Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Det ser idyllisk ut på bilder, men kan det være at det er en litt VEL rolig plass? Er kvinne på snart 40 som søker sol og varme, samt muligheten til å rusle rundt uten å bli "plaget" av selgere, innkastere osv. Er på restplassjakt, så utvalget er ikke det beste.. Tyrkia er utelukket, fikk høre at man ikke bør gå ut alene om kvelden som kvinne. Ønsker ikke å føle meg låst til hotellrommet hver kveld. Men det var Kalymnos vi snakket om ja...noen som har vært der?
Gjest padawan Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 jeg var på kalymnos for et par år siden. da jeg var der merket vi hverken noe til innkastere eller slitsomme selgere. (bare hold litt avstand til butikkene som selger svamper så klarer du deg fint). Det er en idyllisk øy med koselige mennesker og en deilig atmosfære.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 jeg var på kalymnos for et par år siden. da jeg var der merket vi hverken noe til innkastere eller slitsomme selgere. (bare hold litt avstand til butikkene som selger svamper så klarer du deg fint). Det er en idyllisk øy med koselige mennesker og en deilig atmosfære. Takk for svar! Fant et Hellasforum, der ble det også sagt mye positivt om øya!
Gjest padawan Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 det er ganske bra klatremuligheter på øya også forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå