Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har kjøpt en madrass på IKEA og skal benytte meg av bytteretten (man kan bytte madrasser innen 90 dager hvis man ikke er fornøyd). Er det slik at jeg da MÅ finne en madrass jeg liker, altså at denne 90 dagers-retten er oppbrukt, eller kan jeg bytte enda en gang hvis jeg heller ikke nå blir fornøyd?
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Og da lurer jeg på; hva gjør de med de madrassene som blir byttet inn? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Og da lurer jeg på; hva gjør de med de madrassene som blir byttet inn? Noen som vet? Godt spørsmål!!! Pakker de bare inn ny plastikk på brukte madrasser og selger det til oss som "nye"???
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 de selger de i billigkroken med % avslag i pris
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 de selger de i billigkroken med % avslag i pris Er du helt sikker på det? Kjøpte en seng å den stinker heste møkk!!!!!! Tror kansje den har vatt hjemme hos noen andre først
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 de selger de i billigkroken med % avslag i pris Lurer på om de da er merket med "brukt", "benyttet i prøvetid" el.l. Jeg som kunde vil vite det hvis madrassen jeg vurderer er brukt - da vil jeg heller betale full pris for en ny. En ting er et stuebord eller en lampe, men akkurat madrass synes jeg er greit å vite at er ny. Er dere ikke enige - bør det ikke opplyses om slikt? 90 dager...... 90 dager med svette sommerkropper og annet snacks - det er ganske lenge det!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 De blir kastet. Er helt sikker på det Hvordan kan du være sikker på det? Jeg ble litt skeptisk da jeg leste dette: Er du helt sikker på det? Kjøpte en seng å den stinker heste møkk!!!!!! Tror kansje den har vatt hjemme hos noen andre først jeg gidder i hvert fall ikke kjøpe en madrass som kanskje noen til og med har tisset i!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Herlighet, folkens, selvfølgelig selger ikke IKEA brukte madrasser. Så mange ansatte som IKEA har, ville dette garantert ha lekket til media for lenge siden om så var tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Hvordan kan du være sikker på det? Jeg ble litt skeptisk da jeg leste dette: jeg gidder i hvert fall ikke kjøpe en madrass som kanskje noen til og med har tisset i! Jeg jobber der og brukte madrasser som blir levert inn igjen blir kastet. Madrassene i billigkroken blir solgt billigere fordi de enten har vært utstillingsmodeller eller har blitt kjøpt og åpnet av kunder men ikke brukt. Faktisk veldig mange som opplever at de ikke får de opp trappen/inn i rommet Det med lukten er noe som desverre av og til skjer, men jeg har selv bare opplevd det i forbindelse med overmadrasser som har vært pakket inn i orginalembalasje når de har blitt solgt, regner med det er noe som har gått feil på fabrikken.
Yoshi Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 Er du helt sikker på det? Kjøpte en seng å den stinker heste møkk!!!!!! Tror kansje den har vatt hjemme hos noen andre først Sikkert fordi mange av madrassene på IKEA er laget av hestehår.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #13 Skrevet 7. november 2018 På 10.7.2009 den 7.45, Yoshi skrev: Sikkert fordi mange av madrassene på IKEA er laget av hestehår. Hææææææ? Er dette sant?! Anonymkode: 712c1...137 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #14 Skrevet 7. november 2018 Hestehår til ingen nytte Blant rammemadrassene var Hästens den beste, men også den dyreste. Madrassprodusenten reklamerer med at madrassen kun inneholder naturlige materialer som bomull, nordsvensk furu og hestehår. Men testen avdekket ikke et eneste argument for at hestehår gir en bedre madrass https://www.aftenposten.no/norge/i/gE3ak/Billigst-best-i-test Jeg skal aldri kjøpe Hästens madrass Man burde vel også kunne tenke seg - ut fra navnet Hästens at det er hesteingredienser i madrassen Anonymkode: 712c1...137 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #15 Skrevet 7. november 2018 Flere meninger om hestemadrasser? Noen som liker de og er godt fornøyd? Anonymkode: 712c1...137 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #16 Skrevet 7. november 2018 Hva bruker man fiskeskjell til og hva inneholder de? Er dette et eventuelt smart fyll til madrasser og puter? Anonymkode: 712c1...137
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #17 Skrevet 7. november 2018 En bekjent fikk varig men etter å ha sovet på slike hestemadrasser. H*n fikk kronisk galopperende gange. Anonymkode: 712c1...137 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #19 Skrevet 7. november 2018 Jammen dukket det opp en madrassreklame med en dame i rideutstyr på kg også etter at jeg leste inne på denne tråden. Anonymkode: 712c1...137 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #20 Skrevet 7. november 2018 Ja, for dette er ridebukser, ridestøvler osv, vel? Anonymkode: 712c1...137 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå