pinkcloud Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hei! Ser det er mange som har hatt/skal ha sjokoladefontene i bryllupet sitt. Det skal vi også:D Vi tenkte vi skulle ha 1-2 stående fremme når gjestene ankommer hotellet, samt jordbær og champagne. Men til dere som har hatt det i bryllup, har dere noen erfaringer/tips og dele? Gikk det fint? Fikk dere bra tilbakemelding fra gjester osv Ønsker også gjerne tips til butikker/nettbutikker som selger disse :D Har søkt endel på nettet, men er vanskelig å finne ut av hvilke som fungerer bra og ikke. Vil ha en fontene hvor sjokoladene flyter mest mulig jevnt ..og ikke av de minste. Gjerne medium stor. Takker for hjelp:D
Kanutten Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Hei Her er iallefall ei nettside. Vet ei som har kjøpt derifra og var veldig fornøyd. Vi tenkte også vi skulle ha det samme, men har slått fra oss tanken. Jordbærsessongen er vel over for vår del npr vi gifter oss. Vi skal ha oppkuttet frukt i stedet, og ingen fontene.
Cæmis Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 jesus! 4000 kr! Best at den sjokoladen er bra altså! Men nå skal det sies at om jeg hadde tatt en slik til bryllupet mitt hadde nok jeg og min forlover vært lite sosiale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå