Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Hei. Jeg er en jente på 21 år som sliter med kvisearr og har i den forbindelse lyst å prøve Elixir sine toning pads(10%), men ser at dette hjelper med hudfornyelse, og jeg tenker øyeblikkelig på gamle kvinner med rynker. Tror dere det vil gå bra til min hud allikevel? Den er ikke fet andre steder enn nesen, og er redd for å ende opp med et stramt, "sprekt" ansikt. Jeg tenkte å bare begynne med pads'ene for så å bruke den og smoothing-kremen(10%). Hvis noen har erfaring med dette merket iforbindelse med arr så skrik ut, jeg vil gjerne høre din erfaring:)
Gjest Gjest_Mariann_* Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Hei. Jeg er en jente på 21 år som sliter med kvisearr og har i den forbindelse lyst å prøve Elixir sine toning pads(10%), men ser at dette hjelper med hudfornyelse, og jeg tenker øyeblikkelig på gamle kvinner med rynker. Tror dere det vil gå bra til min hud allikevel? Den er ikke fet andre steder enn nesen, og er redd for å ende opp med et stramt, "sprekt" ansikt. Jeg tenkte å bare begynne med pads'ene for så å bruke den og smoothing-kremen(10%). Hvis noen har erfaring med dette merket iforbindelse med arr så skrik ut, jeg vil gjerne høre din erfaring:) Jeg bruker også glykol padsene sammen med smoothing kremen. Tror ikke de vil hjelpe deg mye mot arr, men det hjelper veldig for å få en penere hud. Ble litt rød og irritert i starten, men tok det rolig og brukte de ikke hver dag Tror det vil gå bra med huden din, men husk å beskytte deg mot solen!! Hvis ikke kan du fort bli betent i huden
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Jeg bruker også glykol padsene sammen med smoothing kremen. Tror ikke de vil hjelpe deg mye mot arr, men det hjelper veldig for å få en penere hud. Ble litt rød og irritert i starten, men tok det rolig og brukte de ikke hver dag Tror det vil gå bra med huden din, men husk å beskytte deg mot solen!! Hvis ikke kan du fort bli betent i huden Hei og takk for svar! Jeg har bestilt padsene nå, tenker å begynne rolig selv:) Men det med arrene tror jeg skal gå fint, har funnet en behandling som heter Sculptura som jeg tror kanskje vil gå greit med dem! Men merket du at du fikk jevnere hudfarge? Og jeg har en del fregner/pigmentflekker, merket du noen forbedring dersom du har hatt det samme? Jeg er kjempespent på å bruke dem, håper ikke det er lang leveringstid:)
Trampe Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Innlegget er endret iht KGs regler. Trampe -mod-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå