Gjest Kvinne40 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg liker å benytte meg av diskusjonsfora. Jeg har vært her på Kvinneguiden i flere år nå, både som gjest, men også i perioder som registrert bruker, og jeg liker meg godt her. Men som kjent er det jo slik at forandring fryder. Jeg lurer derfor på om det finnes andre generelle diskusjonsfora som passer for en kvinne på rundt de 40? Jeg har f.eks. inntrykk av at diskusjon.no er dominert av tenåringsgutter og at det dermed ikke er noe for meg. Eller tar jeg feil her?
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg liker å benytte meg av diskusjonsfora. Jeg har vært her på Kvinneguiden i flere år nå, både som gjest, men også i perioder som registrert bruker, og jeg liker meg godt her. Men som kjent er det jo slik at forandring fryder. Jeg lurer derfor på om det finnes andre generelle diskusjonsfora som passer for en kvinne på rundt de 40? Jeg har f.eks. inntrykk av at diskusjon.no er dominert av tenåringsgutter og at det dermed ikke er noe for meg. Eller tar jeg feil her? Det gjør du. Derimot er diskusjon.no i stor grad bebodd av nerder i forskjellige innpakninger.
Gjest Kvinne40 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Det gjør du. Derimot er diskusjon.no i stor grad bebodd av nerder i forskjellige innpakninger. Takk for svar! Finnes det altså brukere på min alder (og eldre) der?
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Å ja, det gjør det. Administratoren "Dotten" har både kone og barn og hele pakken. Finner folk der fra 12-13 (og sikkert yngre) til 60+, i hvert fall om man skal tro på tidligere undersøkelser på forumet.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Å ja, det gjør det. Administratoren "Dotten" har både kone og barn og hele pakken. Finner folk der fra 12-13 (og sikkert yngre) til 60+, i hvert fall om man skal tro på tidligere undersøkelser på forumet. Hvorfor sluttet du å være der?
ciba Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 jeg var inne på diskusjon.no men var så feil å poste feil innlegg på feil plass, det er vel fem mnd siden, å være gang jeg prøver å skrive der kommer det opp. beklager, du har ikke avgang på diskusjon.no synest det er dumt,, var jo første gangen jeg skrev der, fikk ikke beglagt meg, før de stenkte for meg, bare for jeg satt inn feil innlegg på feil plass, nei aldri mere inn der var ikke noe arvorlig jeg skrev heller, tror det hva, hvordan du opplever å være røyk fri heller noe der, ikke noen grun for å stenke meg da, har prøvt å gå inn som regga å uregga men det nytter ikke
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 jeg var inne på diskusjon.no men var så feil å poste feil innlegg på feil plass, det er vel fem mnd siden, å være gang jeg prøver å skrive der kommer det opp. Ikke ta det så tungt. De fleste roter litt i begynnelsen. Det er bare fordi det fort blir kaos der inne om det ikke ryddes opp.
ciba Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 hvorfor må jeg vente fem mnd får å komme inn der da, må jeg vente fem til da, hvor lenge blir en stenkt ute der
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Rart du ble stengt ute av det. Sikkert noen moderatorer som har gjort en feil. Lag deg heller ny bruker der
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Gjest: Har vel strengt tatt ikke du noe med. ^_^ Og jeg tviler på at man blir bannet fra diskusjon.no for feilposting.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Gjest: Har vel strengt tatt ikke du noe med. ^_^ Ok, sorry. Savna bare å se innleggene dine.
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 Ok, sorry. Savna bare å se innleggene dine.Vel, jeg sluttet ikke frivillig, for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 diskusjon.no er for tapere Jeg klikket meg frem til resultatene fra brukerundersøkelsen deres (http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1128587&st=0), og den viser at hele halvparten av brukere er menn (gutter) på 0-20 år. Ytterligere en fjerdedel (og vel så det) er menn i aldersgruppen 21-26 år. Så ts, du har rett. Dette er et forum som først og fremst er for unge gutter.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #15 Skrevet 8. juli 2009 Jeg postet samme tema både her på KG og på diskusjon.no en gang, på samliv og relasjoner ang. en krangel mellom meg og eksen. Svarene jeg fikk på KG var empatiske og oppmuntrende svar, mens på diskusjon.no ble jeg bombadert med "Du er helt blåst i hodet!", "Du og eksen er like tilbakestående, så dere fortjener hverandre" etc etc.. Altså, veldig mange stygge svar, og veldig få som svarte på det jeg faktisk spurte om. Min erfaring; KG = the best. Ingen over ingen ved siden. (Kjenner ikke til så mange flere forum da, men diskusjon.no liker jeg IKKE!) (Vet dessverre ikke hva slags folk som er på det forumet, så der kan jeg ikke hjelpe deg, TS!)
Zealuu Skrevet 8. juli 2009 #16 Skrevet 8. juli 2009 Så ts, du har rett. Dette er et forum som først og fremst er for unge gutter. Med tanke på at diskusjon.no engang i tiden het forum.hardware.no, er det kanskje ikke så rart at det fremdeles domineres av unge menn med over gjennomsnittlig interesse for elektroniske duppeditter. Hele diskusjon.no har i grunn gått stødig nedover i det siste, og det toppet seg med gamer.no-skilsmissen. Bruker det ikke selv lenger.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #17 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har også skrevet en del innlegg på diskusjon.no tidligere. Fant imidlertid fort ut at det stort sett er unge gutter som er brukere der. Da jeg var aktiv, fikk jeg en PM fra en bruker som faktisk oppfordret meg til å fortsette og skrive. Han/hun syntes det var interessant å lese noe som skilte seg ut fra alt det useriøse (trafikkdelen). Er selv kvinne i midten av 30 årene. Det eneste stedet som innimellom er interessant lesing, er jusdelen. Virker som om det er noen fornuftige folk som svarer der. Eks så domineres trafikkdelen totalt av unge gutter som helst vil ha førerkort uten å kjøre bil. Mitt svar til TS blir derfor ja!
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 8. juli 2009 #18 Skrevet 8. juli 2009 Takk for svar! Finnes det altså brukere på min alder (og eldre) der? Jepp - meg!! Kvinne, 43 år! Jeg bruker diskusjon.no littegrann - bruker det til spm. vedr. bil eller andre spm. som er litt teknisk rettet eller rettet mot typiske "guttegreier". Funker bra det.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #19 Skrevet 8. juli 2009 Om du vil ha svar på vitenskapelige og tekniske spørsmål så er diskusjon.no plassen. Vil du ha samlivsråd kommer du her. Forøvrig er "perfekt kropp" tråden på diskusjon.no uslåelig
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 8. juli 2009 #20 Skrevet 8. juli 2009 Om du vil ha svar på vitenskapelige og tekniske spørsmål så er diskusjon.no plassen. Vil du ha samlivsråd kommer du her. Forøvrig er "perfekt kropp" tråden på diskusjon.no uslåelig Denne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå