Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at de fleste som leser dette er på Kvinneguiden. Men er du på noen andre forum? I så fall, hvilke?

Jeg har litt tid å slå i hjel for tiden (er midlertidig sykemeldt og ganske immobil), og ser etter et nytt forum å henge på. Har tidligere vært medlem av et relativt lite forum som hadde utgangspunkt i en ekstremsport brukerne drev med, og likte det kjempegodt. Kvinneguiden er vel og bra, men jeg bruker det mest som en siste utvei når jeg kjeder meg eller når jeg lurer på noe spesifikt og stiller spørsmål her selv. Føler ikke at jeg blir kjent med folk her slik man gjør på litt mindre forum (selv om jeg ser at enkelte her blir det!).

Ellers har jeg ikke så mange kriterier, annet enn at brukerne gjerne er litt unge (ikke noe Twilight-forum, altså! Er 23 selv, ikke på fjortisjakt. Sånt spiller jo egentlig ikke så stor rolle, man finner jo som regel forum på grunnlag av en interesse og så er jo målgruppen gjerne i boks. Regner med å finne et trivelig forum selv etterhvert, men hadde uansett vært artig å se hvilke andre forum folk her inne frekventerer.

Så: Hvilke forum liker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok bare tid for Kvinneguiden i det siste.

Om du har lyst å bli kjent med flere her, har jeg hørt at man blir mye bedre kjent med folk her hvis man bruker dagbøkene aktivt ;)

Skrevet

Takk for kjapt svar! Tja, jeg har egentlig ikke behov for å bli kjent med folk, har nok av venner i virkeligheten og er dårlig på å opprettholde "nettvennskap". Det var kanskje litt klossete formulert, jeg mente egentlig bare å si at jeg liker litt mer intime forum enn de store som Kvinneguiden og diskusjon.no

Skrevet

Besøker ofte disse:

diskusjon.no

killermovies.com/forums (amerikansk filmforum)

karma-world.com

sinatrafamily.com

Roobarb's Forum (britisk filmforum)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Snute.net (dyreforum)

Hundesonen.no (dyreforum)

Libresse.no ( barnslig forum )

Diskusjon.no

Skrevet

Artig å se hvilke andre forum dere er på! Tror ikke noen av de nevnte er noe for meg (muligens med unntak av filmrofumene), men stas å se likevel.

Skrevet

Gamer.no (innlegg.no)

Diskusjon.no - ikke særlig aktiv her lenger, dalende kvalitet

Age of Conan EU

Kvinneguiden

Samt diverse mindre, private forum for guilds og whatnot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...