Ungjenta Skrevet 9. juli 2009 #1 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg er så ensom... Jeg er ikke en flørtete person, jeg tør ikke og jeg føler ikke at jeg er flink på det. Jeg er så ensom. Jeg har vært singel lenge, og har lyst på noen å være sammen med, men det er ikke lett! Jeg ser mange jenter er veldig flørtete og naturlige, og møter alltid nye kjærester. Jeg er ikke slik! Jeg er pen, smart, morsom, men fordi jeg nesten aldri går ut på drikkestedene, og fordi jeg nesten aldri er en "oppmerksomhetshore" rundt gutter, så blir det aldri jeg som "vinner" Samme hvor forelsket jeg er i en gutt, så klarer jeg aldri å få fram beskjeden om at jeg liker ham på DEN måten, og ender alltid, samme hvor mye jeg tror jeg flørter, med å bli veninna, mens andre flørtejenter blinker med ævva og så løper han etter dem. Jeg er ikke så fornøyd med kroppen min, og derfor blir jeg ukomfortabel med å bruke kroppen som flørtemiddel, slik mange andre gjør. Jeg er ikke en flørtete person, og jeg synes faktisk det er teit når jenter driver og klemmer på gutter og setter seg på dem og sånnt for å få oppmerksomhet, men på en annen side så blir jeg lei meg fordi at jeg aldri klarer å få gutter så nær meg. Er jeg virkelig så hemma når det gjelder å sende ut kroppspråk? Hva skal jeg gjøre for å si "Flørt med meg!" med kroppen uten å virke desperat? Hvordan skal jeg møte noen for meg? Hvordan kan jeg få mer oppmerksomhet fra mannfolk uten å være flørtete/"løs"? Og hvordan kan jeg få kontakt med gutter uten å være falsk? Jeg vet jeg er en de kunne falt for hvis de hadde giddet å bli kjent med meg, men det gjør de aldri, fori jeg ikke flørter med dem Hjelp meg, jeg er så ensom! Endret 9. juli 2009 av Ungjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. juli 2009 #2 Del Skrevet 9. juli 2009 Prøv å slappe av litt. Når du er ung så har du god tid, og det er mange fordeler ved å være fri og frank da. Utnytt tiden til å få deg en god utdannelse Jeg personlig liker mye bedre jenter som er hyggelige enn de som bare flørter. Før eller senere møter du sikkert en som vil bli kjent med deg også - f.eks på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 9. juli 2009 #3 Del Skrevet 9. juli 2009 Ha du venniner du stoler på? Hør med dem om de kjenner noen som kan passe for deg? Evt.nettdating? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 9. juli 2009 #4 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg er så ensom... Jeg er ikke en flørtete person, jeg tør ikke og jeg føler ikke at jeg er flink på det. Jeg er så ensom. Jeg har vært singel lenge, og har lyst på noen å være sammen med, men det er ikke lett! Jeg ser mange jenter er veldig flørtete og naturlige, og møter alltid nye kjærester. Jeg er ikke slik! Jeg er pen, smart, morsom, men fordi jeg nesten aldri går ut på drikkestedene, og fordi jeg nesten aldri er en "oppmerksomhetshore" rundt gutter, så blir det aldri jeg som "vinner" Samme hvor forelsket jeg er i en gutt, så klarer jeg aldri å få fram beskjeden om at jeg liker ham på DEN måten, og ender alltid, samme hvor mye jeg tror jeg flørter, med å bli veninna, mens andre flørtejenter blinker med ævva og så løper han etter dem. Jeg er ikke så fornøyd med kroppen min, og derfor blir jeg ukomfortabel med å bruke kroppen som flørtemiddel, slik mange andre gjør. Jeg er ikke en flørtete person, og jeg synes faktisk det er teit når jenter driver og klemmer på gutter og setter seg på dem og sånnt for å få oppmerksomhet, men på en annen side så blir jeg lei meg fordi at jeg aldri klarer å få gutter så nær meg. Er jeg virkelig så hemma når det gjelder å sende ut kroppspråk? Hva skal jeg gjøre for å si "Flørt med meg!" med kroppen uten å virke desperat? Hvordan skal jeg møte noen for meg? Hvordan kan jeg få mer oppmerksomhet fra mannfolk uten å være flørtete/"løs"? Og hvordan kan jeg få kontakt med gutter uten å være falsk? Jeg vet jeg er en de kunne falt for hvis de hadde giddet å bli kjent med meg, men det gjør de aldri, fori jeg ikke flørter med dem Hjelp meg, jeg er så ensom!Blikkontakt holder lenge, å la tilfeldige menn klå og klemme på deg er negativt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 9. juli 2009 #5 Del Skrevet 9. juli 2009 Blikkontakt holder lenge, å la tilfeldige menn klå og klemme på deg er negativt i mine øyne. Helt enig i det. Man merker fort at en dame er "oppmerksomhetssyk" og at hun ikke bryr seg om deg, men seg selv. Når vi gutta blir litt eldre skjønner vi også dette bedre, akkurat som med dere damer. Jeg tror virkelig ikke du skal være så bekymret. Selv er jeg ganske så sjenert ovenfor damer og sjekker så å si aldri. Men det betyr jo ikke at jeg ikke flørter og blir kjent med flotte damer innimellom. For noen er det viktig å ha mange kjærester å føle seg veldig attraktiv, for andre er det helt greit å være singel i 5-6 kansje flere år tilogmed uten ONS og annet som andre setter mere pris på. Man må tenke kvalitet fremfor kvantitet når det gjelder kjærlighet ihvertfall er det sånn jeg tenker. Bedre og ha elsket ordntlig en gang, en å nesten ha gjort det flere ganger. Jeg har et lite spørsmål til deg som kansje besvarer dine egne bekymringer: Sitat: Samme hvor forelsket jeg er i en gutt, så klarer jeg aldri å få fram beskjeden om at jeg liker ham på DEN måten, og ender alltid, samme hvor mye jeg tror jeg flørter, med å bli veninna, mens andre flørtejenter blinker med ævva og så løper han etter dem. Det jeg lurer på er om han som løper etter dama så fort hun blinker med ævva :-) Er det egentlig han du vil ha? Uansett så ønsker jeg deg lykke til, og selv om livet er ensomt og vanskelig av og til, så må man prøve så godt man kan og være positiv og trygg på seg selv. Det går ikke alltid, men om man jobber for det, så blir det bedre. Tok meg nesten halve livet og vokse opp og bli trygg, men det kommer hvis du selv vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungjenta Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som egentlig plager meg er vel at jeg er så dårlig både på å gi og motta flørt, jeg tror jeg har flørtemessig dysleksi... Og det som EGENTLIG plager meg er vel at jeg er så utrolig lei av alltid å bli overkjørt at jentene som flørter med alle... Sånne jenter som lett får oppmerksomhet, og som også har et stort behov for det... Eller sånne jenter som er naturlig pene, slanke, og sånnt... Tingen er at jeg er ganske selvstendig, og det eneste guttekompisene mine har kunne si når jeg har spurt hva gutter liker, er at de liker jenter som er litt hjelpesløse og uskyldige. Dette er jo ikke jeg! Jeg er heller ikke særlig lav, og jeg er litt lubben! Jeg er bare så lei av å bli overkjørt av naturlig slanke, uskyldige og lettere hjelpesløse jenter uten at de prøver en gang? Er det INGENTING jeg kan gjøre for at gutta skal legge merke til MEG uten at jeg trenger å hypersminke, være superkroppslig eller late som jeg er naiv og hjelpesløs? (Type "Hvaa er deeet? Vårdan jør jeg deeeet??") Og hvordan får jeg noen til å få lyst å bli kjent med meg? Altså, hvordan får jeg igang smalltalk og får noen til å ha lyst å skravle med meg litt lenger, osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 9. juli 2009 #7 Del Skrevet 9. juli 2009 Er flørtemessig handikappet jeg også.. Totalt! Og når jeg først finner en jeg faller for, så klarer jeg så vidt å se fyren i øynene... Ser bort veldig fort, og sender sannsynligvis helt motsatte signaler enn det jeg ønsker. Festlig.. Men jeg forsøker å jobbe med saken! Se litt lenger for hver gang, smile, si hei, vri hjernen for å komme på noe å si... Tror det er håp for oss! Men jeg tror det er viktig at vi ikke forsøker å være noen vi ikke er... Jeg er ikke typen til å by frem kropp og sjel, sette meg på fanget til enhver fyr, eller flørte hemningsløst. Vi får heller smile litt sjenert, opparbeide selvtillitt og ta det hele steg for steg. Rett deg opp i ryggen, se han inn i øynene, si hei og vit at du har kommet et lite steg på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungjenta Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juli 2009 Er flørtemessig handikappet jeg også.. Totalt! Og når jeg først finner en jeg faller for, så klarer jeg så vidt å se fyren i øynene... Ser bort veldig fort, og sender sannsynligvis helt motsatte signaler enn det jeg ønsker. Ja, jeg også! Jeg har en tendens til, uten å mene det, virke mindre interessert jo mer jeg liker noen, det er så snålt! ... Og irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 9. juli 2009 #9 Del Skrevet 9. juli 2009 Prøv å tenke at du er verdt akkurat like mye som de rundt deg, og at ved å flørte har du et oppriktig og redelig ønske om å oppnå lykke. Du har ikke noe å skamme deg eller være flau over. Det du vil er jo å være lykkelig, og å gjøre en annen person lykkelig. Det høres kanskje idiotisk ut, men for meg hjelper det virkelig bare det å tenke at meg og mine medmennesker er verdt akkurat like mye, og at jeg vil bli kjent med andre mennesker for å bli lykkelig. Du trenger ikke å klenge deg på gutta, fnise for alt mulig rart eller oppføre deg skikkelig dust. Det hjelper masse å smile og ha det moro! Da tiltrekker du deg absolutt flere gutter enn du gjør ved å hoppe på den første og beste gutten. Eventuelt kan du lese denne boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest take your chance Skrevet 9. juli 2009 #10 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som egentlig plager meg er vel at jeg er så dårlig både på å gi og motta flørt, jeg tror jeg har flørtemessig dysleksi... Og det som EGENTLIG plager meg er vel at jeg er så utrolig lei av alltid å bli overkjørt at jentene som flørter med alle... Sånne jenter som lett får oppmerksomhet, og som også har et stort behov for det... Eller sånne jenter som er naturlig pene, slanke, og sånnt... Tingen er at jeg er ganske selvstendig, og det eneste guttekompisene mine har kunne si når jeg har spurt hva gutter liker, er at de liker jenter som er litt hjelpesløse og uskyldige. Dette er jo ikke jeg! Jeg er heller ikke særlig lav, og jeg er litt lubben! Jeg er bare så lei av å bli overkjørt av naturlig slanke, uskyldige og lettere hjelpesløse jenter uten at de prøver en gang? Er det INGENTING jeg kan gjøre for at gutta skal legge merke til MEG uten at jeg trenger å hypersminke, være superkroppslig eller late som jeg er naiv og hjelpesløs? (Type "Hvaa er deeet? Vårdan jør jeg deeeet??") Og hvordan får jeg noen til å få lyst å bli kjent med meg? Altså, hvordan får jeg igang smalltalk og får noen til å ha lyst å skravle med meg litt lenger, osv? Hei! Gutt på 29 år her.. Noe å tenke over: 1. Når man skal lære å sykle så ser vi mennesker rundt oss som mesterer dette. 