Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres kanskje litt tåpelig ut. Men prøv å ikke le.

Har følelser for en fyr som har skjegg. Ganske mye skjegg. Noen ganger er skjegget bittelitt over overleppa.

Jeg har bare hatt 3 partnere i mitt liv, og ingen av dem hadde en eneste skjeggstubb, så er helt nybegynner på området.

Hvordan er det å kysse en fyr med full skjeggvekst i ansiktet? Jeg ønsker å vite, fordi jeg vil ikke ha en evnt. kjæreste som jeg ikke klarer å kysse. Er det som å kysse hvem som helst? Personlige erfaringer, noen?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig søtt spørsmål. :ler: Kjæresten min har også mye skjegg, og i begynnelsen ble jeg faktisk litt sår og flassete på haken av alle steder - trodde jo det ville være verst for leppene sin del, men det merker jeg ingen ting til. Uansett ble jeg fort "herdet", nå merker jeg knapt skjegget hans.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg merker ikke skjegget i det hele tatt. :)

Det er mye bedre med skjegg som har litt lengde, enn stive skjeggstubber som stikker noe så grønnj*****.

Den eneste plassen jeg merker skjegget negativt, er på innsiden av lårene, på den tynne huden der, og i underlivet.

Skrevet

TUSEN TAKK for svar :D

Men jeg tenker at skjegget kanskje er litt i veien? Ville vært utrolig flaut om jeg bommet på munnen hans, pga alt skjegg som distraherer? Nei jeg vet ærlig talt ikke.. Kanskje jeg ikke skal tenke så mye på det!

Skrevet

TUSEN TAKK for svar :D

Men jeg tenker at skjegget kanskje er litt i veien? Ville vært utrolig flaut om jeg bommet på munnen hans, pga alt skjegg som distraherer? Nei jeg vet ærlig talt ikke.. Kanskje jeg ikke skal tenke så mye på det!

Gjest Gjest
Skrevet

Null problem med skjegg her i gården, merker ikke forskjell engang, og min har og avogtil litt skjegg som går over overleppa...

Skrevet
Utrolig søtt spørsmål. :ler: Kjæresten min har også mye skjegg, og i begynnelsen ble jeg faktisk litt sår og flassete på haken av alle steder - trodde jo det ville være verst for leppene sin del, men det merker jeg ingen ting til. Uansett ble jeg fort "herdet", nå merker jeg knapt skjegget hans.

Hihi, samme her! Min ex hadde endel skjegg og jeg flasset og klødde i en liten periode -men det gikk kjapt over! Et velstelt skjegg er bare nydelig på en mann, og ja, helst litt lengre en harde stubber! :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Når det er nystussa kan det stikke ganske bra ja.ellers merker man ikke noe forkjell på og kysse en med eller uten skjegg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Gi han gavekort på alt fra Gilette :cool:

Skrevet
Gi han gavekort på alt fra Gilette :cool:

Jepp. Skjegg er ikke sexy...

Gjest tuste
Skrevet

Jeg fikk ogsa toerr hud og roed , irritert hud hver helg vi hadde sammen. Kom pa jobb med flammerodt ansikt og flassing..hoff :P Det gikk ogsa heldigvis over etter noen maaneder!

Skrevet

Jooo, det er :rødme:

Skrevet

Skjegg er sexy, ja! I hvert fall når det er litt langt og velfrisert! Ååååå! <3

Skrevet

Skjegg er da ikke noe problem! :P

Kjæresten min har spart fra en stund før jul, så han har litt, like langt som fingra mine kanskje.

Null problem ;) ;p

Skrevet (endret)
Skjegg er sexy, ja! I hvert fall når det er litt langt og velfrisert! Ååååå! <3

Enig :fnise:

Endret av Ida-Kristine
Skrevet
Høres kanskje litt tåpelig ut. Men prøv å ikke le.

Har følelser for en fyr som har skjegg. Ganske mye skjegg. Noen ganger er skjegget bittelitt over overleppa.

Jeg har bare hatt 3 partnere i mitt liv, og ingen av dem hadde en eneste skjeggstubb, så er helt nybegynner på området.

Hvordan er det å kysse en fyr med full skjeggvekst i ansiktet? Jeg ønsker å vite, fordi jeg vil ikke ha en evnt. kjæreste som jeg ikke klarer å kysse. Er det som å kysse hvem som helst? Personlige erfaringer, noen?

Takker for svar!

Hehe.

Du er søt du. det går helt sikkert glimrende og kysse en med skjegg. Kan jo bruke balsam i skjegget om det blir for pistrete kansje ?

Skrevet

Her i gården er det 3-dagersskjegg bestandig, og det er HOT!!! :lur:

Syns ikke det stikker noe særlig, med mindre han tar fart og skraper trynet sitt bortover på meg :ler:

Skrevet

Har egentlig ingen formening om skjegg, men når min utkårede har det så har jeg liksom ikke noe valg heller :D

Skrevet

Hvor mye skjegg snakker vi egentlig, siden du er bekymret for å ikke finne leppene? Da ser jeg for meg tupert Dumbledore-skjegg. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...