Gå til innhold

Lipstick Jungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer på TV3 snart har jeg sett.

Bra serie? Noe a la Sex&Singelliv?

:klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mrs_*
Skrevet

Jeg har sett begge sesongen, likte det velig godt. Men serien ble som alt annet tatt av skjermen i usa, siste episode etterlot forsatt noen løse tråder. Kjipt å fulge med på en serie som plutselig blir tatt av skjermen....

skjønner ikke hvorfor norge kjøper opp slike serier... det samme skjedde med cashmere mafia...

Skrevet

savner Cashmere Mafia!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg digger denne serien!! Kos deg! Eneste kjedelige er at den tar slutt.. Og at de ikke lager flere.. :tristbla:

Skrevet

Jeg har sett første sesongen og likte den veldig!!! Fikk akkurat andre sesong på DVD i posten. Gleder meg til å se på den!! Enig i at det er veldig kjedelig at de ikke skal lage flere sesonger!!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg likte denne serien veldig godt! Skjønner ikke hvorfor den ikke gikk i USA..

Jeg savner også Dirty Sexy Money, syns den var bra den og.

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg har sett begge deler, og LJ er en grei utgave. Litt lite scenarior når det bare er 3 damer, men ...jo da, gleder meg til hver episode.

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet når sesong 2 kommer ut med norsk tekst?

Skrevet

Jeg likte også denne serien. Overraskende at den hadde såpass lite seere i USA, at det ikke strakk til for å lage flere sesonger.

Skrevet

Jeg syns serien var veldig bra, men kjipt at det ikke er laget flere sesonger, for det var en del løse tråder i siste episode.

Skrevet

Skuffende at det er mange løse tråder da.

Jeg har bare sett sesong 1, likte serien veldig godt. Synd det ikke er laget mer enn 2.

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet når sesong 2 kommer i salg?

Med norsk tekst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...