Gå til innhold

Er dere alle like her?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet
Eg er ikkje rockejente. Da blir for klisje og kalla seg da.

Eg er bonde, og er glad i å skriva nynorsk.

Skriv mere nynorsk! MYE mer kraftfullt og uttryksrikt målføre :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet
I mitt hodet er du mer rocka en fyren i avataren din :cool: Men det er nok en fare for at du er under cover IRL.

Du er nå god da :klemmer:

Gjest Ketil
Skrevet
Eg er ikkje rockejente. Da blir for klisje og kalla seg da.

Eg er bonde, og er glad i å skriva nynorsk. Men etter et år på østlandet går da litt fort i svingane og da kjem litt (ein god del) bokmål inn i biletet.

Men, uansett. Har eigentleg aldri likt folk som kallar seg alternative. Byrjar berre og tenkja på små svartkledde fjortissar med naglar og band tees dei har kjøpt seg på ein jalla butikk, og så påstår dei at dei er så unike i klesstilen, siden alle venane kler seg heilt make.

Nei, nei. Eg er meg rett og slett. Kanskje me er like, meg og du, kanskje ikkje.

Ja, men hva som er klisje spiller vel ingen rolle for min del. Synes det er mer 14iss å henge seg opp i hva 14isser måtte kalle seg for så å la være av den grunn. Men det er nå min personlige mening. Har fått en ro fra den slags.

Men du skal ha rett i noe, men jeg vet ikke hvordan du prøver å fremstille deg selv. Men av en eller annen grunn føler jeg at du vil frem til at du har vært i skoene til disse 14issene selv engang!

Gjest Ketil
Skrevet
Det er bra vi er flere som tenker slik ;)

Hva er bra med det? Og hvordan vil du bli tenkt på som? Så synd at alle som er rocka og alternative er 14isser for deg. Du klarer kanskje ikke tanken på at en ung person vil ha et naglebelte.

Det sier jo mer om folk som tenker slik enn det sier om mennesker som skulle ha en individuel og avslappet holdning til det? På en måte blir det jo slik: Hvis du er et rocka menneske, men kjenner såpass mange rocka mennesker at du ikke tør å kalle deg det, da kjenner du egentlig mange tragiske mennesker i grunn, og det blir jo litt synd det der.

Skrevet

Jeg kan godt kalle meg rocka -både i klesstil, livstil og musikkssmak, men er også 1000 andre ting! ;) Jeg er singel student -dermed har jeg kanskje en annen livsstil en noen her med barn og familie i jobb.

Det betyr ikke at vi er så ulike alikevel, for når det kommer til diskusjoner her inne så kommer jo ikke mitt liv særlig fram, kun mine meninger -og jeg kan jo ha like meninger om alt fra det å vaske huset til politikk og kjærlighetssorg som en klassisk kvinne, en buisnesswoman eller en husmor. ;)

Skrevet
Og jeg som var sikker på at du alltid gikk i dress og jobbet med noe børsrelatert :cool:
Ja, jeg skjønner at det kan virke sånn i blant. :rolleyes:
Skrevet (endret)

...

Endret av Snøspark
Skrevet
Er det ingen her som er rocka/alternative? får inntrykk av at alle her er det samme og likedanne og det motsatte! :heiajente::sminkedokke::transe:

Ikke for å diskriminere noen, flotte greier og alt det der. Men kanskje dere ville spurt om det samme om dere havnet i samme situasjon på et forum.

Haha, du kan umulig har lest mange innleggene her inne, i hvert fall..!

Tror du bør gjøre litt grundigere research før du konkluderer med at vi er tusensøstre...

Skrevet

jeg er ihvertfall litt spes...

:haar:

Skrevet
jeg er ihvertfall litt spes...

:haar:

Det kan jeg skrive under på at hun er. :opplyser:

Skrevet

Jeg er nok alternativ, eller det de fleste ville kalle rar :fnise:

Skrevet

Hehe, tror folk er like forskjellige her inne som ute i den virkelige verden.

Gjest MarteI
Skrevet
Haha, du kan umulig har lest mange innleggene her inne, i hvert fall..!

Tror du bør gjøre litt grundigere research før du konkluderer med at vi er tusensøstre...

Det er jo det han gjør i grunn? :jepp:

Skrevet

Ladies and gentlemen allow me to introduce the queens of sultry noise, the sisters of mercy, the saints of damaged souls, high society’s hangover and the hen night for Calamity Jane. The latter day’s eminent, prominent and decadent ladies: KatzenThang.

Skrevet
Skriv mere nynorsk! MYE mer kraftfullt og uttryksrikt målføre :)

men det er jo ikke lov. siden mobben her inne fikk ordnet reglene..

Gjest brutal_mann
Skrevet
men det er jo ikke lov. siden mobben her inne fikk ordnet reglene..

Jo det er det. Nynorsk er et offesielt skriftspråk som benyttes alt for lite.

Skrevet

heldigvis for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...