Gå til innhold

Fin regnjakke?

Anbefalte innlegg

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hei folkens! :)

Jeg vet det er sommer og knallsol nå, men vestlandet er lumsk når det gjelder været..

Jeg er på evig jakt etter en fin regnjakke/parkas, hater å tasse rundt i den 10 str for store arvede jakken jeg allerede har..

Jeg kikka litt på nett og fant en med fint snitt på topshop, super irriterende at de ikke shipper til norge!!!!!

Her er link: jakken (hvis dere sveiper musepilen ned på Parkas and ponchos kommer det frem et bilde av jakken, ikke trykk på "knappen", da kommer det bare frem en stygg gul ting" for de er utsolgt for regnjakken jeg snakker om)

Har dere peil på hvor jeg kan finne noe lignende her til lands, eller på nett?? :)

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Mulig du har funnet deg regnjakke nå, men hvis ikke så anbefaler jeg at du kikker på Søs Jensen sine sider. Syns jakkene deres er veldig fine. http://sosjensen.no/

Gjest Gjest_bunny_*
Skrevet

Hiver meg på denne jeg, da jeg også er stuck på det regnfylte vestland, og jeg skjønner AKKURAT hva du mener med at du er lei av å sose rundt i for stort arvegods!

Skrevet

Topshop sender til Norge nå, frakten er heller ikke så gal. :)

Skrevet

Jeg synes Kari Traa har noen som er litt morsomt design på.

Og som personen over meg sier, så sender nå topshop til norge, så da er det bare å kjøpe den du har lyst på ;)

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Jaa! jeg vet :) har laget en tråd om det her..

Jeg ble super gla når jeg fante det ut! Det første jeg bestilte var jo da selvfølgelig regnjakken der fra :) :) :)

Takk for de andre svarene, de jakkene var også veldig fine :)

Endret av Sandbekken
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye (ca ) i frakt? Går det på vekt, eller er det "fastpris"?

Gjest Sandbekken
Skrevet
Hvor mye (ca ) i frakt? Går det på vekt, eller er det "fastpris"?

5 pund.. tror det er fast pris :)

Gjest Gjest
Skrevet
5 pund.. tror det er fast pris :)

o-la-la!

Dette blir en dyr måned!

Går det på noen måte an å unngå toll?

Hvordan er topshop i størrelser?

Gjest Sandbekken
Skrevet
o-la-la!

Dette blir en dyr måned!

Går det på noen måte an å unngå toll?

Hvordan er topshop i størrelser?

Oh yeah! det samme sier jeg! :)

Så i tråden jeg startet om topshop at noen nevnte størrelsene var litt merkelige, jeg spurte dem hvordan de var merkelige, men fikk aldri svar.. Sååå nå venter jeg bare spent på jakken min :)

Skrevet

Klær fra Topshop er litt små i størrelsene sammenlignet med f.eks H&M, kan være det de mener med "merkelig", uten at jeg har lest den tråden du refererer til (men det har du jo allerede sett :ler:).

Gjest Sandbekken
Skrevet
Klær fra Topshop er litt små i størrelsene sammenlignet med f.eks H&M, kan være det de mener med "merkelig", uten at jeg har lest den tråden du refererer til (men det har du jo allerede sett :ler:).

ok.. Det blir spennende når jeg får jakken nå.

Jeg bruker 36 i jakker så jeg bestilte i str 8, det er vel det som tilsvarer 36 vil jeg tro..

Håper jeg ikke har gjort noe dumt da! :P

Skrevet
Mulig du har funnet deg regnjakke nå, men hvis ikke så anbefaler jeg at du kikker på Søs Jensen sine sider. Syns jakkene deres er veldig fine. http://sosjensen.no/

Jaaaa!!! Jeg har den rosa regnkåpen!!! :-D Hadde flaks og fant den til halv pris i en butikk i Ålesund i fjor sommer!!! :-D

Gjest SmallTalk
Skrevet
ok.. Det blir spennende når jeg får jakken nå.

Jeg bruker 36 i jakker så jeg bestilte i str 8, det er vel det som tilsvarer 36 vil jeg tro..

Håper jeg ikke har gjort noe dumt da! :P

Mulig jeg er gledesdreper nå, men str 8 i UK tilsvarer vel str 34 i norsk størrelse? Og 36 blir 10 i UK.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Mulig jeg er gledesdreper nå, men str 8 i UK tilsvarer vel str 34 i norsk størrelse? Og 36 blir 10 i UK.

åååå faen i faen i faen!!!

Skrevet (endret)
Jaaaa!!! Jeg har den rosa regnkåpen!!! :-D Hadde flaks og fant den til halv pris i en butikk i Ålesund i fjor sommer!!! :-D

Kommer de med bukser oxo? Hvor selger de slikt i oslo? SØS JENSEN har ikke forhandlerliste på webben sin. Det er et minus.

På madonna konserten så jeg mye regntøy, kan man si. Mye kjedelig, og jeg vil ha noe friskt.

Fler tips?

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt at UK størrelser er alt fra 2 til 4 størrelser større enn norske størrelser, så det stemmer nok tror jeg..dessuten hadde jeg en kjole fra Dorothy Perkins, da kjøpt jeg 4 størrelser større en det jeg bruker i norske størrelser og det var litt trange så...vanskelig det der.

Hvis du bruke 34 i norske str. så hadde jeg nok bestilt 10 UK hvis det var mening du skal gå opp en størrelse fra det du bruke vanligvis. Men Top Shop har en passform som ligner på Divided H&M har jeg hørt, så du får vente å se om det passe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...