Gå til innhold

slutt med kjæresten..

Gjest Gjest_jente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_*

Hei. Jeg og eksen gjorde det slutt for 1 uke siden etter 3 år sammen. Hovedproblemet vårt hr gjennom hele forholdet vært økonomien, da jeg har slitt litt med ryggplager og det å klare meg gjennom arbeidslivet. Har heller ikke fått særlig hjelp av nav, men nok om det.

Vi kranglet en del om penger,naturlig nok. Og alt baller bare på seg når man har et slikt problem..Men for en uke siden ble det altså slutt..og jeg er usikker på om det var riktig eller ikke..Vi er kjempegode venner, kunne ikke vært bedre, og vi ble på en måte enige om at vi skulle gjøre det slutt. Har også to hunder som vi skal "oppdra" sammen og avle på..Nå er han på ferie med danskebåten med et familiemedlem, og jeg er livredd for at han skal komme over meg på null komma niks..at han finner en one night stand osv..han sier at han synes vi fungerer så godt som venner og blablabla..og jeg prøver å akseptere det(har ikke sagt noe spes om det til han at jeg sliter med å akseptere det, prøver å forholde meg til han som om at jeg er helt enig i at det er best slik,selv om jeg føler noe annet når vi har snakket sammen).Har vel hintet om at jeg ønsker å gi de et forsøk til, men ikke vært påtrengende eller noe slikt..

Så det jeg lurer på er hvordan skal jeg "vinne" han tilbake?

Skal jeg prøve å leve et mest mulig normalt liv og se hva tiden bringer? Skjønner jo at det ikke er noen vits i å mase på han,blir jo bare verre..Skal jeg spille litt "kostbar", og vise han at jeg også har mitt eget liv og at jeg ikke er avhengig av han for å leve?

Håper på gode svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille_kvinne

Om han "har seg" på danskebåten ville jeg nok sagt at det var bra dere slo opp.

Om det tar han så kort tid før han havnet i seng med noen ville jeg ikke ønsket å prøve på nytt.

Om han derimot ikke har gjort noe og fortsatt driver med å komme over deg så syns jeg det fint går ann og si at du vil prøve på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige innstilling er i hvert fall ALT eller INGENTING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...