Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Undres på hvorfor kvinnfolk / jenter flest blir heilt betatt av div kjendiser som m.a. A Rybak,Sjøgren i Vikingarne, Roger Moore m.fl. Det finnes no mange pene jenter som opptrer på senen også utan at ein ser samme tendensen iblandt gutter og menn som flokker seg rundt dem og skal ha autografer etc. Hva er det med disse menn utenom det å kunne opptre på en sene som gjer at kvinnfolka blir så betatt av dem,og legger seg mer eller mindre flate for å få tatt på dem,og ta bolde av dem m.m.
Snill Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Undres på hvorfor kvinnfolk / jenter flest blir heilt betatt av div kjendiser som m.a. A Rybak,Sjøgren i Vikingarne, Roger Moore m.fl. Det finnes no mange pene jenter som opptrer på senen også utan at ein ser samme tendensen iblandt gutter og menn som flokker seg rundt dem og skal ha autografer etc. Hva er det med disse menn utenom det å kunne opptre på en sene som gjer at kvinnfolka blir så betatt av dem,og legger seg mer eller mindre flate for å få tatt på dem,og ta bolde av dem m.m. Det har nok helt sikkert noe, i større eller mindre grad i alle fall, med jenter sitt behov for å oppnå status og materiell velstand. Jeg er ikke spesielt god på denne slags tankerekker, i og med at jeg ikke er helt enig i eller klarer å akseptere de, men jeg har fundert på det samme selv noen ganger. Jeg kan i alle fall samle meg selv (!) om at dersom materiell velstand og sosial status er ens primære mål, vil en kjendis MED penger være jackpot. Det er kjendis eventuelt mangler på det økonomiske blir gjerne kompensert på den sosiale kontoen. I mange år har jeg satt det hele på spissen og sagt at "alle" jenter har et aktivt eller latent groupie-gen, noe jeg bare finner motbevis for hos én av mine veninner. Jeg har derimot en mistanke om at Brutal Mann kan komme med en interessant, noenlunde fornuftig, og ikke minst, provoserende, monolog omkring dette spørsmålet ...samtidig tviholder jeg på håpet om at jeg tar feil, sansynligvis fordi kjendisdyrking i det daglige er for meg ensbetydende med idioti, og milevis verre enn å dyrke en gud. Jeg håper derfor at jeg heller finner en religiøs jente, fremfor en som har groupie-genet i seg...men helst vil jeg ha en uten noen av delene da.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Noen kjendiser har en spesiell utstråling og en interessant personlighet. Det er ihvertfall derfor de jeg har truffet har gjort inntrykk på meg. Det har ingenting med sosial status eller materiell velstand å gjøre ihvertfall. Mange har god selvtillit og tar kontakt selv. De gangene jeg har truffet kjendiser har de tatt kontakt med meg.
Snill Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Noen kjendiser har en spesiell utstråling og en interessant personlighet. Det er ihvertfall derfor de jeg har truffet har gjort inntrykk på meg. Det har ingenting med sosial status eller materiell velstand å gjøre ihvertfall. Mange har god selvtillit og tar kontakt selv. De gangene jeg har truffet kjendiser har de tatt kontakt med meg. Det finnes i hauger og dunger av ikke-kjendiser som også har utstråling og som er interessante, men de legger man ikke merke til på samme måten fordi de ikke er kjendiser. En kjendis vet jo gjerne å bruke utstrålingen sin, som han gjerne vet han har, som ledd i å vinne damenes gunst, fordi han vet at det funker sammen med sosial status. Man kan jo snu på det og se for seg jenta i baren. Hun spiller bevisst på utseende for å bli spandert på (kan ikke tenke meg mange som spiller på personlighet i alle fall). Gutten vil oppnå sosial status (eller et nummer) ved å bli sett sammen med en fin jente, og således få sosial cred. Tilsvarende mekanismer spiller nok inn i større eller mindre grad når jenter eggler seg innpå kjendiser, de vil ha sosial cred. Når det gjelder større ansamlinger av jenter, f.eks. konserter, er jo årsaken "hysteriet" massesuggesjonen som også til en viss grad kan påvirke gutter. Som et PS: Jeg vet rimelig lite om en kjendis sine private personlighet, og er innforstått med at kjendis-personligheten ikke nødvendigvis er lik som privat-personligheten. Eneste eksempelet jeg kommer på i farten er Atle Antonsen, som er langt fra den apekatten privat som han er "på jobb".
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Det er ene og alene kvinners higen etter en mann med høy sosial stjerne som fører til dette. En kjendis betyr nesten alltid sikker inntekt, et liv i sus og dus samt at de kan skryte mer av sinn mann enn hva venninne kan. Kvinner lider, fra naturens side, av en hang etter makt og status.
Gjest KatzenThang Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 (endret) ... Endret 9. juli 2009 av KatzenThang
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Vil du høre den ærlige sannheten, brutal_mann? Hvorfor det er sexy med en mann på scenen? Er det ikke det jeg nettopp skrev? eller har du alternative ideer?
Gjest KatzenThang Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 (endret) ... Endret 9. juli 2009 av KatzenThang
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Hehe, det du nettopp skrev er hvertfall feil for min del. Du mener sikker inntekt, et liv i sus og dus, makt, status og skryting til venninner er den store faktoren for at kvinner synes at kjendiser er sexy. Og å høre det fra en mann som sikkert har runket til kjendiser siden han var 12 Tror du virkelig at jeg kunne tenkt meg et sånt liv? Om det hadde vert en reell mulighet hadde ikke mer enn en promille av alle damer takket nei. Synes ingen av ts`s eksempler er kjekke menn. Men jeg kan virkelig føle at jeg blir småbetatt av kjekke menn om de er kjendiser eller ei. Kjendis eller ei, er ingen forskjell. Men det er noe sexy med rocka menn på scenen http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> http://www.youtube.com/watch?v=MUg6QlSI4e8 Men det er ikke det jeg ønsker meg, og jeg mener nå at jeg kunne sett disse folka på gata jeg. Talent er sexy! Men det er virkeligheten som teller. Og jeg vil ha noe mer enn et talent. Nemlig. Og hvorfor det? På grunn av det jeg skrev i innlegget mitt over. Og ja, talent alene er ikke nok, suksess må til!
Gjest KatzenThang Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 (endret) ... Endret 9. juli 2009 av KatzenThang
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Du, det er så vanskelig å føre en samtale med deg, jeg skjønner ikke hvordan man skal sosialisere med deg. Takk, like så!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Det er ene og alene kvinners higen etter en mann med høy sosial stjerne som fører til dette. En kjendis betyr nesten alltid sikker inntekt, et liv i sus og dus samt at de kan skryte mer av sinn mann enn hva venninne kan. Kvinner lider, fra naturens side, av en hang etter makt og status. Du er og blir en vinner i å finne ut i gva vi kvinner lider av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå