Cæmis Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Det evige spm er jo å finne en stylist som kan sminke og sette opp hår for en ok pris. Jeg skal også inkl. forloveren min i stylingen. Jeg har vært rundt om i Oslo og forhørt meg om priser, de fleste ligger på ca 4000 kr. Det er ok, men hvem er egentlig flinke? Noen som har brukt noen spesielle i forbindelse med fest eller annet? Send meg gjerne en PM om du ikke kan/vil gi ut navn på forum. Jeg er evig takknemmelig om noen kan gi noen tips, synes det er vanskelig å velge!!
koggos Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg lurer ekstremt masse på det samme! Jeg har frisørskrekk, og skal gifte meg om to og en halv måned - og får helt hetta av at dette ikke er i boks. Man kan vel ikke fly rundt å få prøvetimer her og der for å se om de kan sakene sine heller...
Gjest Glasset Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Bettina på Look at me i VG passasjen. Jeg var kjempe fornøyd med hud, hår og sminke! Jeg lurer ekstremt masse på det samme! Jeg har frisørskrekk, og skal gifte meg om to og en halv måned - og får helt hetta av at dette ikke er i boks. Man kan vel ikke fly rundt å få prøvetimer her og der for å se om de kan sakene sine heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå