Gjest Gjest_Thunder_* Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg finner det er ganske underlig og foruroligende hvordan det norske folk har lagt seg flate i forhold til innvandrere og asylsøker,som utnytter lover og mangel på håndhevelse av dem, og åpnbart får for små straffer i forhold til hva de er vant til fra sine ofte barbariske hjemland. Utnyttelser av det norske folks snillisme har utspunnet seg over lang tid, og sos rasisme går til motangrep på enhver politiker og individ som tør peke på denne bitre urtetten mot egen befolkning som utspiller seg daglig i form av at etniske norske skal bli lurt og forledet til å betale skattepenger for innvandrere i landet der det foregår bla. oppblomstring av, og utstrakt trygdemisbruk, vold og gjengkriminalitet. Hører stadig ord som gjenvoldtekt og gjerne av norske jenter(om ikke bare) mennesker blir kvivstukket og enorme ressurser blir satt inn på dennne menneskestrømmen!? Der mange ikke engang har pass når de kommer til vårt land. Det er igjen åpenbart at mange er eller blir kriminelle blant disse menneskene, og det er ganske utrolig at debatter går ut på å forsvare disse barbariske trekkene og menneskesyn som noen av disse menneskene tar med seg til vårt land. Og at ikke bare fokuset blir satt på å eliminere disse problemene, hva med og si, dette finner vi oss rett og slett ikke i lenger? Hvilken plikt har vi ovenfor disse menneskene fra andre verdensdeler med en liten befolkning på 4 millioner? Jeg bare spør. Det kan ikke være annet enn en solid forledelse fra våre folkevalgte, for det finnes ingen fornuftig grunn. Våkn opp, det er ikke lille norges ansvar å ta vare på alle slags mennesker. Og ikke ta den igjen ovenfor meg at jeg er rasist. Jeg har utenlandske venner, som dog ikke er kriminelle, vel å merke. Jeg har også sett meg kraftig lei av arabiske/muslimske menn som løper etter norske jenter, bare for å få sex, de ser kun på oss norske som leketøy! Det kan ALDRI bli integrering av slikt. Jeg skal selvsagt ikke generalisere, jeg vet at det finnes enkeltvise unntak. Men, hvor mange ofre skal vi ha i vår egen befolkning, og hvor lenge skal vi være naive og synes “synd” i disse menneskene som kommer her til landet? Det er jo åbenbart slett ikke synd på mange av dem, de er både frekkere og voldsommere og går ikke av veien for å velge en kriminell løpebane og gå i gjenger. Snakk om å ta seg til. Innlegget er endret iht KGs regler Miss Shorty, mod Endret 10. juli 2009 av Miss Shorty
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Ikke helt i sammenlignbar tilstand- men vi ser jo hvordan de gikk med indianerne i USA og hvordan tilstanden diverse steder i England og Frankrike har blitt.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 En ting er å diskutere dette temaet og være enig i endel ting, men jeg ville ikke hørt på deg med en slik måte å fremstille det på. Det er ikke rart folk får feil budskap når slike som deg ødelegger hele den saken. Se inn i deg selv før du peker i motsatt retning!
kristian82 Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 For min del sier det litt om den feilslåtte mangelen på ydmykhet og folkevett mange av våre nye landsmenn utviser - noe som langt på vei forklarer hvorfor det har vært krig siden tidenes morgen i de områdene de kommer i fra - når de får "hjelp" og tas imot av den norske stat - fri fra krig, økonomisk hjelp og beskyttelse, og måten de takker for dette er - latterliggjøring av norsk kultur og religion, et forkastelig kvinnesyn, gjengmentalitet, utnyttelse av trygdeytelser, drar demonstrasjoner fra Palestina opp til norske handlegater, krever krever og atter krever uten å gi en dritt tilbake! Intergrering er ikke en enveiskjørt gate.Du kan ikke forlange respekt uten å gi et snev av respekt. Om jeg er i ferd med å drukne og 4 menn plukker meg opp på i en båt, så sitter jeg da vitterlig ikke å latterliggjør/ser ned på/ og fortsetter å kreve overfor disse 4 mennene når jeg endelig er i sikkerhet. Da er jeg takknemmelig for hjelpen!
Gjest kenneth Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 (endret) Kan ikke KG lage et eget innvandringsforum? Det er tilsynelatende ingen ende på dette temaets kvantitet. Kvaliteten, derimot... Temaet er legitimt, men trådene ødelegges av den 90-prosentsandelen som enten viser seg å være, tja, litt tilbakestående, og/eller de som på ingen måte har tilegnet seg tilstrekkelig med språkferdigheter til å formidle et budskap de mener er viktig. (Og da er det fristende å trekke paralleller mellom tema og presentasjonsteknikk...) De som faktisk har noe vettugt å si, drukner i mengden av drøvtyggeroppgulp. At folks engasjement vel ofte overgår deres evne til å sette ord på sine følelser, er i beste fall en agurknyhet. Men å få de samme menneskene til å forstå at de gjør "sin sak" en bjørnetjeneste - den sitter langt inne. Det er fristende å sitere Edie Brickell and the New Bohemians' "What I am": I'm not aware of too many things I know what I know, if you know what I mean Philosophy is the talk on a cereal box Religion is the smile on a dog I'm not aware of too many things I know what I know, if you know what I mean, d-doo yeah [url=http://www.uulyrics.com/music/edie-brickell-new-bohemians/song-what-i-am/]http://www.uulyrics.com/music/edie-brickel...song-what-i-am/[/url Innlegget er endret Miss Shorty, mod Endret 11. juli 2009 av Miss Shorty
Sekretæren Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Tråden er ryddet for avsporinger iht KGs regler Miss Shorty, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå