pastellfisk Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Høres kanskje litt tåpelig ut. Men prøv å ikke le. Har følelser for en fyr som har skjegg. Ganske mye skjegg. Noen ganger er skjegget bittelitt over overleppa. Jeg har bare hatt 3 partnere i mitt liv, og ingen av dem hadde en eneste skjeggstubb, så er helt nybegynner på området. Hvordan er det å kysse en fyr med full skjeggvekst i ansiktet? Jeg ønsker å vite, fordi jeg vil ikke ha en evnt. kjæreste som jeg ikke klarer å kysse. Er det som å kysse hvem som helst? Personlige erfaringer, noen? Takker for svar!
Miel Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Utrolig søtt spørsmål. Kjæresten min har også mye skjegg, og i begynnelsen ble jeg faktisk litt sår og flassete på haken av alle steder - trodde jo det ville være verst for leppene sin del, men det merker jeg ingen ting til. Uansett ble jeg fort "herdet", nå merker jeg knapt skjegget hans.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg merker ikke skjegget i det hele tatt. Det er mye bedre med skjegg som har litt lengde, enn stive skjeggstubber som stikker noe så grønnj*****. Den eneste plassen jeg merker skjegget negativt, er på innsiden av lårene, på den tynne huden der, og i underlivet.
pastellfisk Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 TUSEN TAKK for svar :D Men jeg tenker at skjegget kanskje er litt i veien? Ville vært utrolig flaut om jeg bommet på munnen hans, pga alt skjegg som distraherer? Nei jeg vet ærlig talt ikke.. Kanskje jeg ikke skal tenke så mye på det!
pastellfisk Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 TUSEN TAKK for svar :D Men jeg tenker at skjegget kanskje er litt i veien? Ville vært utrolig flaut om jeg bommet på munnen hans, pga alt skjegg som distraherer? Nei jeg vet ærlig talt ikke.. Kanskje jeg ikke skal tenke så mye på det!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Null problem med skjegg her i gården, merker ikke forskjell engang, og min har og avogtil litt skjegg som går over overleppa...
Colargol Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Utrolig søtt spørsmål. Kjæresten min har også mye skjegg, og i begynnelsen ble jeg faktisk litt sår og flassete på haken av alle steder - trodde jo det ville være verst for leppene sin del, men det merker jeg ingen ting til. Uansett ble jeg fort "herdet", nå merker jeg knapt skjegget hans. Hihi, samme her! Min ex hadde endel skjegg og jeg flasset og klødde i en liten periode -men det gikk kjapt over! Et velstelt skjegg er bare nydelig på en mann, og ja, helst litt lengre en harde stubber!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Når det er nystussa kan det stikke ganske bra ja.ellers merker man ikke noe forkjell på og kysse en med eller uten skjegg.
Tonka Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Gi han gavekort på alt fra Gilette Jepp. Skjegg er ikke sexy...
Gjest tuste Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Jeg fikk ogsa toerr hud og roed , irritert hud hver helg vi hadde sammen. Kom pa jobb med flammerodt ansikt og flassing..hoff Det gikk ogsa heldigvis over etter noen maaneder!
Elbereth Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Jepp. Skjegg er ikke sexy... Jooo, det er :rødme:
Rexina Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Skjegg er sexy, ja! I hvert fall når det er litt langt og velfrisert! Ååååå! <3
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #14 Skrevet 9. juli 2009 Skjegg er da ikke noe problem! Kjæresten min har spart fra en stund før jul, så han har litt, like langt som fingra mine kanskje. Null problem ;p
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #15 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Skjegg er sexy, ja! I hvert fall når det er litt langt og velfrisert! Ååååå! <3 Enig Endret 9. juli 2009 av Ida-Kristine
Gjest fix Skrevet 9. juli 2009 #16 Skrevet 9. juli 2009 Høres kanskje litt tåpelig ut. Men prøv å ikke le. Har følelser for en fyr som har skjegg. Ganske mye skjegg. Noen ganger er skjegget bittelitt over overleppa. Jeg har bare hatt 3 partnere i mitt liv, og ingen av dem hadde en eneste skjeggstubb, så er helt nybegynner på området. Hvordan er det å kysse en fyr med full skjeggvekst i ansiktet? Jeg ønsker å vite, fordi jeg vil ikke ha en evnt. kjæreste som jeg ikke klarer å kysse. Er det som å kysse hvem som helst? Personlige erfaringer, noen? Takker for svar! Hehe. Du er søt du. det går helt sikkert glimrende og kysse en med skjegg. Kan jo bruke balsam i skjegget om det blir for pistrete kansje ?
Gjest Gaby Skrevet 9. juli 2009 #17 Skrevet 9. juli 2009 Her i gården er det 3-dagersskjegg bestandig, og det er HOT!!! Syns ikke det stikker noe særlig, med mindre han tar fart og skraper trynet sitt bortover på meg
pastellfisk Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #18 Skrevet 10. juli 2009 Jepp. Skjegg er ikke sexy... Har egentlig ingen formening om skjegg, men når min utkårede har det så har jeg liksom ikke noe valg heller :D
juliane Skrevet 10. juli 2009 #20 Skrevet 10. juli 2009 Hvor mye skjegg snakker vi egentlig, siden du er bekymret for å ikke finne leppene? Da ser jeg for meg tupert Dumbledore-skjegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå