Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #81 Skrevet 10. juli 2009 - Stor nese! Eksempler på kjendiser som har store neser, slik at vi forstår hva du mener?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #82 Skrevet 10. juli 2009 Eksempler på kjendiser som har store neser, slik at vi forstår hva du mener? Pinocchio.
Gjest Kaffe og lunch Skrevet 10. juli 2009 #83 Skrevet 10. juli 2009 Store neser: Vår Staude Moskva-Marit Mette-Marit Celina Midelfart
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #84 Skrevet 10. juli 2009 Stor nese: http://images.google.no/images?hl=no&q...le&resnum=4
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #85 Skrevet 10. juli 2009 Ikke alle trenger å ha sminke på seg for å se pen ut... selv bruker jeg bare eyeliner, mascara og pudder. jeg synes ikke jeg trenger å ha på meg en maske bare for å gjøre andre fornøyde.
Gjest Son Skrevet 10. juli 2009 #86 Skrevet 10. juli 2009 HA HA, for en morsom tråd dette er.. i begynnelsen ble jeg litt bekymret, men nå bare sitter jeg å ler og er takknemmelig for det jeg har, så jeg får bare leve videre med mine skavanker.. Stor nese (i følge noen sikkert, jeg personlig liker den veldig godt, da den bla. hjelper meg med å puste ) til tider slaskete stil, hår som vokser her og der hvor det ikke burde, psoriasis som dukker opp fra en tid til annen.. ja hva mer var det.. sikkert mye annet også, men heldigvis liker jeg meg selv for det.. Men dette var morsom lesing
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #87 Skrevet 10. juli 2009 Jeg mener, ingen av dere kvinnfolk ønsker dere en mann som er en jævla idiot med penger, går på trygd, snylter på lønna di, låner penger av deg som ikke betales tilbake og har masse tullegjeld på kredittkort o.l.? Og at han ikke har noe som kan minne om en jobb eller formue. At dere begår feilen ved å falle for en slik mann kan dere jo egentlig ikke lastes for - men at det står på listen over friterier for "drømmemann" tviler jeg sterkt på... Nå er det ikke den ringe økonomien som gjør at få kvinner vil holde seg til en slik en. Det er snarere hans holdninger, verdisyn og elendige moralske tilstand som kvalifiserer til gruppa "ikke attraktiv mann".
Kamikatze Skrevet 10. juli 2009 #88 Skrevet 10. juli 2009 Tattiser. Utvekster som piercinger, og mobiltelefon klistra til tommel eller øre. Overvekt og skjeggstubb. Men det gjelder dem som skal under dyna mi. Alle andre gir jeg blanke faen i hva som er utenpå, sålenge de ikke har gravrust i hjernen.
kaprifolen Skrevet 10. juli 2009 #89 Skrevet 10. juli 2009 dårlig hud rynker blekhet tynt hår kort hår grått hår farget hår ekkel hårvekst i ansiktet eller ellers på kroppen overvekt (bmi > 22-23) løs hud på mage dårlig holdning høyde under 165 eller over 175 pupper (slappe, små, hengete, asymmetriske) stygge brystvorter ekkel navle rart ansikt utstående ører underbitt overbitt stygge tenner fregner ørnenese potetnese tynne lepper breikjeftet (tenk Julia Roberts) hakeløs små øyne lavpannethet eggehode kort hals slaskete mus hengemuselepper mini- eller maxiklitte bollemage kalvbenthet hjulbenthet for grove eller rett og slett stygge fingre og tær ufeminin kroppsbygning hengerumpe "mammahofter" strekkmerker fremtredende årer ringer under øynene plattfothet føflekker hudorm Jeg har sikkert glemt mye. Men uansett er overvekten aller verst. En feit dame kan bare ikke bli fin nedenfor haken. Jeg tror kanskje grevinnesleng er det mest motbydelige jeg kan se på et menneske. Hihi! Jeg trodde denne lista her var skikkelig ille med én gang, men jeg har faktisk bare 4 av disse totalt. Og da har jeg tatt med to "halve", feks at jeg nettopp har klippet av meg nesten en halvmeter hår, men har fortsatt ikke "kort-kort", så det er en halv. Også får jeg noen bittesmå, lysebrune fregner på nesa om sommeren, så det er også en halv. Ellers så er faktisk de tingene jeg har på denne listen her, det de fleste beskriver som noen av mine vakreste trekk! F.eks høyde!
rox Skrevet 10. juli 2009 #90 Skrevet 10. juli 2009 dårlig hud rynker blekhet tynt hår kort hår grått hår farget hår ekkel hårvekst i ansiktet eller ellers på kroppen overvekt (bmi > 22-23) løs hud på mage dårlig holdning høyde under 165 eller over 175 pupper (slappe, små, hengete, asymmetriske) stygge brystvorter ekkel navle rart ansikt utstående ører underbitt overbitt stygge tenner fregner ørnenese potetnese tynne lepper breikjeftet (tenk Julia Roberts) hakeløs små øyne lavpannethet eggehode kort hals slaskete mus hengemuselepper mini- eller maxiklitte bollemage kalvbenthet hjulbenthet for grove eller rett og slett stygge fingre og tær ufeminin kroppsbygning hengerumpe "mammahofter" strekkmerker fremtredende årer ringer under øynene plattfothet føflekker hudorm Jeg har sikkert glemt mye. Men uansett er overvekten aller verst. En feit dame kan bare ikke bli fin nedenfor haken. Jeg tror kanskje grevinnesleng er det mest motbydelige jeg kan se på et menneske. Hæ, hva faen? En BMI på 22-23 er ikke mye. Er det ikke over 25 man skal ha for å bli klassifisert som overvektig? Dessuten, spiller ikke vekten så stor rolle. Det er mer hvordan vekten er fordelt som er viktig.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #91 Skrevet 11. juli 2009 DERE SOM ER IMOT SMINKE VET IKKE HVA DERE SNAKKER OM! Jeg får ikke ETT blikk på gaten når jeg ikke har sminke på meg. De samme mennene stirrer når jeg har sminke på. Slik er sikkert du og! Hehe, tenkte det samme. Bruker mye "synlig" sminke fordi jeg elsker tunge øyenvipper osv, men dette har aldri vært noe problem for gutter jeg har vært involvert med. Artig med alle de som mente jeg sikkert var såå mye penere uten all den sminken, men som til syvende og sist med et skjevt smil trakk det tilbake da de fikk sett det- både gutter og jenter. Bortsett fra mamma og pappa så klart Men viktig å huske at man kan se veldig annerledes ut uten sminke selv om man bruker forholdsvis lite av det. Min bestevenninne ser mer ugjenkjennelig ut uten sminke enn meg, tiltross for at hun går for å være av den au natural typen.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #92 Skrevet 11. juli 2009 Store neser: Vår Staude Moskva-Marit Mette-Marit Celina Midelfart Jeg hadde betalt dyre dommer for å få en slik nett nese som henne
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #93 Skrevet 11. juli 2009 Hæ, hva faen? En BMI på 22-23 er ikke mye. Er det ikke over 25 man skal ha for å bli klassifisert som overvektig? Dessuten, spiller ikke vekten så stor rolle. Det er mer hvordan vekten er fordelt som er viktig. Jeg tok med 23 for å inkludere damer som har bra med muskelmasse i tillegg til et tynt dekkende fettlag slik at de ikke ser maskuline ut. For øvrig vil jeg si 22 er et absolutt maksimum, og som oftest for mye. Jeg ser at jeg glemte å avgrense andre veien. Det er jo få ting som er så avtennende som magre damer. Når knoklene synes, går ikke tankene hen til sex, men heller til sultne Biafra-barn. Så en bmi på 20 bør være et absolutt minimum.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #94 Skrevet 11. juli 2009 Jeg må bare legge til at du har helt rett i at det er hvordan vekten er fordelt som er det avgjørende. En bmi mellom 20 og 22 sier i seg selv ingenting. Kiloene må selvfølgelig være fordelt i forhold til et typisk klassisk mål. Kombinasjonen av knokkelbein, flat rumpe og kulemave har aldri vært sexy.
Steinar40 Skrevet 11. juli 2009 #95 Skrevet 11. juli 2009 Hihi! Jeg trodde denne lista her var skikkelig ille med én gang, men jeg har faktisk bare 4 av disse totalt. Og da har jeg tatt med to "halve", feks at jeg nettopp har klippet av meg nesten en halvmeter hår, men har fortsatt ikke "kort-kort", så det er en halv. Også får jeg noen bittesmå, lysebrune fregner på nesa om sommeren, så det er også en halv. Ellers så er faktisk de tingene jeg har på denne listen her, det de fleste beskriver som noen av mine vakreste trekk! F.eks høyde! Jeg har faktisk masse sånne vill-kaprifoler bak huset! De lukter så godt om kvelden og natta :gjeiper: hehe
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #96 Skrevet 11. juli 2009 Altså, til det med sminke. Det er ingen i verden som ser hvor mye tid jeg bruker foran speilet og hvor mye sminke jeg har på meg. Fordi jeg KAN å sminke meg. Mannfolk slenger laange blikk etter meg. Uten sminke ser jeg ut som det jeg er: En grå mus som ingen ofrer et blikk! Ingen mannfolk (med mindre de er sminkører) ser min sminke, alt de ser er en pen jente. Dumme menn...
Steinar40 Skrevet 11. juli 2009 #97 Skrevet 11. juli 2009 Altså, til det med sminke. Det er ingen i verden som ser hvor mye tid jeg bruker foran speilet og hvor mye sminke jeg har på meg. Fordi jeg KAN å sminke meg. Mannfolk slenger laange blikk etter meg. Uten sminke ser jeg ut som det jeg er: En grå mus som ingen ofrer et blikk! Ingen mannfolk (med mindre de er sminkører) ser min sminke, alt de ser er en pen jente. Dumme menn... Og hvordan vet du at alle mannfolk ser på deg som en grå mus når du ikke har på sminke?
Gjest Gjest_Henning_* Skrevet 11. juli 2009 #98 Skrevet 11. juli 2009 DERE SOM ER IMOT SMINKE VET IKKE HVA DERE SNAKKER OM! Jeg får ikke ETT blikk på gaten når jeg ikke har sminke på meg. De samme mennene stirrer når jeg har sminke på. Slik er sikkert du og! Det må jo bety at du er ganske stygg det da. Flere kvinner jeg kjenner sminker seg ikke til hverdags og de får masse blikk fra menn. Bra for deg at du kan sminke på deg en maske da slik at du ser ok ut.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #99 Skrevet 11. juli 2009 Store neser: Vår Staude Moskva-Marit Mette-Marit Celina Midelfart Stor nese: http://images.google.no/images?hl=no&q...le&resnum=4 Dere som påstår at Celina Midelfart og dronning Rania har store neser, hva er problemet deres? Misunnelige på disse damene, eller? Det hjelper ikke å påstå at den har stor nese som ikke har det...
Gjest Linnea19 Skrevet 11. juli 2009 #100 Skrevet 11. juli 2009 Det som gjør en jente stygg i mine øyne er: - Som de fleste sier her, fedme - Stygg grov hud, mange dype arr i ansiktet - Veldig utstående ører - Oppstoppernese - Pistrete og slitt hår, samme hvilken farge eller om det er kort eller langt - Krusete tørt hår..Ingen er fin med det? - Kort lugg som er klippet HELT rett. Stygt på ALLE. Fysj!!! - Stygge tenner, hvis de er synlig gule..usj.. - Ustelte jenter generelt. (Fett hår, søvn i øynene, gusten hud..osv) Ekkelt! - Synlig uproposjonalt ansikt og kropp.. F.eks store hofter og lår med flate bryster.. - Uansett hvor "pen" du er..- Ustelte buskete skogsøyenbyn er IKKE pent på de aller aller fleste. - Men ikke barber de bort og tegn en strek i stedet. Hehe. - Jeg kan synes mye sminke er pent så lenge det er gjort rikitg, men vi er vel alle enige om her at en "maske" er lite pent, uansett hva du skulle prøve å skjule..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå