Ms.Blaise Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Noen som har linker til noen enkle, og veldig fine bryllupskjoler? Helst i en hvit-nyanse, og romantisk=) Blir glad for svar! Edit: Må bare legge til at det ikke er til meg, men til en venninne=) Bare slik at de jeg kjenner her på forumet ikke tror at jeg skal gifte meg i nærmeste fremtid altså! hehe Endret 9. juli 2009 av Ms.Blaise
Cæmis Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Gå inn på maggie sottero..de har mange "voldsomme" kjoler men også mange helt enke og fine om du klikker deg gjennom. Noen er helt perfekte til strandbryllup om du ønsker det så enkelt!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Har du facebook? Gå inn på gruppen "dzine frisør".. Der finner du mange fine og enkle kjoler.. Har sett noen av kjolene flere plasser, så de selges sikkert mange andre steder enn hos den frisøren i Molde.
Gjest D-shol Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 JKdress.com gir deg akkurat den kjolen du vil ha til tullepris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå