Gjest Gjest_Kamilla_* Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Noen som vet om noen gode uteplasser i Trondheim?
Snøspark Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Noen som vet om noen gode uteplasser i Trondheim? Spørs hva slags utesteder du generelt er ute etter. 1) Brukbar - Er stedet jeg er mest på når det er plass. 2) Cafe-3B 3) Familien (tidligere Storås) På den siste linken står det mange forskjellige steder med pris.
Larsern Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Etter min mening ligger de beste utestedene på Solsiden. Her er det desidert mest oppegående folk og minst bråk.
Gjest Ketil Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Spørs hva slags utesteder du generelt er ute etter. 1) Brukbar - Er stedet jeg er mest på når det er plass. 2) Cafe-3B 3) Familien (tidligere Storås) På den siste linken står det mange forskjellige steder med pris. Brukbar? Jeg lurer på om jeg kan ha sett deg der Ellers er solsiden også bra som nevnt over meg her, god sommerpils men noen steder litt dyrt.
Colargol Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Enig med Snøspark sin liste, definitivt. Nå er disse utestedene litt rocka forøvrig, og da burde man slenge på Fru Lundgreens (ved Olavshallen, inngang fra Kjøpmannsgata), Blæst (på solsiden), Pia's cafè (på andre siden av gaten for studentersamfunnet) og evt. Uffa (Innherredsveien ved Rosenborg Kino) også. Mikrobryggeriet er et skikkelig bra sted om man vil møte på et bredt spekter av forskjellige folk og god øl. Mormors stue som ligger midt i Thomas Angellsgt. (Den lille gågata mellom Munkegata og Nordre) er et herlig sted både dagtid og kveldstid (et pluss for billig pils og hekt sinnsykt god pasta) Bar Circus midt i Nordre kan nevnes for de under 25, også her billig pils/alkohol I Nordre så finner du også Ricks og News som desverre ikke har fått tilbake den samme sjarmen etter gjenoppbyggingen etter en av bybrannene, men fortsatt verdt et besøk. Og selvfølgelig, om vil feste med alle studentene, Samfundet
Snøspark Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Mormors stue som ligger midt i Thomas Angellsgt. (Den lille gågata mellom Munkegata og Nordre) er et herlig sted både dagtid og kveldstid (et pluss for billig pils og hekt sinnsykt god pasta) Helt enig i pastaen;) nyyydelig! Ja, Mormors er en yppelig plass å starte kvelden med 36kr pilsen og brafolk.
Snøspark Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Brukbar? Jeg lurer på om jeg kan ha sett deg der Mulig:)
Gjest strykebrett Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Jeg liker også veldig godt Brukbar, Familien og Pias. Har noen vært på den nye plassen nederst i Nordre, Gossip?
Larsern Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Brukbar? Jeg lurer på om jeg kan ha sett deg der Du har sett en spark parkert utenfor Brukbar? Ellers er solsiden også bra som nevnt over meg her, god sommerpils men noen steder litt dyrt. Litt dyrere er det. Men for å ta et eksempel, la oss si at pilsen koster 6 kroner mer på solsiden enn f.eks Brukbar. Man drikker 5 halvlitre på en kveld, ergo koster kvelden 30kr mer på Solsiden kontra Brukbar. Jeg har helt sluttet å bry meg med hva ølen koster, derimot skyr jeg steder som krever 100kr i cc for å la folk få kjøpe øl og lytte til høy musikk som effektivt ekskluderer konversasjon etc. Nå går jeg kun til steder som er tiltalende, så får alkoholen koste det den koster. Jeg henger for det meste på Barmuda, men er også som oftest innom Vivaldi en gang iløpet av kvelden. Begge stedene anbefales på det sterkeste.
Gjest Ket Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Du har sett en spark parkert utenfor Brukbar? Nei jeg vet hvem sparken er.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 Etter min mening ligger de beste utestedene på Solsiden. Her er det desidert mest oppegående folk og minst bråk. Mest oppegående folk og minst bråk? hvor er du på solsiden egentlig? haha Ellers er solsiden ok. Liker best Rock City
Gjest strykebrett Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 Litt dyrere er det. Men for å ta et eksempel, la oss si at pilsen koster 6 kroner mer på solsiden enn f.eks Brukbar. Man drikker 5 halvlitre på en kveld, ergo koster kvelden 30kr mer på Solsiden kontra Brukbar. Jeg har helt sluttet å bry meg med hva ølen koster, derimot skyr jeg steder som krever 100kr i cc for å la folk få kjøpe øl og lytte til høy musikk som effektivt ekskluderer konversasjon etc. Nå går jeg kun til steder som er tiltalende, så får alkoholen koste det den koster. Jeg henger for det meste på Barmuda, men er også som oftest innom Vivaldi en gang iløpet av kvelden. Begge stedene anbefales på det sterkeste. Jeg er helt enig med deg at det er sykt å betale 100kr for å få komme inn på et sted. Desverre er differansen i ølpriser ganske ekstrem enkelte ganger. Kjøpte meg noen pils på Lille på torget her en dag, de kosta 67kr for hver halvliter. Den samme utepilsen hadde kostet 34kr om jeg hadde tusla ned på mormors og sittet i bakgården der. Dette er sikkert ekstremtilfelle altså, men bare for å illustrere. Skjønner at det har litt å si for en fattig student for eksempel.
Gjest Transemann 35 Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 Er det ett sted for oss som er transer?
Snøspark Skrevet 10. juli 2009 #14 Skrevet 10. juli 2009 Er det ett sted for oss som er transer? Metro kanskje. http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=10315&Name=Metro
Ambivalent Skrevet 11. juli 2009 #15 Skrevet 11. juli 2009 Liker Blæst (bra musikk, stort sett bra folk) og Mormors (koselig og billig øl).
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #16 Skrevet 12. juli 2009 Spørs hva slags utesteder du generelt er ute etter. 1) Brukbar - Er stedet jeg er mest på når det er plass. 2) Cafe-3B 3) Familien (tidligere Storås) På den siste linken står det mange forskjellige steder med pris. Disse tre plassene er hvor hippiene går.
Gjest Gåte Skrevet 13. juli 2009 #17 Skrevet 13. juli 2009 Disse tre plassene er hvor hippiene går. Ja, det er jo her disse "hippiene" vanker gitt haha
Gjest MåneSkygge Skrevet 13. juli 2009 #18 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Disse tre plassene er hvor hippiene går. Hippie miljøet er jo veldig utbredt i Trondheim Er forresten enig i at de tre stedene er bra. Selv om 3B har tapt seg en del med ny eier. Endret 13. juli 2009 av MåneSkygge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå