Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #121 Skrevet 24. juli 2009 Ja, har du ikke sett modeller? Modeller har føflekker overalt de også, som alle andre. Hvordan kan du ha unngått å se det?
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #122 Skrevet 24. juli 2009 Modeller har føflekker overalt de også, som alle andre. Hvordan kan du ha unngått å se det? Har sett noen med, ja, men de fleste har ikke, og det foretrekkes.
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #123 Skrevet 24. juli 2009 Nødvendig å informere om det...? Nope, det var ikke nødvendig. Fryktelig så gledesdreper du skulle være da.. Dette er en tråd som handler om nettopp slike ting, så jeg ser ikke helt problemet.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #124 Skrevet 24. juli 2009 Derfor mener jeg at gutter er mer naturlig pene enn jenter, Mange jenter må sminke seg pene mens gutter(ikke alle) er naturlig pene uten å måtte bruke makeupkrem+pudder for å dekke over diverse ujevnheter og bruke masse diverse annet fjas for å se pene ut! Om du er mindre pen uten sminke men pen med sminke, hvordan blir det da første gangen du skal vise deg uten sminke for evt. den nye typen din? Ingen liker mennesker som ser ut som porseleensdukker fordi de har så mye sminke slik at porene tetter seg og mimikken blir borte! Mulig folk glaner fordi du faktisk har for mye sminke på deg, har du tenkt på det? De aller fleste menn syns jenter uten sminke er de peneste for de er naturlig pene. Disse jentene som er pene uten sminke og ekstra pene med sminke er naturlig pene! Sminke skal fremmheve ikke syntes..... For det første vet du fremdeles ikke hva du snakker om. Er du jente, vet du i så fall ikke en dritt om hva sminke kan gjøre med et ansikt. For det andre så har jeg ikke sagt noe om for mye sminke og tilstoppede porer pga mye "brunkren". gidder ikke engang å fortsette svaret
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #125 Skrevet 24. juli 2009 Det må jo bety at du er ganske stygg det da. Flere kvinner jeg kjenner sminker seg ikke til hverdags og de får masse blikk fra menn. Bra for deg at du kan sminke på deg en maske da slik at du ser ok ut. Hallo, jenter, her er en til mann som påstår at de jentene ikke sminker seg? Menn er så dumme altså. Kjære deg, en naturlig, usminket look tar minst 10-15 min den også hvis den virkelig skal være umulig for en mann å gjennomskue. Og du kan spare deg fra å svare, fordi sånn ER det og ALLE kvinner vet dette (bortsett fra menn selvfølgelig)
Gjest fiska Skrevet 24. juli 2009 #126 Skrevet 24. juli 2009 Har sett noen med, ja, men de fleste har ikke, og det foretrekkes. Fnis. Jeg kan godt komme hjem til deg og photoshoppe deg hver dag også, hvis du er virkelig fortvila. (Mot en klekkelig sum selvfølgelig )
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #127 Skrevet 24. juli 2009 Faktisk så har jeg flere trekk som står på nei-listen hos mange, slik som stor nese(som Gisele sin men med rundere spiss! liker ikke nesa så godt da ), ikke så veldig fyldig munn, jeg er ganske tynn i tillegg (men høy, så kan gå for modellaktig) og har langt fra perfekt hud - bruker mye concealer av den grunn. Når alt det er sagt så er jeg faktisk veldig vakker (ikke mine ord, men jeg ser jo det i speilet også ) med litt sminke på, mest på øynene, fordi ansiktstrekkene er satt sammen slik at det hele, til sammen, ser bra ut. Fordi avstand mellom ansiktstrekkene spiller en stor rolle og selvfølgelig kinnbein og kjeveparti. Jeg er godt fornøyd med øynene da, da de er veldig store, katteaktige, har akkurat passe dybde og står akkurat passe fra hverandre. Mye kan være turn-off når man snakker om det individuelt, men helheten kan være veldig fin likevel. Så drit i alle idiotiske lister damer.
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #128 Skrevet 24. juli 2009 Fnis. Jeg kan godt komme hjem til deg og photoshoppe deg hver dag også, hvis du er virkelig fortvila. (Mot en klekkelig sum selvfølgelig )
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. juli 2009 #129 Skrevet 31. juli 2009 Hm.. hva synes dere om små føflekker i ansiktet, og et lite arr ? Kan noen svare ?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #130 Skrevet 1. august 2009 Har sett noen med, ja, men de fleste har ikke, og det foretrekkes. Jo, de fleste har det, men de dekker over det med sminke. Get real.
Gjest naturlig look = litt sminke ja Skrevet 1. august 2009 #131 Skrevet 1. august 2009 Morsomt med menn som tror at det finnes en "naturlig look". Den tar nemlig minst 10-15 minutter hver morgen den og...
Steinar40 Skrevet 1. august 2009 #132 Skrevet 1. august 2009 Kan noen svare ? Hvordan kan man egentlig svare på det når man ikke har sett det? Men sikkert ikke noe problem
Gjest teskjekjærringa Skrevet 1. august 2009 #133 Skrevet 1. august 2009 Jeg er bare 153, og jeg synes det er helt i orden at du ikke finner lave kvinner attraktive. Jeg synes sjelden at menn under 175-180 er attraktive, og da kan jeg ikke akkurat klage på at det finnes menn med tilsvarende preferanser, og som synes at jeg er altfor lav til å komme med i betraktning. Heldigvis for meg gjelder ikke dette alle menn! Det skorter nemlig ikke på tilbud, og jeg har aldri hatt problemer med å finne meg en partner. Så enig så enig... . Jeg er selv kun 155, og har kun en gang i livet fått høre at det var en som ikke var interessert pga høyden min... Ikke noe stort tap i mine øyne, for makan til uintelligent fyr skal man lete lenge etter.... En annen ting - kroppen min ser ikke sammenpresset ut selv om jeg er kort... Alle deler står godt i forhold til hverandre... Hadde kanskje sett litt dumt ut hvis halsen min var 5 cm lengre..hadde sett ut som en struts jeg, da, he he. Men for å svare på hovedinnlegget så må jeg si at jenter med dårlig holdning, de som 'subber' bortover med lut rygg og ufiks, fett hår som henger rett ned ikke er veldig attraktive... Men dette er det egentlig ganske lett å ordne opp i - rett opp ryggen og ta en tur til frisøren!! Alle mennesker er pene - noen bare skjuler det godt
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #134 Skrevet 1. august 2009 Hvordan kan man egentlig svare på det når man ikke har sett det? Men sikkert ikke noe problem Flere menn som Steinar her takk! Flere nordmenn - ut og sjekke opp kvinner her! Masse flotte singles her vet dere...
kristian82 Skrevet 1. august 2009 #135 Skrevet 1. august 2009 (endret) Oppsternasighet - nesa høyt i sky, kynisme, kaldhet, "billighet" - gjør en jente stygg. Endret 1. august 2009 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #136 Skrevet 1. august 2009 Oppsternasighet gjør en jente stygg. Hva betyr det? Jeg er glad smaken er som baken, for det står veldig mye på disse listene her jeg aldri overhodet har tenkt stort over. Føflekker, for eksempel, hvem gidder å bry seg, med mindre den er ekstrem i diamenter og bør fjernes med tanke på føflekkreft? Og fregner, det er jo bare søtt.
kristian82 Skrevet 1. august 2009 #137 Skrevet 1. august 2009 Hva betyr det? Utdypet det litt ovenfor. Kort og godt betyr det vel ca det samme som å være oppsnasig/frekk/uhøflig.
Fjesingen Skrevet 1. august 2009 #138 Skrevet 1. august 2009 Så enig så enig... . Jeg er selv kun 155, og har kun en gang i livet fått høre at det var en som ikke var interessert pga høyden min... Ikke noe stort tap i mine øyne, for makan til uintelligent fyr skal man lete lenge etter.... Damer under 160 er dritsøtt! Pleier falle pladask, uansett hvor teite de måtte være. Dog går det fort over hvis de er det. Men heldigvis er det mye kule damer under 160 også...!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #139 Skrevet 1. august 2009 Utdypet det litt ovenfor. Kort og godt betyr det vel ca det samme som å være oppsnasig/frekk/uhøflig. Jah, hehe... der så jeg det!
Gjest womenwomen Skrevet 1. august 2009 #140 Skrevet 1. august 2009 For det første - må du ha blikk på gaten? Og det jeg mener er altfor mye sminke ..... Ser mange pene jenter eks på byen som har " pyntet " seg ...Men stakkars - de trenger kurs for å lære å sminke seg pent og ikke stygg : ) Det styggeste jeg ser er de som sminker øynene veldig mye - slik at de får et veldig hardt uttrykk .Alltfor mye kajal rundt øynene er rå- stygt .Syns de får litt sånn " narkoman jente uttrykk - når de er så oversminket . Mye pudder og brunkrem er også stygt .Det vises utrolig godt og ser aldri naturlig ut .Uren stygg hud under sminken - ser man jo likevell godt . Et tips til dere jenter - hvorfor ikke bruke pengene på hudpleie og dyprensing på hudpleiesalong - istede for å bruke penger på pudder og brunkremer / dekk kremer som tetter igjen porene og gir dere usunn , uren hud ? Så slipper dere bruke pudder og dekk krem ( sparkel ) i fjeset .Ser så mye bedre ut - med naturlig klar og ren hud . En ting som er deilig med å bli eldre og ferdig med " tenårene " - er at man slipper unna kviser og urenheter ...deilig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå