjenta Skrevet 10. juli 2009 #1 Del Skrevet 10. juli 2009 Nå har vi jo allerede en tråd som heter "hva gjør en jente stygg i dine øyne?" Så nå vil jeg være litt positiv og istedet spørre: Hva gjør en jente vakker i dine øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fluid Skrevet 10. juli 2009 #2 Del Skrevet 10. juli 2009 Sjarm (god utstråling), smilende øyne og selvtillitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 10. juli 2009 #3 Del Skrevet 10. juli 2009 Ja, bedre med en sånn tråd da det du rett og slett spør om er jo "eksteriørmessig" hva som gjør en kvinne VAKKER ! Det er jo helt individuelt, det er aldersbestemt (man kan endre synet på "vakker" over tid) og kanskje i hvilken "setting" man ser en kvinne. Personlig så synes jeg, og er svak for kvinner med utstråling, smil, varme øyne, velstelt hår, fine tenner og slank kropp (men ikke FOR tynn). Passelige bryster og flott hofteparti med litt former og litt stram rumpe kanskje. Da har jeg nevnt eksteriørmessig hele kroppen, mens man som oftest forbinder vakker med hvordan ansiktet ser ut. I utstålingen som vises gjennom ansiktet og ellers kroppsbruk, så kan man se om en person har det bra med seg selv eller ikke. Jeg liker selvfølgelig helst glade kvinner (med personlighet) som viser det på en ekte måte og øyne som viser sjarm, har glimt og lyser varme mot deg....mmm. Men jeg må si at jeg kan bli svært betatt av forskjellige kvinner, det er ingen "fast" oppskrift i mitt hode hvordan en vakker kvinne skal se ut.......men noen trekk har jeg nevnt her ihvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. juli 2009 #4 Del Skrevet 10. juli 2009 Så nå vil jeg være litt positiv og istedet spørre: Hva gjør en jente vakker i dine øyne? Positivt er bra Men hva gjør en jente vakker i mine øyne ...... hmmmm, ja det lurer egentlig jeg på også hehe Hun må være feminin (gjerne litt langt hår), naturlig kropp og sånn passe søt .... og helt hva det vil si, er vanskelig å beskrive med ord. Det er vel mere en følelse jeg får. Utseendet i seg er i hvert fall ikke nok. Det er kombinasjonen av utseendet og personligheten som gjør en jente/kvinne vakker :rødme: Må innrømme jeg liker ei relativt livlig jente - selv om jeg vel har brent meg på det for ikke så lenge siden, og brent barn burde vel sky ilden ..... Men ellers må ho være snill, ærlig, omtenksom, ha sunn fornuft og god moral Håper ikke jeg er altfor kravstor men det vil vel vise seg sikkert ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 10. juli 2009 #5 Del Skrevet 10. juli 2009 Det kan være så mangt. Alt fra ett søtt blikk til en fin rumpe kan få meg betatt. Spesielle pluss er: Lengre hår (trenger ikke rekke henne til rumpa men) Søt nese - Helst ikke så tynn, jeg finner av en eller annen grunn ikke tynne jenter noe serlig tiltrekkende. - Hun liker å ha øyekontakt. - Hun er glad og bli, og nyter livet. Dette syns utrolig godt! - Ikke altfor selvsikker. Helst ingen skikkerlig pyse med øynene i bakken hele tiden, men en fin mellomting. - Helst ikke så høy. Ikke at det er en kjempesak, men liker de best når de er lavere enn meg. Hvis ikke føles det litt rart å kysse, hehe. - Ikke alltid så fremmpå. F. eks på utesteder er den som sier mest (ofte mets dumt) den minst tiltrekkende. Den som sitter stille og kommer med noen kommentarer inimellom og drikker med måte er mest vakker i den gjengen. - Omsorgsfulle øyne. At man kan se henne i øynene og se at hun bryr seg og mennesker. Også veldig lett å skille ut. Ellers er det mest tiltrekkende jeg vet jenter som er glad i barn (og helst dyr). Ser jeg en ung kvinne som går tur med en beby eller lignende så blir jeg veldig fort betatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #6 Del Skrevet 10. juli 2009 Alt som kan defineres som feminint. Jeg har linket til to pene jenter i signaturen min, men vakre... Vet ikke? Det sitter langt inne for meg å omtale noen somvakre. Du skal være solid pen til å starte med og så må du følge på med femininitet og en stor varm personlighet. Dronningen av Jordan ligger godt an for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #7 Del Skrevet 10. juli 2009 Alt som kan defineres som feminint. Jeg har linket til to pene jenter i signaturen min, men vakre... Vet ikke? Det sitter langt inne for meg å omtale noen somvakre. Du skal være solid pen til å starte med og så må du følge på med femininitet og en stor varm personlighet. Dronningen av Jordan ligger godt an for å si det slik. Da har du utsøkt smak: http://images.google.no/images?hl=no&q...le&resnum=4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #8 Del Skrevet 10. juli 2009 Da har du utsøkt smak: http://images.google.no/images?hl=no&q...le&resnum=4 Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juli 2009 #9 Del Skrevet 10. juli 2009 Alt som kan defineres som feminint. Jeg har linket til to pene jenter i signaturen min, men vakre... Vet ikke? Det sitter langt inne for meg å omtale noen somvakre. Du skal være solid pen til å starte med og så må du følge på med femininitet og en stor varm