Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest urolig
Skrevet

Jeg pleier vanligvis ikke å lese meldingene hennes, men hun hadde gått ut av rommet og latt mobilen ligge igjen på stuebordet når det kom inn en melding. Avsenderen var en som hun datet før hun traff meg. Jeg visste ikke at hun fortsatt hadde kontakt med ham eller nummeret hans engang, derfor åpnet jeg den. Han skrev at hun ikke skulle sende melding til ham i kveld, for kjæresten var der. Da jeg spurte henne om det sa hun at hun visste ingenting. Jeg spurte om hun pleide å ha kontakt med ham, hun sa bare nei og hadde ingen forklaringer på det. Det ble krangel ut av det og til slutt begynte hun å gråte men fortsatt ingen forklaringer. Hun sier bare at hun ikke vet hvorfor han sendte den, og nå sitter jeg jo her og tenker.

Hva bør jeg gjøre? Jeg synes det virker veldig mistenkelig. Hvorfor skulle han sendt den meldingen om de ikke hadde kontakt? Hvorfor har hun ingen forklaringer? Prøver hun å skjule noe for meg? Eller er det meg som overreagerer? Hvordan ville du tolket dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Mann her. Du bør være uhyre mistenksom. Hvorfor i alle verden skulle han sende en slik melding, sant. Dette lukter i beste fall løgn, i verste fall utroskap.

I dine sko hadde jeg krevd at hun bestilte telefonlogg fra Telenor (eller hvor hun har sin nettleverandør). På den måten får du alle mistanker bekreftet/avkreftet.

Jeg har selv vært i dine sko for noen år siden, og krevde en slik telefonlogg pga en mistanke. Loggen bekreftet dessverre mine mistanker.

Skrevet

Virker det ikke litt rart at hun lot mobilen bare ligge åpent i stua om hun er utro... da vet hun jo at den kan bli sjekket... tenker at det første man passer godt på når man er utro er mobilen sin...

Kan være at denne forrige dateren har sendt melding til feil dame, eller at dama til denne forrige dateren lodder stemnigen for å sjekke om typen er utro...

Det trenger ikke være utroskap...

Skrevet
Virker det ikke litt rart at hun lot mobilen bare ligge åpent i stua om hun er utro... da vet hun jo at den kan bli sjekket... tenker at det første man passer godt på når man er utro er mobilen sin...

Kan være at denne forrige dateren har sendt melding til feil dame, eller at dama til denne forrige dateren lodder stemnigen for å sjekke om typen er utro...

Det trenger ikke være utroskap...

Helt enig, jeg tror ikke at hun hadde latt mobilen ligge på bordet hvis hun er utro mot deg. Første tanken som slo meg var at han har sendt melding til feil dame. Kanskje han kjenner fler som heter det samme? Sjekket du de sendte meldingene hennes da?

Synes også det er morsomt å se at den ene mannen som har svart så langt foreslår at du skal kreve at hun bestiller en telefonlogg for å bevise sin uskyld. Hadde mannen min krevd det av meg pga én melding, uten antydning til andre beviser, så hadde jeg vært troende til å finne meg et annet sted å bo. Og sendt telefonloggen til ham i posten.

Med mindre jeg ble svar skyldig, så klart.

Heldigvis er min mann en smule mer nyansert...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Sannsynligheten er størst for at meldingen er sendt feil. Du bør handle deretter.

Skrevet

Dere jenter, - dere glemmer å fortelle at denne dama juger til typen sin. Og hvorfor juger man når man ikke har noe å skjule?

Beviset deres er liksom at "siden hun la igjen telefonen", - hallo, - en forglemmelse var det fra hennes side.

Jeg hadde tatt dette sammen med den manglende forklaringen som et bevis for at hun løy.

Særlig kvinner liker å forsvare kvinner som lyver menn opp i ansiktet, -skamme dere burde dere eller i det aller minste komme med en unnskyldning.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns egentlig telefonlogg var en god idè jeg. Men du må framlegge det på en fin måte da. Spør pent om hun ikke kan bestille det bare for enkelhets skyld slik at dere kan bli ferdig med det eller noe i den duren. Hvis du spør henne om det som en tjeneste hun kan gjøre deg slik at du skal få fred er det kanskje mulig å få tak i telefonlogg uten å anklage henne.

Hvis jeg hadde vært dama di og meldingen var sent feil ville jeg gladelig ha fått tak i logg. Det er jo lett å ha forståelse for at man kan bli sjalu og nervøs når meldingen er såpass mistenkelig som den du så. Da er det jo ypperlig å kunne få lagt saken død en gang for alle, for begge to sin del. Ett forhold der dene ene går og mistenker er jo ikke noe særlig..

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jeg prøver å tenke på forklaringer men føler meg bare så j**** naiv. Jeg håper det bare er en lett flørt bak ryggen på oss som hun ikke vil at jeg skal finne ut av, men da hadde det jo igjen vært mye bedre å bare gå ut å si det som det er i stedet for å la meg tro det verste. Har ikke sjekket sendte meldinger nei, og meldingene hun får sletter hun sikkert etter de blir lest. Kanskje hun bare ikke forventet å få noen meldinger i kveld. At han har sendt feil synes jeg blir for tilfeldig. tror heller ikke det er dama hans som holder på men det kan jo kanskje være det. vi er ikke samboere.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da får du avslutte forholdet. Så har du i alle fall ikke vert naiv.

Gjest Gjest_damen_*
Skrevet

Jeg tror hun driver med ett eller annet. En melding som dette kan vel egentlig ikke misforstås, kan den vel?

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ingen som tenker muligheten av at hun kan snakke sant? Det er vel ikke gitt at hun lyver, eller? Og hvis det er gitt at hun lyver fordi hun pleier å lyve - vel, så er det bare å gå en annen vei da?

Skrevet

Nå trenger det ikke bety utroskap selv om de har kontakt, det ikan være så enkelt som at man vil unngå ubegrunnet sjalusi på begge kanter både fra din side og damen i andre enden,.

Det er langt ifra alle som takler at man har noe som helst kontakt med gamle flammer, og da kan det hende hun løy for å slippe å bli stilt til veggs av deg.

Det er umulig for oss å ha noe svar på dette, det er bare damen din som kjenner sannheten....

Gjest andrassy
Skrevet

Og jeg syns at trådstarter har begått et nokså grovt overtramp når han registerer at hun får melding og åpner den!

Hadde kjæresten min snoket på min mobil når den lå framme hadde jeg blitt lynforbanna! Tikker det inn en melding på min tlf hvis jeg er på do el. så forventer jeg i høyden at han sier ifra, men overhode ikke at han faktisk åpner meldingen. Det samme gjelder forøvrig andre veien - det har hittil ALDRI falt meg inn å sjekke hans mobil.

Først åpner han hennes melding - så beskylder han henne for utroskap..... Hallo - tror ikke akkurat dette er et forhold "made in heaven".

Ts: siden du er så kontrollerende og mistenksom så bør du nok leve alene. Det vil såre andre langt mindre.

Gjest lille_kvinne
Skrevet

Har hun vært utro? Kanskje

Snakker hun sant? Kanskje

Hva er det første du må gjøre?

Finne ut av hva du gjør om hun virkelig har vært utro.

Gjest Gjest
Skrevet

Mann til mann: Du skal etter min mening ikke lytte til disse damene her inne som sier "det trenger jo ikke være utroskap" og "at det egentlig var du som begikk et overtramp med å overhode lese meldingen". Slike holdninger er veldig tradisjonelle på dette nettstedet.

Kall en spade for en spade, og si til henne at dette har gjort deg svært urolig, og be henne ringe 09000 og bestille telefonlogg for å få mistanken ut av verden. Om hun da går bananas bør du tenke over om du vil fortsette forholdet.

Og tenk over dette: Denne saken vil så lenge du er i forholdet gnage deg. Du vil for all ettertid være mistenksom.

Jeg er selv blitt bedratt, så jeg vet hva dette handler om. Det er kort og greit for jævlig.

Gjest Gjest_jomfrua_*
Skrevet
Mann til mann: Du skal etter min mening ikke lytte til disse damene her inne som sier "det trenger jo ikke være utroskap" og "at det egentlig var du som begikk et overtramp med å overhode lese meldingen". Slike holdninger er veldig tradisjonelle på dette nettstedet.

Kall en spade for en spade, og si til henne at dette har gjort deg svært urolig, og be henne ringe 09000 og bestille telefonlogg for å få mistanken ut av verden. Om hun da går bananas bør du tenke over om du vil fortsette forholdet.

Og tenk over dette: Denne saken vil så lenge du er i forholdet gnage deg. Du vil for all ettertid være mistenksom.

Jeg er selv blitt bedratt, så jeg vet hva dette handler om. Det er kort og greit for jævlig.

Litt overrasket.

Det handler jo om å ha respekt for og tillit til hverandre i ett forhold.

Man er en dårlig parnter og i ett dårlig forhold til ett menneske om man må være nødt til å lese partnerens meldinger og går med mistro mot partnerens ord.

Lite gjennomtenkt innlegg mann til mann.

Skrevet
Jeg pleier vanligvis ikke å lese meldingene hennes, men hun hadde gått ut av rommet og latt mobilen ligge igjen på stuebordet når det kom inn en melding. Avsenderen var en som hun datet før hun traff meg. Jeg visste ikke at hun fortsatt hadde kontakt med ham eller nummeret hans engang, derfor åpnet jeg den. Han skrev at hun ikke skulle sende melding til ham i kveld, for kjæresten var der. Da jeg spurte henne om det sa hun at hun visste ingenting. Jeg spurte om hun pleide å ha kontakt med ham, hun sa bare nei og hadde ingen forklaringer på det. Det ble krangel ut av det og til slutt begynte hun å gråte men fortsatt ingen forklaringer. Hun sier bare at hun ikke vet hvorfor han sendte den, og nå sitter jeg jo her og tenker.

Hva bør jeg gjøre? Jeg synes det virker veldig mistenkelig. Hvorfor skulle han sendt den meldingen om de ikke hadde kontakt? Hvorfor har hun ingen forklaringer? Prøver hun å skjule noe for meg? Eller er det meg som overreagerer? Hvordan ville du tolket dette?

Det er jo relativt uaktuelt at han tilfeldigvis feilsendte en melding til henne, med akkurat det innholdet i tillegg. At hun tydeligvis hadde han lagret med nummer og begynte å gråte - noe som i denne sammenhengene spør du meg tyder på dårlig samvittighet - gjør så jeg i alle fall hadde voktet over hva hun foretok seg som en hauk - i en liten periode i alle fall. Så må jeg si ja eller nei, så hadde jeg sagt - ja, hun er nok utro.

Skrevet
Og jeg syns at trådstarter har begått et nokså grovt overtramp når han registerer at hun får melding og åpner den!

Hadde kjæresten min snoket på min mobil når den lå framme hadde jeg blitt lynforbanna! Tikker det inn en melding på min tlf hvis jeg er på do el. så forventer jeg i høyden at han sier ifra, men overhode ikke at han faktisk åpner meldingen. Det samme gjelder forøvrig andre veien - det har hittil ALDRI falt meg inn å sjekke hans mobil.

Først åpner han hennes melding - så beskylder han henne for utroskap..... Hallo - tror ikke akkurat dette er et forhold "made in heaven".

Ts: siden du er så kontrollerende og mistenksom så bør du nok leve alene. Det vil såre andre langt mindre.

Hehe, ja for om jeg tar en titt på mobilen til dama og finner ut at hun jobber som prostituert bak ryggen på meg, så er det jo såklart jeg som har begått overtrampet ved å titte på mobilen hennes. Hva hun skjuler på mobilen spiller da såklart ingen rolle...Herregud....At det er et grovt overtramp å slenge et blikk på mobilen til partneren er jo også bare helt latterlig.

Gjest Been there
Skrevet

Dette er det du gjør:

Ring han, helst fra hennes mobil, si at dere har hatt en lang prat(du bløffer selvfølgelig) og at du vet at de har noe på gang bak ryggen på deg og hans kjæreste...... Se hvilken reaksjon du får, evt si at du kommer til å ta en prat med hans kjæreste....

Da pleier sannheten å komme frem, han vil jo tydeligvis ikke at hans kjære skal vite at hun sender meldinger til han.

Jeg har vært igjennom dette, og det er stygt og vondt. Men det er bedre å være alene en sammen med en som går bak ryggen din.

Lykke til.

Skrevet

Du overreagerer hvertfall ikke. Om jeg hadde fått en sånn mld av en eks og samboeren min hadde sette den så kan jeg love han hadde reagert. Og så klart, det lukter jo fishy..!!! Bestill telefonlogg (men du kan jo be henne gjøre det på en skikkelig måte, som å si at du vil gjerne ha det for å få det ut av verden, ikke fordi du tror hun er utro, eller noe sånn.. sugercoat det litt) og ring gjerne til eksen hennes sånn som det er foreslått.

Absolutt skjellig grunn til mistanke. Håper det går fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...