Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en kan en drikke utenom måltidene ved bruk av rikshospital dietten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som vet om en kan en drikke utenom måltidene ved bruk av rikshospital dietten?

hvis du skal ta denne dietten pga en oprasjon, så spør på på rikshospitalet..

men jeg har en fornemmelse om at dette er et slankeopplegg siden du skriver det her, så da sier jeg bare : ikke gå på en slik diett!

det finnes så mange andre måter å komme ned i vekt på en SUNN måte :)

Skrevet
hvis du skal ta denne dietten pga en oprasjon, så spør på på rikshospitalet..

men jeg har en fornemmelse om at dette er et slankeopplegg siden du skriver det her, så da sier jeg bare : ikke gå på en slik diett!

det finnes så mange andre måter å komme ned i vekt på en SUNN måte :)

Denne dietten har ikke noe med sykehus å gjøre utenom navnet. Og hvorfor mener du at den ikke er sunn?

Jeg synes den høres bra ut, bare litt dårlig info om drikke utenom måltidene.

Skrevet
Denne dietten har ikke noe med sykehus å gjøre utenom navnet. Og hvorfor mener du at den ikke er sunn?

Jeg synes den høres bra ut, bare litt dårlig info om drikke utenom måltidene.

ok,for det er en diett som heter sykehusdietten.. og det er ment som en diett for de som må slanke seg før en operasjon..

du kan selvfølgelig drikke vann ja, men jeg ville heller gått ned i vekt på en slik måte som varer "evig".

er denne dietten slik at du kan leve på denne maten resten av livet? hvis svaret er nei, så er ikke dette noe bra slankemåte!

Gjest kipa ikke logget inn
Skrevet

denne har jeg tatt. Den er bra for å starte et "bedre liv". jeg gikk gangen gikk ned 9 kg, og der holdt jeg meg lenge..men man må jo legge om etter dette, brukte den som en god start som sagt og selv om den er tøff.. husk å drikke mye vann ja ;-) så hjelper den. Vi var 4 stk på jobben som tok den likt, det var velidg ok, motvirte hverandre, resultatene var 12 kg, 6 kg, 8 og 9 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...