*Lillian* Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 Er det flere enn meg som har problemer med å logge seg på MSN i dag, eller? :evil: :evil: Eller er det bare hos meg?? :evil: Jeg blir så sinna når det ikke går!! :evil: :evil: Lillian
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2003 *pjuh* Bra det ikke er hos bare meg, for da hadde jeg iallfall blitt sur Lillian
Arwen Skrevet 1. august 2003 #4 Skrevet 1. august 2003 Hehe.. måtte inn hit for å sjekke om noen andre hadde problemer jeg også, begynte nemlig å bli litt hissig her. Nå skal jeg på jobb, så det er ikke så farlig, regner med at det er i orden til jeg kommer hjem igjen. Ha en fin dag Lillian :D
Junebug Skrevet 1. august 2003 #5 Skrevet 1. august 2003 Jeg kommer heller ikke in på msn i dag. Irriterende...
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2003 Ha en fin dag du også! :D Men jeg skal ikke på jobb........og jeg vil være på MSN.....NÅÅÅÅÅ :evil: Lillian
Mette Skrevet 1. august 2003 #7 Skrevet 1. august 2003 Jeg fikk beskjed kl 0800 at de stengte ned, pga oppdateringer, og blir atomatisk på logget når de var ferdige :-?
Gjest care Skrevet 1. august 2003 #8 Skrevet 1. august 2003 Lillian, kjære venn, ikke ta sånn på vei. Du binder så mye energi opp i å være forbanna. Drit i messenger(luksusproblem ), ta en kopp kaffe - gå ut på trappen og pust godt inn......DET ER FREDAG OG LIVET ER JO JAMMEN BARE HÆRLIG
Gjest Lea Skrevet 1. august 2003 #9 Skrevet 1. august 2003 De driver med vedlikehold. Fikk meldingen rett før klokka 8 jeg også.
Mrs. B Skrevet 1. august 2003 #10 Skrevet 1. august 2003 Jeg får heller ikke logget meg på - og ikke mannen min heller. Irriterende når ting ikke virker som de skal. :-?
Gjest Lea Skrevet 1. august 2003 #11 Skrevet 1. august 2003 Jeg tror at de vedlikeholder, slik at ting SKAL fungere som de skal. Det tar nok ikke hele dagen skal dere se.
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 Forfatter #13 Skrevet 1. august 2003 Nå virker det igjen Lillian *heldigvis aldri langsint*
Gjest Kira Skrevet 1. august 2003 #14 Skrevet 1. august 2003 MSN er jeg gått lei. En eller annen idiot som har klart å slette ALLE kontaktene mine på MSN. :evil:
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #15 Skrevet 1. august 2003 :oops: Hva er egenltig MSN? Hva brukes det til? Er det en form for e-post på direkten? Hvis jeg skaffer meg MSN (Hvordan gjør jeg det?) Hva kan jeg utrette da? Må jeg kjenne noen andre som også har MSN for å bruke det? (syns dere jeg er veldig uvitende & dum?) :oops:
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 Forfatter #16 Skrevet 1. august 2003 Embla: For det første, du er IKKE dum For det andre, MSN er MSN Messenger, den kan du laste ned framsn.no Da kan du laste ned versjon 6.0, og etter du har gjort det så kan du logge deg på. De menneskene du da har i kontaktlisten kan snakke privat med deg der. Der kan du også utveksle bilder, bruke webcam, legge til lyd osv. Det er en fin måte å holde mer direkte kontakt med dine bekjente og venner på istedenfor å skrive mailer. Det er jo ikke alltid man har så mye å si i mailer, sant? Andre du vet om må også ha MSN for å kunne bruke det sammen med dem, men du kan jo vise andre eller legge til noen KG-kontakter Forstod du litt mer hva det er nå? Lillian
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #17 Skrevet 1. august 2003 Ja! (?) Skal prøve dette når jeg kommer hjem, i kveld. (Jeg har jo ingen i kontaklinsen min, men, det er kanskje en begynnelse å laste ned dette.) Legge til lyd? (Er jeg den eneste i landet (bortsettt fra de over 80) som ikke vet og kan dette? Hvor lenge har du holdt på med MSN, Lillian)? Tusen takk!
Mrs. B Skrevet 1. august 2003 #18 Skrevet 1. august 2003 Det er et chatteprogram. Ta en titt her: > http://messenger.msn.no
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #19 Skrevet 1. august 2003 Takk mrs B!! Har sett på linken, skal se mer i kveld! Så gøy!!
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 Forfatter #20 Skrevet 1. august 2003 Ooops, linken min funket visst ikke Embla. Følg linken til Mrs.B du, det er den samme jeg prøvde å få fram Man kan sende lyd til andre også, ja, om man har høytaler og mikrofon. Men det har ikke jeg. Jeg har hatt MSN siden.......tja, vet ikke..Kanskje i 1,5år eller noe, tror jeg?! Det er veldig gøy å ha kontakt med folk på den måten synes jeg da Jeg har etterhvert begynt å få veldig mange i min MSN-liste...Men om du ikke har noen å legge til så kan du gjerne legge til meg, Embla Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå