Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser mange pene jenter eks på byen som har " pyntet " seg ...Men stakkars - de trenger kurs for å lære å sminke seg pent og ikke stygg : )

Det styggeste jeg ser er de som sminker øynene veldig mye - slik at de får et veldig hardt uttrykk .Alltfor mye kajal rundt øynene er rå- stygt .Syns de får litt sånn " narkoman jente uttrykk - når de er så oversminket . Mye pudder og brunkrem er også stygt .Det vises utrolig godt og ser aldri naturlig ut .Uren stygg hud under sminken - ser man jo likevell godt . Et tips til dere jenter - hvorfor ikke bruke pengene på hudpleie og dyprensing på hudpleiesalong - istede for å bruke penger på pudder og brunkremer / dekk kremer som tetter igjen porene og gir dere usunn , uren hud ? Så slipper dere bruke pudder og dekk krem ( sparkel ) i fjeset .Ser så mye bedre ut - med naturlig klar og ren hud .

En ting som er deilig med å bli eldre og ferdig med " tenårene " - er at man slipper unna kviser og urenheter ...deilig .

Her er jeg stort sett helt på bærtur, så jeg skal ikke kommentere mye :ler:

men det kommer faktisk en og annen kvise innimellom senere i livet også hehe

Gjest ekkelt
Skrevet
Her er jeg stort sett helt på bærtur, så jeg skal ikke kommentere mye :ler:

men det kommer faktisk en og annen kvise innimellom senere i livet også hehe

Det ler du av...ikke spesielt sensuelt med et slikt tema. Slikt snakker vi ikke om bare. Det er et ikke-tema.......

Skrevet
Det ler du av...ikke spesielt sensuelt med et slikt tema. Slikt snakker vi ikke om bare. Det er et ikke-tema.......

Såpass - herlighet da hehe

Skrevet
Så det er greit at kvinner ikke finner mye lavere menn attraktive, men menn skal finne mye lavere kvinner attraktive... lengde er akkurat like genetisk betinget for menn som kvinner og det er ikke akkurat vanlig å se en kvinne gå rundt med en mann som er 30-40cm lavere......

Korte kvinner får ofte en sammen presset kroppsform som jeg ikke finner attraktivt, at du fionner det dumt, greit, men deg om det

For å spore av litt: Jeg er jente og 183 cm høy og har en svakhet for ikke så veldig høye menn med fin rygg.. Er stygt redd for at de aller fleste menn skyr kvinner som er ca 10 cm høyere enn dem.. snufs.

Gjest gjeeest
Skrevet

Hva synes dere om jenter med et lite arr i ansiktet?

og masse små føflekker i ansiktet, hva synes dere om det?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Lite arr i ansiktet hadde jeg nok ikke brydd meg noe særlig om, og jeg har sett mange søte jenter med små fløflekker eller fregner i ansiktet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
For å spore av litt: Jeg er jente og 183 cm høy og har en svakhet for ikke så veldig høye menn med fin rygg.. Er stygt redd for at de aller fleste menn skyr kvinner som er ca 10 cm høyere enn dem.. snufs.

Var sammen med ei som var ca 10-15 cm høyere en meg eg..(sånn ca et hodet)....

Hva som gjør ei jente stygg... hmm.. at hun er veldig overvektig. Bruker for mye smike mm... Mye går nå på personligheten.....

Så lenge dama ser oppegående ut, frisk og at hun ser ut til å ta vare på kroppen sin. Så ser eg ikke dem på som stygg.

Gjest Euforia
Skrevet

Det hørtes faktisk bare veldig søtt ut :)

Skrevet
Det hørtes faktisk bare veldig søtt ut :)

Nå ja. har nå sett jenter som ikke helt passer med føflekker.. men så er det de som det passer perfekt på og da :yvonne:

Gjest Euforia
Skrevet
Nå ja. har nå sett jenter som ikke helt passer med føflekker.. men så er det de som det passer perfekt på og da :yvonne:

Kommer litt an på størrelsen. Skulle ønske jeg hadde en føflekk på kinnet selv, fordi det er særpreg og man blir litt mer elegant.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Kommer litt an på størrelsen. Skulle ønske jeg hadde en føflekk på kinnet selv, fordi det er særpreg og man blir litt mer elegant.

Ja nettop.. Er så mye forskjellig slikt synest eg. kan ikke bare si at det og det er fint og det og det er stygt. Fordi det kommer ann på hele "pakka". Men noe spesielt er veldig fint.

Gjest Euforia
Skrevet
Ja nettop.. Er så mye forskjellig slikt synest eg. kan ikke bare si at det og det er fint og det og det er stygt. Fordi det kommer ann på hele "pakka". Men noe spesielt er veldig fint.

Ja, helheten, selvsagt. Er en grunn til at det var vanlig å male på seg føflekker før i tiden.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ja, helheten, selvsagt. Er en grunn til at det var vanlig å male på seg føflekker før i tiden.

Kan nå ikke si at eg synest det var så veldig fint men men.. Så er nå eg litt rar og da :P ..

Annonse
Gjest Euforia
Skrevet
Uff... jaja. prata nettop om hva som gjør jenter pene med ei god vennine.. fant ut at eg har en lit merkelig "smak" angående det. synest ikke hun var så vakker eg men..

Smak og behag. :) Godt vi er forskjellige, sier nå jeg. Hadde vært surt om alle andre jenter i hele verden ville ha kjæresten min :kjefte:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Smak og behag. :) Godt vi er forskjellige, sier nå jeg. Hadde vært surt om alle andre jenter i hele verden ville ha kjæresten min :kjefte:

Hvordan vet du at de ikke vil det :fnise:

Men men, ytre skjønnhet har så lite å si for meg i et forhold(seff eg må jo ha en fysisk tiltrekning osv)..

Gjest Euforia
Skrevet
Hvordan vet du at de ikke vil det :fnise:

Men men, ytre skjønnhet har så lite å si for meg i et forhold(seff eg må jo ha en fysisk tiltrekning osv)..

Sant nok. :sjenert:

Ja, selvfølgelig. Til syvende og sist spiller jo utseendet en rolle, men jeg synes ikke det er dét man skal gå utifra :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Sant nok. :sjenert:

Ja, selvfølgelig. Til syvende og sist spiller jo utseendet en rolle, men jeg synes ikke det er dét man skal gå utifra :)

Uansett hvor teit det hørest så kommer endel av det ytre fra det indre.. folk kan være pene, men ha en så dårlig instilling og holdning at dem blir rett og slett noen kvalme personer.. Og det er desverre fåtall av folk som er bare sååå kjekke/pene og somregel(noe eg antar seff siden eg ikke har noe fakta) så har dem ofte ikke så veldig bra indre kvaliteter... Vil heller ha ei middels pen dama(stygt sagt men) som viser at hun elsker MEG og bare meg, en ei lekker berte som ikke bryr seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...