Gå til innhold

rens av brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Giftet meg forrige lørdag i drømmekjolen- selvsagt. Det er med litt tungt hjerte jeg har bestemt meg for å selge den. Hvor mye er det vanlig å betale for rensing? Og blir resultatet bra? Den er overraskende ren, bare litt skitten under langs kanten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner med fra 1300.

Mange renserier har ikke godt rykte, prøv å finn et sted som er flinke med brudekjoler.

Skrevet (endret)

Et sted jeg kjenner til tar minstepris på 800,-. Det dyreste de har hatt er 1300,-. Det er avhengig av kjolen, hvor mange lag den har, hvor vanskelig den er å presse, hvor møkkete den er osv. Perler og lignende kompliserer også ting da dette kan smelte eller løsne i rens.

Endret av FoxyFish
Skrevet

Renseriet jeg har snakket med sa at de pleide å ta rundt 1100 for full pakke (rens og steaming), men det avhengte litt av type kjole o.l.

Skrevet

Jeg betalte 1200 for å rense min på det renseriet som ligger på Skedsmokorset. Fikk det anbefalt av butikken jeg kjøpte kjolen i. Virket som det kostet det samme uansett kjole, så sånn sett var det greit for meg fordi jeg hadde visst en veldig tidkrevende kjole.

Skrevet

Jeg betalte 1000,- for rens av brudekjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...