Gjest tapioka Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har vært sammen med typen i omtrent 6 måneder nå, og har nettopp innsett at jeg elsker ham. Problemet er at han har tulla veldig mye med det her før. Han har sagt det (ganske tidlig i forholdet), for å så bryte ut i latter. OK, greit nok i begynnelsen, men han har sagt det (tulla) mye i det siste også. Jeg har sagt at jeg blir lei meg, og bedt han slutte. Men så tenker jeg, her jeg bobler over av følelser, bør jeg si det til han? Har jo så lyst. Vi har snakka om det her, og han har sagt at sånne ting tar tid for han. Heeelt greit. (Tror ikke han har sagt det til noen andre før, noe jeg har.) Men hvorfor tulle så mye med det da? En gang dro han det så langt at jeg nesten trodde på han. *slemt* Så om jeg sier det til han, kanskje det blir sånn akward stemning. Jeg vet han er ærlig, og ville ikke sagt noe tilbake som han ikke mente, men kanskje det blir sånn "oi, nå må jeg snart begynne å elske henne. det gjør meg ingenting å ikke få det tilbake, og det vet jeg at jeg ikke får nå. hva synes dere? (:
Gjest Gjest_damen_* Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Si det da vel. Livet er for kort til å gå rundt grøten:)
Gjest tapioka Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Hihi, ja det er det jeg tenker. Tror nok jeg gjør det vanskeligere enn det er. Men det er jo skummelt i seg selv, da. Det å si det. (:
Afaia Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Kanskje han egentlig mener det men pakker det inn i fleip fordi han ikke tør si det alvorlig... Neste gang han sier det, mens han fleiper, sier du helt alvorlig: jeg elsker deg også.
posse Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Neste gang han sier det, mens han fleiper, sier du helt alvorlig: jeg elsker deg også. Helt enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå