Gå til innhold

Hvordan leser dere i forumet?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Når dere er inne og leser i formet - bruker dere da "siste 24 timer", bruker forsiden og velger ett og ett forum eller er dere bare inne i 3-4 "favorittforum" og "aldri" noen andre?

Selv benytter jeg en blanding av "siste 24 timer" og innom noen faste forum. Det er kategorier her jeg så godt som aldri er innom, mens 3-4 andre er jeg hyppig innom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Først innom de vanlige faste som jeg bruker. Om jeg så kjeder meg og det var lite interessant der så tusler jeg inn i noen av de andre også. Det er oså underforum som jeg ikke er innom i det hele tatt.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Først innom de vanlige faste som jeg bruker. Om jeg så kjeder meg og det var lite interessant der så tusler jeg inn i noen av de andre også. Det er oså underforum som jeg ikke er innom i det hele tatt.

Signerer.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Hvilken forum bruker du mest da?

Mest leste:

Forbruker og økonomi

Kosthold og trening

Nest mest leste:

Kropp og helse

Generell debatt

I perioder:

Klær, sko og mote

Reiseliv

Velvære, hud og hår

Hus og hage

Enn du da...???

Skrevet

Siste 24 timer, nye innlegg, eller utvalgte forum

Skrevet

Jeg bruker Mine innlegg og Nye innlegg, som oftest.

Skrevet

Først sjekker jeg alltid "Mine Innlegg", og så går jeg gjennom "se nye innlegg". Hvis jeg ikke har vært innom på mange dager (noe som sjelden skjer) tar jeg kanskje en svipptur innom noen av de mest interessante underforumene også.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg leser først og fremst blogger og dagbøker, samt at jeg sjekker mine innlegg når jeg logger meg på. Hus og hage er jeg også ofte innom. For sladderoppdatering etter langt fravær sjekker jeg alltid personlige meldinger og ris og ros. Da får jeg som regel med meg intriger og krangler. :fnise: Generell sjekker jeg også stort sett etter fravær.

Resten er jeg sjelden innom. Før var jeg veldig aktiv på barn og familie, men det orker jeg ikke lenger. Ikke bra for blodtrykket.

Gjest Maxtor
Skrevet

Første Mine innlegg, så Nye innlegg, eneste trådene jeg ikke gidder å lese tittelen på engang er bryllupsforumet. Resten skummer jeg gjennom.

Skrevet

Stort sett sjekker jeg mine innlegg først, så nye innlegg. Så skummer jeg gjennom resten. Det eneste jeg aldri har vært innom er bryllup og barn og familie. Interesserer meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...