Gå til innhold

Er dere alle like her?

Fremhevede innlegg

Gjest Ketil
Skrevet

Er det ingen her som er rocka/alternative? får inntrykk av at alle her er det samme og likedanne og det motsatte! :heiajente::sminkedokke::transe:

Ikke for å diskriminere noen, flotte greier og alt det der. Men kanskje dere ville spurt om det samme om dere havnet i samme situasjon på et forum.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er mer nysgjerrig på hva som gjør at du får det inntrykket ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror nok du kan lese ganske lite om en personlighet og stil ut i fra innleggene her. Flere av oss er nok ganske annerledes enn du tror.

Gjest Ketil
Skrevet

Jammen, det er jo flotters. Godt å høre!

Neei tja. Har vel lest noen innlegg her og der som har gitt meg det inntrykket. Er svært lite sugen på å ta frem alle temaene her men de mest interessante innleggene eller trådene nå ser jo ut til å handle om hva noen her kler seg i, hva de liker i det motsatte kjønn og hva som er stygt i det motsatte kjønn. Og kjendiser! Mulig det er det som er interessant her inne, er jo alle tiders. Skal ikke ødelegge noens glede. Men jeg bare lurte på om dette var noe forum for meg. Det er jo mitt problem igrunn.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en rockejente:) er ikke alltid det bare svirrer slike tråder rundt her, det er en periode.

Skrevet

Rock N' Roll!!! enkelte av oss her inne er nok nesten så rocka som man får blitt, gitt. Og veldig veldig mange forskjellige individer, er det nok også. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet
Jammen, det er jo flotters. Godt å høre!

Neei tja. Har vel lest noen innlegg her og der som har gitt meg det inntrykket. Er svært lite sugen på å ta frem alle temaene her men de mest interessante innleggene eller trådene nå ser jo ut til å handle om hva noen her kler seg i, hva de liker i det motsatte kjønn og hva som er stygt i det motsatte kjønn. Og kjendiser! Mulig det er det som er interessant her inne, er jo alle tiders. Skal ikke ødelegge noens glede. Men jeg bare lurte på om dette var noe forum for meg. Det er jo mitt problem igrunn.

Hvis du syns det blir diskutert for mye overflatiske ting, er det jo bare å starte egne diskusjoner. Og velge hvilke underfora man klikker seg inn på :)

Jeg er en rockedame, men det kommer jo neppe så godt fram i noen innlegg. Den eneste pekepinnen på det, er avataren min :)

Gjest Ketil
Skrevet

Hm mulig dere har rett. Det var nok kanskje et uriktig første inntrykk og det stemmer jo at det blir litt hva man gjør det til her.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Er det ingen her som er rocka/alternative?

Nei.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er i alle fall alternativ :cool:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, vi er alle helt like her. Det er derfor det aldri oppstår krangler eller opphetede diskusjoner av noe slag på KG :jepp:

Skrevet
Ja, vi er alle helt like her. Det er derfor det aldri oppstår krangler eller opphetede diskusjoner av noe slag på KG :jepp:

Ja, det har jeg og lagt merke til....

:fnise:

Skrevet
Er det ingen her som er rocka/alternative? får inntrykk av at alle her er det samme og likedanne og det motsatte! :heiajente::sminkedokke::transe:

Ikke for å diskriminere noen, flotte greier og alt det der. Men kanskje dere ville spurt om det samme om dere havnet i samme situasjon på et forum.

Piercinger, deathhawk/hanekam, stort sett svarte klær eller ødelagte jeans/korsetter, stort sett viktorianske kjoler, tatoveringer, skal splitte tungen min i løpet av 2010 (forhåpentligvis). Rocka nok? 8D
Skrevet

Har vært gjest her i mange år før jeg registrerte meg nå i sommer.

Og har vel observert følgende:

- Alder fra 17 til nesten 50

- Bosatt i alle typer boliger over hele landet (også noen i utlandet). Alt fra folk som bor nesten der ingen kunne tru at nokon kunne bu til svært urbane byfolk.

- Single, samboende, gifte

- Mødre, barnløse

- Politisk fra godt utpå venstresiden til godt utpå høyresiden

- Interessefelt fra "husmorsysler" til nesten direkte "sære ting"...

- Musikksmak, Litteratur, Kultur: Fra det helt enkle til mer smale (ja, jeg også liker at musikken bråker litt - helst mye....

Men: Mange av de som er her svært ofte - og som du kanskje legger mest merke til - er nok en gjeng som det virker som om har ganske mye til felles.

KG er ganske variert!

Gjest Ketil
Skrevet
Piercinger, deathhawk/hanekam, stort sett svarte klær eller ødelagte jeans/korsetter, stort sett viktorianske kjoler, tatoveringer, skal splitte tungen min i løpet av 2010 (forhåpentligvis). Rocka nok? 8D

Nei, er i grunnen mer eller "mindre" som må til.

Har vært gjest her i mange år før jeg registrerte meg nå i sommer.

Og har vel observert følgende:

- Alder fra 17 til nesten 50

- Bosatt i alle typer boliger over hele landet (også noen i utlandet). Alt fra folk som bor nesten der ingen kunne tru at nokon kunne bu til svært urbane byfolk.

- Single, samboende, gifte

- Mødre, barnløse

- Politisk fra godt utpå venstresiden til godt utpå høyresiden

- Interessefelt fra "husmorsysler" til nesten direkte "sære ting"...

- Musikksmak, Litteratur, Kultur: Fra det helt enkle til mer smale (ja, jeg også liker at musikken bråker litt - helst mye....

Men: Mange av de som er her svært ofte - og som du kanskje legger mest merke til - er nok en gjeng som det virker som om har ganske mye til felles.

KG er ganske variert!

Ja, jeg tok nok feil. Er nok de mest synlige trådene jeg har havnet opp i :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg er en rockedame, men det kommer jo neppe så godt fram i noen innlegg. Den eneste pekepinnen på det, er avataren min :)

I mitt hodet er du mer rocka en fyren i avataren din :cool: Men det er nok en fare for at du er under cover IRL.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Og jeg som var sikker på at du alltid gikk i dress og jobbet med noe børsrelatert :cool:

Gjest Agurkolat
Skrevet

Eg er ikkje rockejente. Da blir for klisje og kalla seg da.

Eg er bonde, og er glad i å skriva nynorsk. Men etter et år på østlandet går da litt fort i svingane og da kjem litt (ein god del) bokmål inn i biletet.

Men, uansett. Har eigentleg aldri likt folk som kallar seg alternative. Byrjar berre og tenkja på små svartkledde fjortissar med naglar og band tees dei har kjøpt seg på ein jalla butikk, og så påstår dei at dei er så unike i klesstilen, siden alle venane kler seg heilt make.

Nei, nei. Eg er meg rett og slett. Kanskje me er like, meg og du, kanskje ikkje.

Gjest Miley
Skrevet
Men, uansett. Har eigentleg aldri likt folk som kallar seg alternative. Byrjar berre og tenkja på små svartkledde fjortissar med naglar og band tees dei har kjøpt seg på ein jalla butikk, og så påstår dei at dei er så unike i klesstilen, siden alle venane kler seg heilt make.

Det er bra vi er flere som tenker slik ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...