sofie777 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Jeg skal til Bodø tirsdags kveld (fra 17.25 og utover) og trenger tips på hvor det er greit for en singel person (som ikke skal drikke) å få seg litt innabords. Tenker da på et sted sånn cirka som Egon, både i priser og "tilgjengelighet". Det må uansett være finere enn McDonalds og lignende, men at det ikke gjør noe om en sitter der i noen timer en hel kveld, gjerne med en bok. Ønsker også tips om andre ting jeg kan gjøre om kvelden i sentrum (ikke barer), utenom å gå på kino. Kjedelig å dra langt med toget bare for å gjøre det, liksom. (Drar fra byen igjen dagen etter).
Trampe Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Egon finnes jo i Bodø, så du kan alltids dra dit. SydØst er absolutt et sted du kan spise godt uten å betale all verden. Det ligger midt i sentrum. Ellers er kafe Kafka eller Min Plass passende for å få seg en krok med ei bok. De ligger i sentrum begge to. Du får kjøpt bra mat der, selv om de ikke er typiske spisesteder.
Gjest Gaby Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 En Kopp (på sas-hotellet) har god mat, og man kan sitte der lenge og lese, surfe eller hva som helst. Henger meg også på SydØst, om du liker tapas, men ikke helt "sitte der lenge"-faktor. Jeg ville styrt unna Min Plass, har enda tilgode å få servert noe godt der. Andre ting du kan gjøre, tja.. Det er alltid fint med en spasertur på moloen
Trampe Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 En Kopp ja, helt klart mye bedre enn Min Plass - jeg husket ikke på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå