Gjest TS Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Har en besteveninne. la oss kalle henne Ida. Hun har/hadde en kjæreste som het "Mons". Hvertfall. Ida og Mons hadde vært sammen i 2 år da Mons fortalte Ida når han var dritings at han hadde vært utro for 5 mnd siden. Ida ble helt knust, var mye fram og tilbake, han løy mye og det ble tilslutt slutt. Så dro de på Hove hver for seg, og møttes da de var drita. Blei mye fram og tilbake og de "ordna" opp i løpet av festivalen, men pratet kun sammen med alkohol innabords. Så nå er de sammen igjen. jeg liker det ikke helt. Har selv vært sammen med karen, han var utro mot meg, og ALLE damene han tidligere har vært sammen med. Den ene dama var han i løpet av et år utro med 12 forskjellige damer. Og han har det for seg det at han kan gjøre hva han vil selv om han er i et forhold, uten at det får konsekvenser. Han er også ekstremt likegyldig ovenfor henne. Tar ikke tlf eller ringer på en mnd, før han pluttselig dukker opp på døra hennes med 5 fjerne kamerater og trenger et sted og sove. Har aldri noen forklaring på noe. Vet jeg egentlig ikke har noe med dems forhold å gjøre, men jeg ser det lang vei at han ikke er noe bra for henne. Hun ser helt jævlig ut rett og slett, og hun er jo besteveninna mi så jeg blir lei meg av å se henne bli behandlet som dritt.. Skal jeg bare la de holde på og prøve å støtte henne og være glad på hennes vegne? Føler det blir litt falskt da det er overhode ikke det jeg mener.. Skal jeg bare slutte å bry meg?
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Du må absolutt ikke slutte å bry deg. Du kan gjerne si hva du mener, men er Ida bestemt at hun skal satse, er det egentlig lite du kan gjøre. Presser du henne for hardt eller maser for mye, kommer hun kanskje til å synes at det er din 'skyld' hvis noe går galt etterpå. Når det gjelder forhold, er det til syvende og sist de involverte som må ta avgjørelser. Vi som venner/venninner kan bare si det vi mener, og hvis vi ikke blir hørt, må vi bare respektere de valgene som blir tatt. Og jeg har også sett venninner sammen med sånne menn. Noen bare blir tiltrukket til feil type menn hele tiden. Kunne ønske man kunne endre det, men virker som om kjærligheten gjør folk blinde.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Har en besteveninne. la oss kalle henne Ida. Hun har/hadde en kjæreste som het "Mons". Hvertfall. Ida og Mons hadde vært sammen i 2 år da Mons fortalte Ida når han var dritings at han hadde vært utro for 5 mnd siden. Ida ble helt knust, var mye fram og tilbake, han løy mye og det ble tilslutt slutt. Så dro de på Hove hver for seg, og møttes da de var drita. Blei mye fram og tilbake og de "ordna" opp i løpet av festivalen, men pratet kun sammen med alkohol innabords. Så nå er de sammen igjen. jeg liker det ikke helt. Har selv vært sammen med karen, han var utro mot meg, og ALLE damene han tidligere har vært sammen med. Den ene dama var han i løpet av et år utro med 12 forskjellige damer. Og han har det for seg det at han kan gjøre hva han vil selv om han er i et forhold, uten at det får konsekvenser. Han er også ekstremt likegyldig ovenfor henne. Tar ikke tlf eller ringer på en mnd, før han pluttselig dukker opp på døra hennes med 5 fjerne kamerater og trenger et sted og sove. Har aldri noen forklaring på noe. Vet jeg egentlig ikke har noe med dems forhold å gjøre, men jeg ser det lang vei at han ikke er noe bra for henne. Hun ser helt jævlig ut rett og slett, og hun er jo besteveninna mi så jeg blir lei meg av å se henne bli behandlet som dritt.. Skal jeg bare la de holde på og prøve å støtte henne og være glad på hennes vegne? Føler det blir litt falskt da det er overhode ikke det jeg mener.. Skal jeg bare slutte å bry meg? Er du nå så sikker på at han også definerer det som "de er sammen"? Masse eksempler på at knullevenner har totalt forskjellig oppfatning av "forholdet".
leirbål Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Enig med Bond. Snakk med henne og fortell henne at du er bekymret. Husk å si at du sier det fordi du er glad i henne. Så må du la henne velge selv. Men du kan jo en sjelden gang spørre henne om hun ikke blir sint, skuffet el. over en konkret ting, og minne henne på at det ikke er vanlig. Men ikke gjør det for ofte, da er sjansen stor for at hun blir sint på deg istedenfor.
Gjest Ts Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Ja, han er klar over at de er i et forhold. Han bare bryr seg veldig lite.. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå