Gjest Euforia Skrevet 3. august 2009 #161 Skrevet 3. august 2009 Uansett hvor teit det hørest så kommer endel av det ytre fra det indre.. folk kan være pene, men ha en så dårlig instilling og holdning at dem blir rett og slett noen kvalme personer.. Og det er desverre fåtall av folk som er bare sååå kjekke/pene og somregel(noe eg antar seff siden eg ikke har noe fakta) så har dem ofte ikke så veldig bra indre kvaliteter... Vil heller ha ei middels pen dama(stygt sagt men) som viser at hun elsker MEG og bare meg, en ei lekker berte som ikke bryr seg. Ja, det er jeg helt enig i! Alt du skriver, egentlig. Dessuten blir personen mye vakrere når personligheten er så ren også. Vet om mange som har et pent ansikt men helt ræva personlighet, og da blir de ikke så veldig vakre til syvende og sist.
stx Skrevet 3. august 2009 #162 Skrevet 3. august 2009 Ja, det er jeg helt enig i! Alt du skriver, egentlig. Dessuten blir personen mye vakrere når personligheten er så ren også. Vet om mange som har et pent ansikt men helt ræva personlighet, og da blir de ikke så veldig vakre til syvende og sist. Så bra da. Endelig funnet passordet mitt igjen . Men nå blir det senga her, er jo arbeidsdag i mårgå Du får passe godt på gutten din
Gjest Euforia Skrevet 3. august 2009 #163 Skrevet 3. august 2009 Så bra da. Endelig funnet passordet mitt igjen . Men nå blir det senga her, er jo arbeidsdag i mårgå Du får passe godt på gutten din Haha. Sov godt, og ja, det skal jeg!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #164 Skrevet 4. august 2009 Hva synes dere om jenter som ikke sminker seg?
The Kitten Skrevet 4. august 2009 #165 Skrevet 4. august 2009 Hva synes dere om jenter som ikke sminker seg? Det kommer an på. Heller for lite sminke enn for mye sminke. Generelt sett så ser de fleste bedre ut med litt mayscara og lipgloss.
stx Skrevet 4. august 2009 #166 Skrevet 4. august 2009 (endret) Hva synes dere om jenter som ikke sminker seg? Min ex brukte Mascara og lipgloss som hun ovenfor sier.. Og det var mer en nok til at eg oppdaget henne . Synest det er MYE bedre med for lite en for mye.. Kan jo ta det på kanten og.. Vil jo våkne opp med den eg legger meg med (vist du skjønner den) Men er det noe spesielt som skjer, bryllup osv osv så er det jo fint å slenge på litt mere Endret 4. august 2009 av stx
Gjest Bond Skrevet 5. august 2009 #167 Skrevet 5. august 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
laperla Skrevet 7. august 2009 #168 Skrevet 7. august 2009 En jente kan være så pen som bare det, men det hjelper lite hvis vedkommende har en skikkelig udregelig personlighet. Da er hun schtøgg i mine øyne.
Gjest x Skrevet 7. august 2009 #169 Skrevet 7. august 2009 Så det er greit at kvinner ikke finner mye lavere menn attraktive, men menn skal finne mye lavere kvinner attraktive... lengde er akkurat like genetisk betinget for menn som kvinner og det er ikke akkurat vanlig å se en kvinne gå rundt med en mann som er 30-40cm lavere...... Som voksen er det vanskelig å identifisere seg med korte, voksne damer (under 165cm).
Marblecake Skrevet 7. august 2009 #170 Skrevet 7. august 2009 Hurpete oppførsel er vel det største turn-offet for min sin del.
Konservativ Mann Skrevet 8. august 2009 #171 Skrevet 8. august 2009 Det kommer an på. Heller for lite sminke enn for mye sminke. Jepp! Generelt sett så ser de fleste bedre ut med litt mayscara og lipgloss. Lipgloss er skikkelig ekkelt! Det ser vått og klissete ut, omtrent som å kysse et nymalt gjerde. *håper på lovforbud mot lipgloss*
slumkim Skrevet 8. august 2009 #172 Skrevet 8. august 2009 Bittre kvinnfolk. Finnes ikke noe styggere enn det
stx Skrevet 8. august 2009 #173 Skrevet 8. august 2009 Jepp! Lipgloss er skikkelig ekkelt! Det ser vått og klissete ut, omtrent som å kysse et nymalt gjerde. *håper på lovforbud mot lipgloss* Er ikke vått bra da Er ikke så koselig å kysse nei får jo faen med halve lipglossen på seg selv jo!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #174 Skrevet 9. august 2009 Uff... jaja. prata nettop om hva som gjør jenter pene med ei god vennine.. fant ut at eg har en lit merkelig "smak" angående det. synest ikke hun var så vakker eg men.. Hun er jo mye søtere på før bilde enn på etterbilde!
moki Skrevet 9. august 2009 #175 Skrevet 9. august 2009 hvis hun er selvopptatt, trangsynt, sur og sytete, nedlatende, prater med høy gnålete stemme hele tiden, er bortskjemt, etc. blir hun vanligvis veldig stygg i mine øyne. og jeg liker ikke jenter som banner eller er veldig maskuline, er heller ikke særlig glad i jenter med masse sminke og brunkrem.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 12. august 2009 #176 Skrevet 12. august 2009 Hva ER dette slags emne ?! Jeg begynte seriøst og gråte nå, tusentakk for dårlig selvtillit. Jeg har stygg navle, har flatt stygt tryne og er kjempe stygg uten sminke. Hurra, jeg er verdens styggeste. FORNØYD ?!
Gjest Gjest_petter_* Skrevet 12. august 2009 #177 Skrevet 12. august 2009 Det finnes en tråd for gutta så da slår vi til med en tråd for jentene også Dette gjelder da kun rent utseende messig ikke personlightestrekk! Værste som finnes er feite jenter som sitter å stapper i seg sjokkis ,,,æsj æsj Bart er også stygt.
Kamikatze Skrevet 12. august 2009 #178 Skrevet 12. august 2009 Hva ER dette slags emne ?! Jeg begynte seriøst og gråte nå, tusentakk for dårlig selvtillit. Jeg har stygg navle, har flatt stygt tryne og er kjempe stygg uten sminke. Hurra, jeg er verdens styggeste. FORNØYD ?! Bare legg merke til at det er kvinner som er ivrigst til å poste i denne tråden. Hos menn finns det få absolutte krav, mer type ønskeliste. Dessuten blir vi godt drillet, ettersom de harde pakkene gradvis forsvinner etter konfirmasjonen, til å feike lykkelig over grelle avlange snytetørkler i grusomme farger som det forventes vi skal knyte rundt halsen, eller tre føttene inn i. Ta deg en bli-ny-dag, style opp luggen (nikk og hold smella når frisørtuppa foreslår annet enn konformasjonssveisen når du har passert tretti), kle deg smart og fremhev det som fremheves kan, smil, vær snill mot folk, slutt å lese slike tråder og sky kvinnfolk som pesten. Ja, og kos deg med en is og en sjokolade (hvert skuddår). Gjør du alt dette, kan det kanskje hende du finner en som liker deg for den du er. Bare sørg for at de slipper å kjempe seg forbi et troll på veien dit. Se deg rundt. Hvor mange "stygge" par du ser. Likevel holder de sammen, så enten finns der folk med stygghetsfetish der ute, eller så er smaken ulik hos mannfolk. Problemet oppstår med en gang kvinner blander seg, for dere skal ha alt dønn føkkings homogent. Alt som skiller seg ut skal kjeftes eller manipuleres ihjel, og hjelper ikke dette kan det bli ufarlig ved å latterliggjøres. Dette er slik dere manipulerer og posisjonerer dere utifra hva dere skjønner av menns preferanser. Av flertallet av menns preferanser. Liker 51 av 100 menn digre daier, skjærer dere opp og dytter inn puter. Liker 51 av 100 menn små "valnøtter" (som meg) skjærer dere bort og kaster i søpla. Så innbiller dere hverandre at dette gjør dere ikke for mannlig beundring, men for deres eget utseendes skyld. "Fordi det ser bedre ut!" Vel, de som heller sminker seg med godt humør og et vennlig vesen, blir ofte for opptatte innen sitt parforhold til å holde på sånn. Dere er flinke til å ta i bruk dramatiske virkemidler for å endre dere selv og andre til å likne et slags stadig skiftende uoppnåelig idealutseende. Men skjønner lite av mekanismene bak, om hvorfor og hvordan alt henger sammen. Dere er storkonsumenter av keiserens nye klær. Nei ikke alle. Men dere greier ikke å se helheten, men må poste alle enkeltunntakene under her... :gjeiper:
Gjest mannemann Skrevet 15. august 2009 #179 Skrevet 15. august 2009 - De tynne, høye, slanke "modell" kropp kvinnene. Er du syk? Så adriana lima, Gisele Bundchen, Kate Beckinsale osv er mindre fine? Se her: http://wallpaperbase.com/wallpapers/celebs...na_lima_171.jpg Det er jo tynne, høye, slanke "modell" kropp kvinner menn vil ha! Det er ideal det
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 15. august 2009 #180 Skrevet 15. august 2009 Det finnes en tråd for gutta så da slår vi til med en tråd for jentene også Dette gjelder da kun rent utseende messig ikke personlightestrekk! - lave jenter , jeg er bare 180 selv, men jenter under 170 er direkte turnoff - stor midje / høy BMI - stor nese/kroket nese - sort hår, spesielt med kritthvite striper i, ser helt fælt ut - kort hår, spesielt når det er kappet tvert over pannen - korte ben (denne er verst) - tettsittende, eller for lang av stand mellom øynene - silikonbryster - fæl dialekt (eks. bergen eller nordnorge) - "glatt"-barberte nedentil - hengepupper, hengerumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå