Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 Hadde inne samme spørsmål for lenge siden. Men for eventuelle nye lesere lurer jeg på om dere synes polo er et sexy plagg. Høsten nærmer seg,og tiden er inne for å kle kulden ute. Jeg synes det er et herlig og sexy med en genser som sitter godt inntil kropp og hals. Hva synes dere andre?
Suzy Skrevet 1. august 2003 #2 Skrevet 1. august 2003 Er det deg igjen.... :o Pologenser = 70-tallet, nylon og intens svettelukt som aldri forsvinner fra syntetisk stoff... *grøss* :-? Suz :blunke:
chimp Skrevet 1. august 2003 #3 Skrevet 1. august 2003 Hva slags gledesdrepere er d som byner å snakke om høsten den 1. august????
starie Skrevet 1. august 2003 #4 Skrevet 1. august 2003 Hva slags gledesdrepere er d som byner å snakke om høsten den 1. august???? :evil:
Gjest mango ikke innlogget Skrevet 3. august 2003 #6 Skrevet 3. august 2003 jeg syns ikke det kommer an på om genseren er sexy, men om selve jenta føler seg sexy. En pologenser kan være sexy på en jente, men ikke på en annen. Det er ikke pologenseren,men jenten som må føle seg sexy for å være det! ehh.. vanskelig å forklare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå