Jentepusen Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Vi er 3 venninner som siden jul har planlagt å dra på tur sammen. For en del uker tilbake sa hun ene at ho hadde fri de siste 2 ukene i juli. I går fant jeg ut at ho hadde "glemt" å få fri jobbe lørdagene ved jobb nr 2. Merkelig nok...... hadde hun fått fri den siste i juli og første i august, men dette hjelper lite på restplass turen vi prøver å få til.... Den vi har peilet inn står nå først på lista, og er nok ikke mye lengre på nettet. Plassene blir fort fulle... Hadde dere bare reist fra henne? Hun skulle ringe sjefen i løpet av dagen, men iflg hun så har hun ikke fått svar fra han eller hørt noe. Gja ho frist til i morra tidlig å purre på han igjen,,,,, Blir så skuffet hvis den plassen blir borte, samtidig som at det hadde vært kjip å reise uten henne.... Gja henne klar beskjed for mange mnd siden når tid jeg hadde ferie...
The Kitten Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg ville reist fra henne. Dere skal jo ikke straffes for at hun har vært glemsk.
Umbrella Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Kan hun få til ferie på datoer som passer med dere andre to sin ferie, så hadde jeg ikke dratt uten henne, men om hun må bli hjemme uansett fordi hun har glemt å be seg fri, så hadde jeg nok ikke blitt hjemme, nei....
CeeCee Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Jeg hadde reist. Hvorfor skal dere sitte hjemme og ikke få ferie bare fordi hun ikke har tatt seg fri? Hun har gjort en feil, og komme definitivt til å lære fra den. Reis! Kos dere, og ikke ha dårlig samvittighet.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Jeg synes ikke dere skal reise uten henne. Du sier at hun har "glemt" å få fri lørdagene.. hvilke lørdager da? Du sier også at hun har fri siste lørdag i juli og første lørdag i august.. på meg ser det da ut som (ta en titt på en kalender) som hun har ferie fra 19. juli og ut juli minimum til og med 1. august? Det ser ut som de to siste ukene i juli for meg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå