Snøring Skrevet 21. april 2002 #1 Skrevet 21. april 2002 Hva gjør dere for gjestene mellom kirken og middagen? Fotografen tar jo et par timer.... Kjede ikke gjestene seg i hjel av å vente på oss? Har tenkt å servere en velkomst drink og litt kaffe(+ noko attåt..), men er dette nok?
cream Skrevet 21. april 2002 #2 Skrevet 21. april 2002 Vi skal kun servere velkomst-drikken vi! Syntes det holder for det tar ikke så lang tid...
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #3 Skrevet 21. april 2002 Vi skal servere drinker og canapeer. Det tar jo en stund, og gjestene er sikkert veldig sultne.
Anki1971 Skrevet 21. april 2002 #4 Skrevet 21. april 2002 De skal få servert frukt og drikke mens de venter på at vi skal komme tilbake fra fotografen 12
Sally Skrevet 22. april 2002 #5 Skrevet 22. april 2002 I alle de bryllupene jeg har vært i, har det aldri vært arrangert noe mellom kirka og middag. Vi har som regel samlet oss på en utekafe el. Jeg har bestandig dratt hjem å skiftet litt før middagen, da jeg har hatt bunaden på i kirka. Dette har skjedd uavhengig om vi har vært i bryllup her i Tromsø eller vært tilreisende. (da har vi jo et hotellrom å gå til) Vi skal ikke arrangere noe i mellomtiden, regner med at gjestene løser dette selv. Det er ikke akkurat mangel på kafe'er eller hus å samles i.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå