Gå til innhold

Komme i form iløpet av 4 uker

Anbefalte innlegg

Gjest scott
Skrevet

Skal til syden om ca 1 mnd, og vil gjerne komme meg i form til da. Tror dere jeg greier å stramme litt opp her og der hvis jeg følger et hardere treningsprogram enn vanlig og har et normalt kosthold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal til syden om ca 1 mnd, og vil gjerne komme meg i form til da. Tror dere jeg greier å stramme litt opp her og der hvis jeg følger et hardere treningsprogram enn vanlig og har et normalt kosthold?

jepp det gjør du! men det krever selvdisiplin... har du der, går det meste ann :)

Skrevet

Mye kan gjøres i løpet av fire uker. Det dreier seg bare om å gjøre alt det du vet er riktig. Selvdisiplin og viljestyrke er nøkkelordene.

Men det hva er normalt kosthold og hardere treningsprogram enn vanlig? Det som er normalt for deg, er kanskje ikke normalt for en annen? Og det som er hardt treningsprogram for deg er kanskje ikke hardt for andre? Det sunneste er å ta slikt over tid. Da risikerer du ikke overtrening og å sprekke på hele opplegget.

Skrevet

Trener du til vanlig? (Før du startet innkjøret nå mener jeg :gjeiper: )

Gjest scott
Skrevet
Trener du til vanlig? (Før du startet innkjøret nå mener jeg :gjeiper: )

Ja, trener til vanlig, normalt sett på studio, en blanding av kondis og styrke. Men har ikke vært på studio på lenge, har jogget for det meste i løpet av juni måned, men har blitt lite av det i det siste. Er så vanskelig å finne motivasjon nå som løpepartneren min er bortreist :/

Målet var egentlig ikke å slanke meg flere kilo, men heller å få strammet litt opp så jeg slipper å føle meg så dvask i bikini ;) Vil gjerne føle meg litt mer selvsikker på et område jeg kan forandre, da de røde strekkmerkene mine på hoftene og lårene ikke kan gjøres noe med...

Det jeg tenkte på var trening 5 dager i uken, 3 dager med jogging og 2 dager med styrke. Tenker jeg begynner på mandag, må bare presse meg selv ut å trimme litt, for helsas skyld mest da, selv om jeg synes det er gørr å trene alene. Er umotiverende da. Vel, vel.

Synes jeg har et relativt sunt kosthold, spiser veldig sjeldent søtsaker og potetgull, får i meg mye grønnsaker, litt frukt, vann, og sånn ellers grovt brød.

Skrevet
Det jeg tenkte på var trening 5 dager i uken, 3 dager med jogging og 2 dager med styrke.

Skal du ha maksimal oppstrammingseffekt er det bedre å bytte om. 3 dager med ordentlig tung styrke, 2 med jogging.

Skrevet

Synes du har en god plan ang. mat og trening så gjennomfører du dette så vil formen være bra den til du reiser. Om du med "i form" mener slankere/strammere så må du bare huske at det er summen av energi inn/ut som teller... =)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...