2. Skal vi si til oss selv når vi ikke mesterer dette med en gang at vi skal gi opp eller skal vi prøve til vi klarer det? Flørt og samtaler med jenter/gutter krever trening, man kløner i starten så blir man mer selvsikker! Hvordan skal du bli lagt merke til ? Du sier du ser litt ned på deg selv. Det er blitt bevist at personer som har god selvtilit og de som har mindre selvtilit utståler seg selv på 2 forskjellige metoder. Få troen på deg selv og smil. Et smil og rak holdning sier mer og er mer betydningsfult enn en rå kropp! En person som smiler med rak holdning får 10x mer oppmerksomhet enn "perfekte mennesker" !!!! Smilet er menneskets sterke våpen! Ok, så du syntes du har litt ekstra, so what? En jente med selvtilit og smil er mye mer sexy enn ei med "god kropp" og totalt im all that holdning! Tenk på dette: - Hva er dine gode egenskaper? - Hva er du god til ? Dyrk dette og tenk det positive istedenfor det negative! Start en enkel samtale i baren f.ex med en vedsidna deg: "Hei!" etterfulgt med et smil. Du får et smil og hei tilbake, det kan jeg 99% garantere. Så er det bare å prate helt løst, øv deg gjerne og forbredt emner som har hendt i det siste. - Var synd det med at Michael Jackson døde - Nå kom jo styggværet, vi som hadde det så fint! - Jeg har et spørsmål som kun du kan svare på! Jeg skal kjøpe meg nye klær til uken, hva syntes du er mest sexy, kjole eller kort skjørt? f.eks .. Alt kommer med øving, hva er det værste som kan skje? En avvisning? ja ja, sånt skjer, prøve igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 9. juli 2009 #11 Del Skrevet 9. juli 2009 Prøv å tenke at du er verdt akkurat like mye som de rundt deg, og at ved å flørte har du et oppriktig og redelig ønske om å oppnå lykke. Du har ikke noe å skamme deg eller være flau over. Det du vil er jo å være lykkelig, og å gjøre en annen person lykkelig. Det høres kanskje idiotisk ut, men for meg hjelper det virkelig bare det å tenke at meg og mine medmennesker er verdt akkurat like mye, og at jeg vil bli kjent med andre mennesker for å bli lykkelig. Du trenger ikke å klenge deg på gutta, fnise for alt mulig rart eller oppføre deg skikkelig dust. Det hjelper masse å smile og ha det moro! Da tiltrekker du deg absolutt flere gutter enn du gjør ved å hoppe på den første og beste gutten. Eventuelt kan du lese denne boka! kloke ord der, selv om profilbilde er litt bimbo hehe. En av hovedgrunnene til at folk føles seg sjenerte og ikke klarer å flørte eller ta imot flørt tror jeg kan ha med den merkelige media-verden vi lever i. Vi vokser opp med at noen mennesker er mer verdt enn oss, kjendiser makt menensker osv. Vi setter verdien av oss selv i et materialistisk perpektiv, og vi føler oss usikre, fordi vi ikke "passer inn". Det er ingen som egentlig passer inn. Vi har alle like stor verdi som mennesker (vel noen mennesker er direkte onde, men de dropper vi nå) Du klarer det :-) Jeg er helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 9. juli 2009 #12 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei! Gutt på 29 år her.. Noe å tenke over: 1. Når man skal lære å sykle så ser vi mennesker rundt oss som mesterer dette. 2. Skal vi si til oss selv når vi ikke mesterer dette med en gang at vi skal gi opp eller skal vi prøve til vi klarer det? Flørt og samtaler med jenter/gutter krever trening, man kløner i starten så blir man mer selvsikker! Hvordan skal du bli lagt merke til ? Du sier du ser litt ned på deg selv. Det er blitt bevist at personer som har god selvtilit og de som har mindre selvtilit utståler seg selv på 2 forskjellige metoder. Få troen på deg selv og smil. Et smil og rak holdning sier mer og er mer betydningsfult enn en rå kropp! En person som smiler med rak holdning får 10x mer oppmerksomhet enn "perfekte mennesker" !!!! Smilet er menneskets sterke våpen! Ok, så du syntes du har litt ekstra, so what? En jente med selvtilit og smil er mye mer sexy enn ei med "god kropp" og totalt im all that holdning! Tenk på dette: - Hva er dine gode egenskaper? - Hva er du god til ? Dyrk dette og tenk det positive istedenfor det negative! Start en enkel samtale i baren f.ex med en vedsidna deg: "Hei!" etterfulgt med et smil. Du får et smil og hei tilbake, det kan jeg 99% garantere. Så er det bare å prate helt løst, øv deg gjerne og forbredt emner som har hendt i det siste. - Var synd det med at Michael Jackson døde - Nå kom jo styggværet, vi som hadde det så fint! - Jeg har et spørsmål som kun du kan svare på! Jeg skal kjøpe meg nye klær til uken, hva syntes du er mest sexy, kjole eller kort skjørt? f.eks .. Alt kommer med øving, hva er det værste som kan skje? En avvisning? ja ja, sånt skjer, prøve igjen! :D Vedlig fornuftig; men hører jeg ett kvekk til om MJ så hadde jeg rømt den baren uansett hvor sjarmerende dama var . :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 9. juli 2009 #13 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg er så ensom... Jeg er ikke en flørtete person, jeg tør ikke og jeg føler ikke at jeg er flink på det. Jeg er så ensom. Jeg er pen, smart, morsom, men fordi jeg nesten aldri går ut på drikkestedene, og fordi jeg nesten aldri er en "oppmerksomhetshore" rundt gutter, så blir det aldri jeg som "vinner" Jeg er ikke så fornøyd med kroppen min, og derfor blir jeg ukomfortabel med å bruke kroppen som flørtemiddel, slik mange andre gjør. Og hvordan kan jeg få kontakt med gutter uten å være falsk? Ja, her var det nok å ta av... Jeg synes du bør tvinge deg selv ut av komfortsonen din, og ta mer initiativ enn du ville ha drømt om. Snakk med noen. Familie, andre, bekjente. Bli med på ting. Vær tålmodig, ting tar tid. De andre er ikke falske, de har det bare lett og gøy. Alt til sin tid. Dostovjevsky kan du lese hjemme. Det er på tide at du sørger for å bli invitert på en fest og får i deg noen drinker. Få deg noen bekjente. Klin med en gutt. Noen bør hjelpe deg ut av grøften du har havnet i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scott Skrevet 9. juli 2009 #14 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg er så ensom... Jeg er ikke en flørtete person, jeg tør ikke og jeg føler ikke at jeg er flink på det. Jeg er så ensom. Jeg har vært singel lenge, og har lyst på noen å være sammen med, men det er ikke lett! Jeg ser mange jenter er veldig flørtete og naturlige, og møter alltid nye kjærester. Jeg er ikke slik! Jeg er pen, smart, morsom, men fordi jeg nesten aldri går ut på drikkestedene, og fordi jeg nesten aldri er en "oppmerksomhetshore" rundt gutter, så blir det aldri jeg som "vinner" Samme hvor forelsket jeg er i en gutt, så klarer jeg aldri å få fram beskjeden om at jeg liker ham på DEN måten, og ender alltid, samme hvor mye jeg tror jeg flørter, med å bli veninna, mens andre flørtejenter blinker med ævva og så løper han etter dem. Jeg er ikke så fornøyd med kroppen min, og derfor blir jeg ukomfortabel med å bruke kroppen som flørtemiddel, slik mange andre gjør. Jeg er ikke en flørtete person, og jeg synes faktisk det er teit når jenter driver og klemmer på gutter og setter seg på dem og sånnt for å få oppmerksomhet, men på en annen side så blir jeg lei meg fordi at jeg aldri klarer å få gutter så nær meg. Er jeg virkelig så hemma når det gjelder å sende ut kroppspråk? Hva skal jeg gjøre for å si "Flørt med meg!" med kroppen uten å virke desperat? Hvordan skal jeg møte noen for meg? Hvordan kan jeg få mer oppmerksomhet fra mannfolk uten å være flørtete/"løs"? Og hvordan kan jeg få kontakt med gutter uten å være falsk? Jeg vet jeg er en de kunne falt for hvis de hadde giddet å bli kjent med meg, men det gjør de aldri, fori jeg ikke flørter med dem Hjelp meg, jeg er så ensom! Kjenner meg igjen i det du skriver. Er som om jeg skulle sagt det selv. Begynner jo å selv å lure på om jeg må forandre meg, spesielt når jeg hører om alt det gutta vil ha i en jente. Det er jo som om det er kun en type jente som er okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungjenta Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja, her var det nok å ta av... Jeg synes du bør tvinge deg selv ut av komfortsonen din, og ta mer initiativ enn du ville ha drømt om. Snakk med noen. Familie, andre, bekjente. Bli med på ting. Vær tålmodig, ting tar tid. De andre er ikke falske, de har det bare lett og gøy. Alt til sin tid. Dostovjevsky kan du lese hjemme. Det er på tide at du sørger for å bli invitert på en fest og får i deg noen drinker. Få deg noen bekjente. Klin med en gutt. Noen bør hjelpe deg ut av grøften du har havnet i. Joda, men poenget mitt var jo at jeg har lyst å møte noen uten at de er så fulle at de kliner med hvemsomhelst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 9. juli 2009 #16 Del Skrevet 9. juli 2009 Joda, men poenget mitt var jo at jeg har lyst å møte noen uten at de er så fulle at de kliner med hvemsomhelst... Jeg forstår det. Men jeg tror det kan bli vanskelig. Men ikke umulig! Så om du står på for å få til noen endringer? For eksempel: - 1 år i utlandet som utvekslingselev/student: det betyr nye miljøer og mer aksept for at folk er forskjellige i store internasjonale miljøer! - En ny hobby/interesse - Skaffe en hund og gå turer med den? - Oppsøke foreninger som samler den type mennesker du er interessert i, bli med på et møte og hils på folk Du må ut til de, de kommer ikke automatisk hjem til deg. Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den_dama Skrevet 9. juli 2009 #17 Del Skrevet 9. juli 2009 Nå kan jeg tenke meg at jeg er en del eldre enn deg, siden nicket ditt er ungjenta. Jeg er vel i utgangspunktet mer selvsikker enn deg, men har heller ikke hatt menn løpende etter meg. Mye av grunnen til det er at jeg er akkurat den typen selvstendig, sterk, tøff jente som svært mange menn ikke vil ha fordi jeg truer deres maskulinitet. Tross et veldig feminint utseende. Det tok sin tid, men jeg var sta og forandret meg ikke. Jeg prøver alltid å betrakte alle som potensielt interessante mennesker, ikke som potensielle date-kandidater. Da blir det mye lettere å prate med menn, og man får presentert seg på en helt annen måte. Staheten min betalte seg, jeg er nå sammen med en som er av utseende ikke spesielt macho, men desto mer maskulin av natur. Han er trygg på seg selv, og elsker at jeg er så sterk og selvstendig som jeg er. Smør deg med tålmodighet, jobb med å bli trygg på deg selv før du begynner å se deg om etter type. Da kommer du garantert til å treffe en som virkelig liker deg for den du egentlig ER. Du skal IKKE forandre deg for å tiltrekke menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #18 Del Skrevet 9. juli 2009 Nå kan jeg tenke meg at jeg er en del eldre enn deg, siden nicket ditt er ungjenta. Jeg er vel i utgangspunktet mer selvsikker enn deg, men har heller ikke hatt menn løpende etter meg. Mye av grunnen til det er at jeg er akkurat den typen selvstendig, sterk, tøff jente som svært mange menn ikke vil ha fordi jeg truer deres maskulinitet. Tross et veldig feminint utseende. Det tok sin tid, men jeg var sta og forandret meg ikke. Jeg prøver alltid å betrakte alle som potensielt interessante mennesker, ikke som potensielle date-kandidater. Da blir det mye lettere å prate med menn, og man får presentert seg på en helt annen måte. Staheten min betalte seg, jeg er nå sammen med en som er av utseende ikke spesielt macho, men desto mer maskulin av natur. Han er trygg på seg selv, og elsker at jeg er så sterk og selvstendig som jeg er. Smør deg med tålmodighet, jobb med å bli trygg på deg selv før du begynner å se deg om etter type. Da kommer du garantert til å treffe en som virkelig liker deg for den du egentlig ER. Du skal IKKE forandre deg for å tiltrekke menn! Signeres & støttes fullt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. juli 2009 #19 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg mener at du ikke trenger å forandre deg, på mange måter kjenner jeg meg igjen i det du skriver. Selv har jeg alltid vært ganske sjenert når det gjelder gutter, og jeg hater å dra på byen og være sosial. Min løsning ble nettet, og der fant jeg også kjæresten min. For min del var det en fin måte å bli kjent med nye mennesker på, samtidig som terskelen for å tørre å flørte og den typen ting ble lavere. Etter å ha snakket med kjæresten min i lange tider på nett, turte jeg til slutt også å møte ham. Og for min del var det godt å få den "forberedelsen", at jeg visste litt om han på forhånd. Selvsagt må man ta ting med en liten klype salt, men det viste seg at gutten jeg møtte på nett var enda flottere i virkeligheten. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farer Skrevet 10. juli 2009 #20 Del Skrevet 10. juli 2009 Det som egentlig plager meg er vel at jeg er så dårlig både på å gi og motta flørt, jeg tror jeg har flørtemessig dysleksi... Og det som EGENTLIG plager meg er vel at jeg er så utrolig lei av alltid å bli overkjørt at jentene som flørter med alle... Sånne jenter som lett får oppmerksomhet, og som også har et stort behov for det... Eller sånne jenter som er naturlig pene, slanke, og sånnt... Tingen er at jeg er ganske selvstendig, og det eneste guttekompisene mine har kunne si når jeg har spurt hva gutter liker, er at de liker jenter som er litt hjelpesløse og uskyldige. Dette er jo ikke jeg! Jeg er heller ikke særlig lav, og jeg er litt lubben! Jeg er bare så lei av å bli overkjørt av naturlig slanke, uskyldige og lettere hjelpesløse jenter uten at de prøver en gang? Er det INGENTING jeg kan gjøre for at gutta skal legge merke til MEG uten at jeg trenger å hypersminke, være superkroppslig eller late som jeg er naiv og hjelpesløs? (Type "Hvaa er deeet? Vårdan jør jeg deeeet??") Og hvordan får jeg noen til å få lyst å bli kjent med meg? Altså, hvordan får jeg igang smalltalk og får noen til å ha lyst å skravle med meg litt lenger, osv? jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg var på mange måter slik når jeg var tenåring. var alt for selvstendig for jevnaldrende gutter smak. merket også at enkelte gutter kunne falle for utseende mitt, men når de skjønte jeg ikke var bomullshode så var interessen borte. men, det gikk kjapt over. de jeg først traff som var interesserte, de ble jo VELDIG interesserte, ja tilogmed forelsket/betatt over tid. jeg tiltrakk meg altså ikke horder av gutter, men de jeg tiltrakk likte meg jo som person - og de gjorde de lenge. uti 20 årene så lærte jeg meg også å slappe litt mer av, og å faktisk akseptere disse "barbiedukkene" - og jeg merket at jeg selv følte meg så mye bedre! i 20 årene og oppover så har det jo mer handlet om en gjensidig interesse som går på mer enn bare blafrende øyevipper og trutmunn. det er ikke slik at du skal finne deg en gutt som kan like deg, men at du skal finne deg noe du selv liker . og som du føler du har en god kontakt med. og så er det jo ekstra gøy om de føler det samme:=) mitt råd er at du må forsøke å slappe litt mer av, ikke bruk energien din på å irritere deg over andre som ser bedre ut/er smartere/dummere/altettersom - det vil alltid være noen man føler seg litt mindre pen i selskap med. når jeg var tenåring kunne jo også jeg misunne eller irritere meg over de blonde slanke jentene som fikk alt de pekte på. men nå ser jeg jo at folk har utrolig ulik smak, og jeg konkluderer jo bare med at de jentene får de guttene jeg ikke vil ha, og visa versa:=) å spille dum fungerer en stund, men ikke så altfor lenge. desverre for dem, heldigvis for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå