Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synest dere er best? En stor koffert eller to mindre? Vi er to personer. Skal med både tog og fly, og er ikke så veeeldig reisevant..

Tenker at en stor er mindre å holde styr på, men om vi skulle miste den er det kjekt å ha to midnre, så har man hvertfall en igjen;)

Og så dette med toget vi skal ta da. Ønsker å ha bagasjen der vi sitter, men er kanskje verre om det er en stor?

Hva liker dere best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Husk at noen flyselskaper tillater kun 1 innsjekket kolli pr. person. Personlig liker jeg best bager med hjul + håndtak til å dra i - de veier ikke så mye som kofferter og er lettere å stable i bilen, på busser etc.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis dere får plass til alt i en koffert, og det er praktisk(?), hvorfor spørre?

Hvis du er redd for å miste bagasjen ved connection med fly, vil mest sannsynelig begge bli borte uansett.

Skrevet

Jeg ville ha pakket to. Ikke pga faren for å miste noe/forsinkelse i bagasjen, men fordi det er lettere å handtere to mindre kofferter enn å bale med en stor og tung. Forutsatt at dere begge kan ta en hver.

Skrevet

Hei

Kona og jeg pleier alltid å reise med to kofferter og det går helt fint :-) Jeg synes det er greitt å reise med litt plass til overs for det kan jo godt være at en kommer over gode tilbud i ferien som gjør at man får lyst til å shoppe litt ;-) Og jeg har faktisk opplevd reiser med tight connections der kun 1 av de 2 koffertene kom frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...