personlighet. Dronningen av Jordan ligger godt an for å si det slik. Dronningen av Jordan kan jeg skjønne, men de du har linket til er jo bare barn. Ble litt sjokka over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #10 Del Skrevet 10. juli 2009 Dronningen av Jordan kan jeg skjønne, men de du har linket til er jo bare barn. Ble litt sjokka over det... Barn? De er over 20 begge to på de videoene. Kan knapt kalles barn lenger. Og det er forskjellige grunner til at jeg har sansen for Nevena, Alizée og Dronning Rania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nabo Skrevet 10. juli 2009 #11 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg vet Bor du på Slemdal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann... Skrevet 11. juli 2009 #12 Del Skrevet 11. juli 2009 - Symmentri - øyne, munn og nese må stå i riktig forhold til hverandre. For eksempel vil det være bedre å ha øyne som står litt lenger fra hverandre dersom man har en litt bredere nese. - Pene øyne med glimt (ikke før intense, ikke lazy-eyes. Øyenfarge har ikke noe å si) - Helst under 180. De over har veldig ofte dårlig holdning - En slank kropp med liten rompe. Puppene må ikke være for store i forhold til resten av kroppen - utstråling, selvtillit, tilstedeværelse og god holdning. Disse har en sammenheng med hverandre, og hvis alt klaffer kan man føle det bare personen går inn i et rom. - smile mye og være positv - ha en gjennomført stil! selv en skate-stil kan bli fint om det er gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 11. juli 2009 #13 Del Skrevet 11. juli 2009 Og det er forskjellige grunner til at jeg har sansen for Nevena, Alizée og Dronning Rania. Jeg har veldig sansen for hun første, Nevena - veldig vakker og flink. Men Alizée synes jeg absolutt ingenting om. (Mangler både kinnben og dybde.) Dronning Rania er bare kjedelig pen. Jeg uttaler meg som biseksuell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juli 2009 #14 Del Skrevet 11. juli 2009 Det må være et tankekors, at det i denne tråden knapt er kommet svar, mens det i "stygge-tråden", er flere sider med svar. Mange som er flinke til å se det positive med andre mennesker her inne... Nå er ikke jeg så opptatt av utseende på andre damer, men ser selvfølgelig at noen er pene, andre ikke så heldige, rent utseendemessig. En vakker kvinne har utstrålig, i mine øyne. Hun trenger ikke være klassisk vakker, men ha noe udefinerbart ved seg. Helt naturlig. Og skjønnhet ligger i øyet som ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 11. juli 2009 #15 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg syns det er fint med en dame som går oppreist og rett i ryggen. Holdning gjør mye fra eller til. Og at hun ser sunn ut, både i kroppen og huden og håret gjør at damer blir pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juli 2009 #16 Del Skrevet 11. juli 2009 Dronningen av Jordan ligger godt an for å si det slik. Jaja, jeg forstår at det er smak og behag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 11. juli 2009 #17 Del Skrevet 11. juli 2009 Som mange andre skriver her: God selvfølelse (mange blander selvtillitt og selvfølelse) og utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagett Skrevet 11. juli 2009 #18 Del Skrevet 11. juli 2009 Det kan være så mangt. Alt fra ett søtt blikk til en fin rumpe kan få meg betatt. Spesielle pluss er: Lengre hår (trenger ikke rekke henne til rumpa men) Søt nese - Helst ikke så tynn, jeg finner av en eller annen grunn ikke tynne jenter noe serlig tiltrekkende. - Hun liker å ha øyekontakt. - Hun er glad og bli, og nyter livet. Dette syns utrolig godt! - Ikke altfor selvsikker. Helst ingen skikkerlig pyse med øynene i bakken hele tiden, men en fin mellomting. - Helst ikke så høy. Ikke at det er en kjempesak, men liker de best når de er lavere enn meg. Hvis ikke føles det litt rart å kysse, hehe. - Ikke alltid så fremmpå. F. eks på utesteder er den som sier mest (ofte mets dumt) den minst tiltrekkende. Den som sitter stille og kommer med noen kommentarer inimellom og drikker med måte er mest vakker i den gjengen. - Omsorgsfulle øyne. At man kan se henne i øynene og se at hun bryr seg og mennesker. Også veldig lett å skille ut. Ellers er det mest tiltrekkende jeg vet jenter som er glad i barn (og helst dyr). Ser jeg en ung kvinne som går tur med en beby eller lignende så blir jeg veldig fort betatt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juli 2009 #19 Del Skrevet 11. juli 2009 Som mange andre skriver her: God selvfølelse (mange blander selvtillitt og selvfølelse) og utstråling. Hva mener du med selvfølelse? Har aldri hørt om det før. Sikker på at det ikke er du som blander sammen selvtillit og selvfølelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #20 Del Skrevet 11. juli 2009 Det må være et tankekors, at det i denne tråden knapt er kommet svar, mens det i "stygge-tråden", er flere sider med svar. Det er et enda større tankekors at ingen har startet en tråd om hva som gjør en gutt vakker/kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå