Gjest scott Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Er til tider plaget med blå ringer under øynene, til tross for at jeg får nok søvn. Har hørt at det er noe man mangler da, altså noe man ikke får i seg nok av, men husker ikke hva det er. Er det noe man kan spise for å dempe ringene? Eller noe annet man kan gjøre?
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 søk litt på google hvis du vil dekke de til litt så kan du bruke sånn concealer av Max Factor, er sånn penn liksom som man skrur på. Den er kjempe fin!
Gjest Grafica Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Bruker du briller? Jeg har brukt briller størsteparten av livet og fått "kroniske" blå ringer pga det. Vet om flere som bruker briller innimellom som får blå ringer om de bruker brillene et par dager/uker i strekk.
Neytiri Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Blå ringer kan være mangel på vitaminer, kan være søvnmangel, eller det kan være at man har ekstra synlige blodårer... Brokkoli og agurk er det sunneste energi mat man kan spise for hud og hår....det kan være vanskelig å spise det anbefalte....som er en hel agurk og rundt 100g brokkoli per dag, så det eg syns er lettest er å juice det...selvfølgelig trenger man en juicer til det Å sminke vekk ringer er nok å finne seg en god concealer......per i dag har eg enda ikke funnet en concealer eg er helt fornøyd med.... De eg har brukt mye er : body shop sin skru pen gul undertone(inneholder kokosolje som pleier området, men dekker ikke så bra) og clinique sin all about eyes concealer gul undertone(dekker veldig fint, men er ofte for tørr) Så eg har begynnt å blande disse to....kjempefint!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Er til tider plaget med blå ringer under øynene, til tross for at jeg får nok søvn. Har hørt at det er noe man mangler da, altså noe man ikke får i seg nok av, men husker ikke hva det er. Er det noe man kan spise for å dempe ringene? Eller noe annet man kan gjøre? er det noen som hvet om håret vokser raskere av å spise B-vitaminer?
Pialill Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Jeg får blå ringer under øynene når jeg stresser mye og ikke sover nok... Gulelain sin lysreflekterende penn funker utrolig bra, fjerner de mørke ringene mine i hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå