yoga Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har nå sittet og fylt inn det aktuelle skjemaet hos Ticketmaster. Der var det tre kolonner som het Adress Line 1,2 og 3 som jeg måtte fylle ut, deretter en kolonne med Post Code. Hvis det er noen av dere her som også får refundert billettpenger, hva skrev dere i Adress Line 2 og 3? - etter litt om og men valgte jeg å kopiere min adr. som jeg hadde skrevet i 1, men frykter at jeg har gjort galt??
Gjest lille_kvinne Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Du trenger ikke fylle ut alle 3, de er der fordi NOEN har tre adresse linjer. Ikke fordi de tror alle har det. Så nå ser din adresse hos ticketmaster slik ut: Fancy navn Blablavei 1 Blablavei 1 Blablavei 1 0000 OSLO NORGE Andre steder har de ofte bruk for flere linjer, du har nok ikke gjort noen skade av å fylle det ut sånn, det kommer bare til å se litt komiskt ut hvis du får brev i posten av dem
yoga Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Takk for svar Men jo, jeg måtte fylle ut alle 3 før jeg kunne "submit".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå