Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt litt gjennom div. tråder her, men finner ikke helt det jeg er på jakt etter.

Skulle gjerne hatt bordløper i organza-stoff. Sølv/gråfarget. Gjerne fra Ebay eller andre nettbutikker, men finner ingenting - kanskje jeg søker feil? Var innom en hobbybutikk og de skulle ha flere hundre kroner for en rull! Jeg vet jeg har sett dette på nettet ganske billig, men finner ikke....

Help, anyone?! :lete:

Skrevet
Har søkt litt gjennom div. tråder her, men finner ikke helt det jeg er på jakt etter.

Skulle gjerne hatt bordløper i organza-stoff. Sølv/gråfarget. Gjerne fra Ebay eller andre nettbutikker, men finner ingenting - kanskje jeg søker feil? Var innom en hobbybutikk og de skulle ha flere hundre kroner for en rull! Jeg vet jeg har sett dette på nettet ganske billig, men finner ikke....

Help, anyone?! :lete:

Hei, jeg kjøpte min i sølv (organza) på kremmerhuset. 49 kr for ca 4 meter. Det var det billigste jeg fant. Hadde trøbbel med å finne det på ebay, men kanskje noen andre har funnet?

Skrevet

Decorium.no!

Tror de har 25 m for 300 kr? Husker ikke helt, men jeg skal selv ha i grå/sølv farge og mener jeg så det der!

:jepp:

Skrevet
Decorium.no!

Tror de har 25 m for 300 kr? Husker ikke helt, men jeg skal selv ha i grå/sølv farge og mener jeg så det der!

:jepp:

Nja.. 500 kr kostet det der.. synes det er ganske dyrt (20 kr per meter). Men takk for tips :) Må vel regne litt på hvor mye jeg trenger, men det er i alle fall over 25 meter, så da må jeg uansett ha to ruller. Jeg gir ikke opp mot 1000,- for en løper liksom..

Foreløpig er Karabistas forslag det rimeligste, med ca 12 kr. per meter. Skal gå innom Kremmerhuset i morgen, så har jeg i alle fall et alternativ!

Men mener jeg har sett noen på forumet her som har funnet noe som var enda billigere...

Skrevet

Jeg kjøpte organza hos denne selgeren på ebay. Betalte 9 GBP (+ 3 GBP i porto) for 25 meter. Veldig fornøyd!

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Fant ikke noe organza på den linken..

Har samme problemet. Kjøpte en rull på Ebay for 100.- inkl porto for en stund siden, men har funnet ut nå, når det nærmer seg, at jeg trenger en rull til.

Plutselig finnes det ingen på Ebay som selger det mer, og jeg finner ikke tilbake til den selgeren jeg har kjøpt hos.

Krise!!

Gjest Gjest
Skrevet
Fant ikke noe organza på den linken..

Har samme problemet. Kjøpte en rull på Ebay for 100.- inkl porto for en stund siden, men har funnet ut nå, når det nærmer seg, at jeg trenger en rull til.

Plutselig finnes det ingen på Ebay som selger det mer, og jeg finner ikke tilbake til den selgeren jeg har kjøpt hos.

Krise!!

Søk på organza table runners

Du finner flere som sender til norge på www.ebay.com men det er løpere på ca 2,4 meter de fleste selger

Ellers så har panduro ruller med sizoflorlignende løpere for 59 kr for 5 m. Søk på dekorstoff der

Gjest Monic
Skrevet

Dessverre ingen som selger sånn jeg kjøpte forrige gang.

Greit å ha likt på hele bordet, liksom..

Gjest Gjest
Skrevet
Søk på organza table runners

Du finner flere som sender til norge på www.ebay.com men det er løpere på ca 2,4 meter de fleste selger

Ellers så har panduro ruller med sizoflorlignende løpere for 59 kr for 5 m. Søk på dekorstoff der

Hvis det var sølv du skulle ha har de her:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=120335567237

Gjest Gjest
Skrevet

Det er mange flere farger hvis du scroller deg lenger ned på siden

Skrevet

20kr/ meter er forresten ikke dyrt - husk at du som regel får 150cm bredde, og da får du jo tre løpere på bredden.

De har organza på Ikea, og der koster den 29/meter (Sarita). Men den er ikke grå/sølv.

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet
Det er mange flere farger hvis du scroller deg lenger ned på siden

Tusen, tusen takk!

Skal ha sjokolade brun, og det hadde de. I tillegg bestilte jeg servietter til en grei pris også. :-)

Skrevet
Jeg kjøpte organza hos denne selgeren på ebay. Betalte 9 GBP (+ 3 GBP i porto) for 25 meter. Veldig fornøyd!

Her har det vært aktivitet :)

Fant heller ingen bordløper på denne linken..

Skrevet
Hvis det var sølv du skulle ha har de her:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=120335567237

Denne kan kanskje funke!

Har du kjøpt den selv?

Litt vanskelig å se hvor gjennomsiktig stoffet er, vil ikke at det skal være helt "tett" - men at man kan skimte duken litt igjennom. Og dette er tyll og ikke organza - ikke at de betyr noe, men de oppfører seg vel litt ulikt når man legger de over en hvit duk?

• 2 uker senere...
Skrevet
Sorry, ser nå at det er jo organza! Organza tulle :fnise:

Skjønner ikke hvorfor ikke denne dukket opp når jeg søkte - men tusen takk! Tror kanskje det blir denne, jeg :jepp:

Nå fikk jeg denne i posten forrige uke, og den var veldig fin! Tenkte jeg bare skulle si det :) Eneste er at den var litt tynn, så sølvfargen synes ikke så veldig godt mot den hvite duken. Men helt grei! Kommer til å bruke den + at vi strør litt "hule" sølvhjerter over løperen (også kjøpt fra samme selger og var mye finere enn de jeg har sett i butikken! Ikke minst billigere).

Skrevet
Nå fikk jeg denne i posten forrige uke, og den var veldig fin! Tenkte jeg bare skulle si det :) Eneste er at den var litt tynn, så sølvfargen synes ikke så veldig godt mot den hvite duken. Men helt grei! Kommer til å bruke den + at vi strør litt "hule" sølvhjerter over løperen (også kjøpt fra samme selger og var mye finere enn de jeg har sett i butikken! Ikke minst billigere).

Jeg har også bestilt denne :) Men jeg syns også at de ikke synes på hvit duk, noen som har tips til noe jeg kan gjøre med den, annen pynt eller noe for å få det fint...

Skrevet
Jeg har også bestilt denne :) Men jeg syns også at de ikke synes på hvit duk, noen som har tips til noe jeg kan gjøre med den, annen pynt eller noe for å få det fint...

Vi kommer nok til å bare bruke den som den er. Man kan jo brette den dobbelt slik at den blir litt mer synlig? Er ikke sikkert det går for vår del, da må jeg kanskje bestille en ekstra rull... Jeg vil nok tro at løperen vil ta opp litt av skinnet fra stearinlys o.l. også, den var jo litt shiny. Ellers har vi en del annen sølvpynt som jeg har beskrevet over her, og det tar jo opp litt av fargen.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...