Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg er lei av å bli spurt etter bonuskort hver gang jeg handler hos forskjellige forhandlere. Vel, jeg er lei av å ikke HA bonuskort! Jeg vil gjerne ha det! Har nå fått en brosjyre for å få Coop-kort, men er også interessert i alle andre bonuskort der ute.

På kiwi etc er det vel Trumf som gjelder? Finner dessverre bare opplysninger om Trumf VISA, og jeg er ikke interessert i et kredittkort? Kun bonus!

Hvilke andre bonuskort finnes, og hvilke har du? (Hva slags fordeler, hvor fikk du tak i det etc)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lene_*
Skrevet

www.trumf.no , der søker du om vanlig trumfkort, hvorav du også kan registrere ditt bankkontonr, så du kun drar bankkortet og registrerer trumf via det :)

Skrevet

Jeg har Trumf og Coop. Får vel ikke så veldig mye tilbake, men kan jo like greit ha de hvis ikke det koster noe ekstra. Ei krone her og ei krone der ;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har Trumf og Coop. Får vel ikke så veldig mye tilbake, men kan jo like greit ha de hvis ikke det koster noe ekstra. Ei krone her og ei krone der ;)

Hei.

Har Trumf og hadde Coop (flytta, og meldte meg ut, og skulle ordne nytt, men er bare ikke kommet så langt enda).

Trumf er jo helt gratis å få ordnet å ha. Har ikke spart så mange hundringser oppigjennom årene, men penger jeg ikke hadde hatt, om jeg ikke var registrert bonuskunde. Dårlig oppsparing skyldes også lite handling på butikker hvor jeg kunne spare trumf.

Coop koster 300kr å få, men det er en innbetaling til egen konto (som når som helst kan hentes ut når du sier opp kortet). Siden jeg har fylt bensin og handlet på butikker tilknyttet Coop-rabatt oppigjennom årene, så har jeg tjent litt her.

Penger som var gode å ha, da jeg sa opp abonnementet for at jeg skulle flytte.

Husker ikke helt, men lokale Coopbutikker gir deg vel oppimot 3% bonus i matbutikker, og det er jo en fin fortjeneste.

Begge disse kortene kan registreres på bankkontoene dine, slik at du slipper å dra ekstra bonuskort, når du betaler med ditt vanlige minibankkort, veldig kjekt:)

I og med at jeg nå bor i nærheten av mest Trumf-relaterte butikker, så registrerte jeg først kontonr til både meg og samboern min til trumf-bonusen.

Men så kom Trumf-visa som vi skaffet oss, og det var da først av bonusen begynte å vokse veldig godt... 3% på matvarer på butikker vi handler, og med ett bevisst valg om å bruke den kontoen (sette inn penger på forhånd, eller betale rett etter koster ikke NOE i omkostninger, men du må ha selvdisiplin til ikke å misbruke kredittn) til alle andre kjøp i møbelforetninger, barnebutikker og you name it, hvor vi får 1% på alt..... Så vokste bonuskontoen med flere hundre kroner på noen få måneder (vi har også da hatt noen investeringer).

Kredittkort vil jeg aldri anbefale noen, men uansett så vil jo Coop og/eller Trumf kort ikke koste noe å eie (og ikke være noe kreditt på), å det gir deg penger du aldri skulle hatt ellers... Blir det nå bare feks 500kr på 3 år, så er det jo verdt det, penger du får for lite arbeid:)

Lykke til

Skrevet

For å bli Coop-medlem, må man betale et "depositum" på 300 kr, men ellers koster det ingenting.

Skrevet

Jeg har hatt trumf i en del år, og kunne ta un nærmere 1000 kroner i fjor.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har trumf. Fyller bestandig bensin på shell av den grunn. Så i året tjener jeg 1000 kroner på trumf. Handler kun på eurospar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...