Mrs. B Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 Jeg har lagt inn mitt eget personlige bilde i MSN 6.0, likevel, hver gang jeg logger meg på, så er det et nytt bilde der (et av standardbildene) og jeg må endre det til mitt bilde. Ingen andre jeg vet om har dette problemet. Det gjelder på begge maskinene jeg pleier å logge meg på med... Noen som vet hva det kan skyldes?
Milly:) Skrevet 10. august 2003 #2 Skrevet 10. august 2003 Det hørtes veldig rart ut. Det eneste "lignende" jeg har sett er at hvis man tar vekk bildet (ikke skjuler det, men bestemmer at det ikke skal vises, under options) og så tar det fram igjen, så er ikke det gamle bildet der lenger. Skjer det hver gang du logger på altså? Har du prøvd å bruke et annet bilde? Husk at bildet du skal bruke må ligge på datamaskinen du er på. Det blir ikke lagret slik at det er der uansett hvor du logger på med emailadressen din. Men det visste du sikkert.
Mrs. B Skrevet 11. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2003 Ja det har vært sånn hver gang jeg har logget på hittils. Det virker derimot som det har hatt noe med profilen min å gjøre, siden det har "forfulgt" meg på andre pcer jeg har pleid å logge meg på også. Her om dagen endret jeg derimot e-postadressen til MSN profilen min, og da ble hele Messengeren nullstilt. Og da jeg logget meg på idag fikk jeg riktig bilde med en gang, så jeg håper det har løst seg nå. Selv om jeg ikke har funnet noen forklaring på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå