attegløyma Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Hadde overtagelse på borettslagsleil. min for nokre dagar sidan, og har framleis ikkje fått pengar for dette. Meklar seier at utbetaling ikkje kan skje før dokumenta er tinglyste. Nokon som veit kor lang tid det tar? Meklar svarar ikkje på spm, og sidan eg er superlei heile dama så orkar eg ikkje mase. Men det hastar litt kan du sei, så eg skulle gjerne visst kva tidsaspekt vi snakkar om her. Er det veker? Månader? Dagar? Nokon som veit? Mange takk for svar!!
Titti72 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg hr nettopp solgt, og vi fikk pengene ca. 4 dager etter overtagelsesdatoen. Du skal ikke vente på tinglysningspapirene, for de tar opptil 1 mnd. å få. Mekleren fortalte oss under kontraktsmøtet at det lå en sikring inne på leiligheten, så ingen kunne stifte gjeld og pant i den i denne perioden, så hvis megleren din sier noe annet så er det merkelig. Ring de som sitter på oppgjørsavdeligen hos megleren og spør der. De kan aller regler og rutiner.
attegløyma Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Mange takk Titti 72! Endeleg eit svar å få ein plass. Eg skal ringe kartverket i morgon og høyre. Dette speglar berre heile salsprosessen, som har vore eit mareritt. Har aldri før måtta arbeidd så mykje for eit sal sjølv... Og alt eg får av svar frå meklar er: Jeg jobber for deg! Sku berre mangle, for den summen...
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Det er ikke uvanlig at man avventer den ferdige tinglysingen, selv om det er tinglysingssperre på eiendommen. Men det skal uansett ikke ta særlig lang tid - det burde i alle fall gå på en uke inkludert postgang, gjerne kortere også.
attegløyma Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 Det var godt å høyre! Av meklar fekk eg berre beskjed om at det var likegyldig for ho kva dei gjorde andre stader, ho gjorde det som var pålagt. Og framleis ikkje noko tidsperspektiv... Har mest lyst til å klage på heile dama, og legge ved alle mailar, men veit ikkje om eg orkar...
attegløyma Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2009 Oppdatering: Overtagelse var fredag 3.07. I dag, torsdag 9.07, ringde eg kartverket. Dei sa behandlingstida var 2- 4 dagar, men at dei ikkje har fått noko papir frå megler... Eg er heilt matt. Men veit ikkje om eg orkar gå gjennom ein klageprosess. Dette er på ein måte dråpen på eit heilt horribelt megleroppdrag. Har selt før, men aldri i mitt liv opplevd maken. Føler meg heilt makteslaus!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Synes absolutt du skal ringe megleren med en gang og kreve at hun sender inn papirene med en gang! Vet det er litt pes å måtte mase, men noen ganger nytter det ikke annet enn å være den sure kjeftesmella. Ønsker deg lykke til!
attegløyma Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2009 Eg føler eg har vore ei sur kjeftesmelle gjennom heile prosessen, har måtta dobbeltsjekke alt. Kunne like gjerne gjort alt sjøl, så hadde eg visst det blei skikkeleg gjort heile veien. Har selt 2 gonger før, og aldri opplevd maken i mitt liv, aldri før måtta gjort ting sjøl ska eg vere ærleg... E berre så useieleg sliten heile dama og heile prosessen at eg måtte få det ut. Veit rett og slett ikkje kva eg skal gjere. Har ringt, fekk ikkje svar (som vanleg) har sendt mail, ikkje fått svar. I morgon ringer eg sjefen trur eg, og dei på oppgjersavdelinga. Klarar ikkje vere høfleg lenger når eg kontaktar henne...
Titti72 Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Kan du ikke ringe oppgjørsavd. allerede i dag.? Og fortelle samtidig dem at du opplever megler som 100% useriørs, og at de burde redusere fakturaen til deg? Verdt er forsøk!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Veldig enig med Titti72. Gjør det allerede i dag. I morgen er det fredag og brått så er det vanskelig å få tak i folk i disse ferietider. Dumt å måtte gå gjennom helgen og tenke på dette. Synes absolutt at du skal få fratrekk i meglerhonoraret siden megleren ikke har gjort seg fortjent til det!
Titti72 Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Jeg kjøpte leilighet 24/4. Tinglyst skjøte fikk jeg for 14 dager siden. Jeg solgte 1. mai. Overleverte nøklene 4 dager før, og hadde pengene inne på overtagelsesdatoen. Det kan gjøres raskt, og det kan gå TREIGT! Kanskje megleren ser tlf.nr. ditt og ikke gidder å ta tlf. Har du noen andre som kan ringe for deg, som er brysk? Jeg kan godt, hvis du gir meg litt info først.
attegløyma Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2009 Eg trur eg skal be min NATO offiser bror ringe Han e brysk nok til å ordne dette. Salet var gjort i midten av april, overtagelsen fredag for 6 dagar sidan, papira framleis ikkje registrert. Har skrive klagebrev ang megler for kvar tabbe ho har gjort sidan februar, og det er no på 2 sider... Men veit ikkje om eg skal sende det... Dersom brutter av ein eller annan grunn ikkje kan ringe så tar eg gjerne imot tilbudet ditt Titti 72! Takk
Titti72 Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Jeg syns du skal sende inn en klage. Du betaler i dyre dommer for en tjeneste du faktisk ikke får, og som i utgangspunktet som regel er overpriset. Mitt tilbud står der, så bare gi beskjed.
attegløyma Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. juli 2009 Det som e dumt er at dei ikkje har noko form for evaluering i etterkant. Dermed å eg sende eit skikkeleg klagebrev på ein måte. Er litt redd for å få masse styr med slikt... Typisk norsk og pysete trur eg Har ringt igjen og lagt igjen beskjed om at ho må sjekke mailen sin, så får eg ringe kartverket att i morgon, og har dei framleis ikkje fått noko då får brutter trå til. Takk for støtta! Har nesten hatt følelse av at eg bør vere takknemlig for at ho ville bruke tid på å selje leil. min.
*Terje* Skrevet 10. juli 2009 #15 Skrevet 10. juli 2009 Skjønner at det er frustrerende å ikke få penger når du trenger de, og i dette tilfellet ser det ut til at det kan være mye å kritisere megler for. MEN - 1.1.2009 fikk vi en ny bestemmelse i bransjen. Grunnet krav fra Trygg Vesta er det ikke lenger lov å utbetale oppgjør før skjøte er mottatt i tinglyst stand. Denne bestemmelsen er altså ny, og ikke noe meglere kan påvirke. Folk som solgt før den tid har altså opplevd det annerledes. Og i tillegg, skjøtet sendes ikke for tinglysing før overtakelsesprotokoll er mottatt. Dette er det selger som står ansvarlig for. Så om du fortsatt føler at det har gått for tregt bør du ringe oppgjørsavdeligen snarest. Selve megleren har ingen ting med oppgjøret å gjøre, ei eller er det h*n som sender skjøtet til tinglysingen - alt dette gjøres av oppgjørsavdelingen.
attegløyma Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 10. juli 2009 Megler var med på overtagelse, alt blei signert der. Eg veit at eg ikkje får oppgjeret før det er tinglyst, men etter ei veke bør vel statens kartverk ha fått papira? Dei har ikkje ein gong loggført at papira har kome fram. Det er det eg har stressa over. Eg har fått beskjed om at det vil ta tid fordi kartverket har køar, men når eg ringde dei sa dei at dei var heilt i rute, og at alle papir blir registrert ved postmottak kvar dag. Og her var det ikkje registrert endå i dag, 7 dagar etter at alle papir var underteikna. Og når meklar ikkje kan gje meg noko estimat på om det vil ta dagar, veker eller mnd før dette er over, så blir eg som kunde stressa. For eg har eit banklån som skal betalast. Det er vel den store feilen, at eg etter 3 mailar framleis ikkje fekk noko tidsperspektiv på kva som skjer når Men no skal det visst ordne seg over helga. Trur dei...
Gjest Kari Skrevet 10. juli 2009 #17 Skrevet 10. juli 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
attegløyma Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #18 Skrevet 30. juli 2009 Eg fekk omsider pengane 14 dagar etter overtagelse, etter at banken min (som har eigedomsmeklaravdeling også...) ringte sjefen til meklaren min og klaga. Då gjekk det fort, 24 timar faktisk. Hadde kosta meg mindre frustrasjon og slit å selge heile greia sjøl, det er det irriterande. Føler eg har kasta vekk massevis med pengar på ei ubrukleg teneste. Kunne brukt ein advokat til kontrakt og oppgjer, og resten kunne eg ordna sjøl. Ja, ja, då lærte eg det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå