Gjest D-shol Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har bestilt kjole, men må bestemme meg for Hvit eller Ivory og jeg ANER ikke hva jeg skal velge. Så noen bilder på google, og der er det stor forskjell, er dette reelt? Synes Ivory virker så "gult", men lurer på om hvit kan bli for "hardt"? Kjolen skal ha noen skogsgrønne detaljer.
Mirina Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jeg synes at Ivory vanligvis er mye finere enn hvitt. Litt mer classy, liksom.
Pupsilure Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Syntes du skal ta ivory. Det gjorde jeg, og den var fortsatt ganske hvit.
Coriander Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Ivory er også en farge som er mer flatterende for de fleste i forhold til hvit. Og hvis kjolen skal ha grønne detaljer, ville jeg valgt ivory. Men sånn i det store og det hele er det jo ikke så stor forskjell, ivory er jo hvit det også, bare varmere.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Ville også gått for Ivory. Flere kler den fargen enn ren hvitfarge. Og det gjør seg mye bedre sammen med grønn.
krillan Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Det spørs hvilken hudtone du har. Ofte har skaldinaviske jenter en hudtone som kler ivory bedre enn hvit. Nesten alle kjolene i brudesalonger i norge er Ivory. Jeg har hvit men jeg blir ganske brun og da kan det være utrolig fint med hvit. Men hvit man har en ganske lys hud er det nokk finest med ivory. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Jeg hadde helt hvit. Ville være omgitt av hvitt på denne dagen (hvitt slør også). Pluss at jeg var vinterbrud, og med ivory ville vel kjolen nesten sett litt skitten ut i den helt hvite nysnøen. Tok sol en par-tre ganger før bryllupet, for å få en hud som ikke var helt vinterblek, da
Gjest D-shol Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Pluss at jeg var vinterbrud, og med ivory ville vel kjolen nesten sett litt skitten ut i den helt hvite nysnøen. Tok sol en par-tre ganger før bryllupet, for å få en hud som ikke var helt vinterblek, da Godt poeng det med omgivelsene. Jeg er høstbrud, så det blir mye farger rundtomkring. Og kjolen skal som sagt ha grønt i. Dessuten er jeg vinterblek hele året Derfor har jeg bestemt meg for Ivory. Tusen takk for innspill, alle sammen
Bahia Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Er man kald i fargene(kler sølv), passer man best i hvit uansett om man er blek eller brun. Er du varm i fargene(kler gull), kler du ivory best
Gjest D-shol Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Er man kald i fargene(kler sølv), passer man best i hvit uansett om man er blek eller brun. Er du varm i fargene(kler gull), kler du ivory best Da har jeg nok valgt rett, er høst i fargene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå