Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #181 Skrevet 15. august 2009 Det fine med å være menneske, enten man er pen eller "vanlig", er at jo eldre vi blir, jo likere blir vi! Jeg har aldri tenkt over dette med at noen er "stygge", annet enn at man kan ha en stygg personlighet. Men jeg innrømmer at jeg finner "Paris" stilen (eller hund i veske opplegget som noen sa) ganske underlig. Det er svært mange unge nydelige jenter der ute som virkelig burde prøve sin egen stil. Fremfor å kopiere Paris Hilton... Og så synes jeg den hårstilen på unge damer med sånn ruskete på toppen, laaaaange tynnere og tynnere fjoner nedover ryggen og gjerne bleika. Er ganske ukledelig. Sminke er helt fint. Orange fjes kan jeg spare meg for. Men å si at helt naturlig er det eneste som gjelder blir litt rart. Man mister farge når man blir eldre/voksen, og da er det fint å kunne legge litt mascara og en rouge. Ellers er det pent når kvinner og menn kler seg etter alder. Man kan godt være sexy i en alder av 70, men da velger man å fokusere på andre ting enn ungdommene gjør.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #182 Skrevet 24. september 2009 Herregud så dumt - lengde er jo genetisk betinget, jenter som er korte kan jo ikke akkurat noe for det! (Og nei, jeg er ikke spesielt kort, har gjennomsnittshøyde 165 cm) Gjennomsnittshøyden for jenter er nå på 1,69. Så du er bittelitt under gj.snitt.
Gjest Gjest_hedda_* Skrevet 10. oktober 2009 #183 Skrevet 10. oktober 2009 hva med føflekker? er det styft? jeg er ei jente på 17 som har mange føflekker,kanskje rundt 500 fordelt over hele kroppen.både store og små. har mest på ryggen. jeg er redd for at dette er skikkelig turn-off. jeg er veldig pen og er fornøyd med meg ellers. det jeg synes er turn-off er: -fedme -folk som ikke tar vare på seg selv -som aldri smiler -ikke bruker noe sminke -de som ikke kler seg etter fasong -UHYGIENE(som luker vondt) -kroppshår
Kamikatze Skrevet 10. oktober 2009 #184 Skrevet 10. oktober 2009 hva med føflekker? er det styft? Nei.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #185 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er ei jente på 17 som har mange føflekker,kanskje rundt 500 fordelt over hele kroppen.både store og små. har mest på ryggen. jeg er redd for at dette er skikkelig turn-off. jeg er veldig pen og er fornøyd med meg ellers. Godt å høre at det er flere som har føflekker på ryggen. Jeg har følt meg litt alene om dette. Tenkte litt på å fjerne dem, men lot være.
Kamikatze Skrevet 12. oktober 2009 #186 Skrevet 12. oktober 2009 Når jeg tenker meg om så kan jeg ikke huske en eneste uten føflekker, så det er lite poeng i å bruke de photoshoppede kleshengerne som ideal...
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #187 Skrevet 2. april 2014 Følelsesløse øyne. Overdriving (sminke,slanking, push-upxxl, hårsveis) Fedme (Og da mener jeg viss det er altfor mye, kan godt være god og rund) Usunnhet Stygge tenner rynkete hud etc. Alt som er stygt De værste er jo de fineste som ikke fatter bæret av noen ting. MEn alt dette driter jeg i, hvis ting klaffer ellers. Hvorfor bry seg så mye om utseende når man vet at det ikke teller i det store og det hele. Visse minstemål har man. Denne tråden er egentlig bare for usikre folk som på død og liv vil vite om dem har noen av disse egenskapene. Bry dere for faen ikke om utseende. Smil og vær glad så skal du se hvor slående vakker du blir. hva er følelsesløse øyne da? Anonymous poster hash: 99478...20d
Shira Skrevet 2. april 2014 #188 Skrevet 2. april 2014 hva er følelsesløse øyne da?Anonymous poster hash: 99478...20d 5 år gammel tråd.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #189 Skrevet 2. april 2014 5 år gammel tråd. har vel en ting for gamle tråder Anonymous poster hash: 99478...20d 1
Gjest Cartman Skrevet 2. april 2014 #190 Skrevet 2. april 2014 Ingen jenter er stygge utseendemessig. Stygg personlighet gjør jenta stygg.
LiilS Skrevet 2. april 2014 #191 Skrevet 2. april 2014 (endret) Som voksen er det vanskelig å identifisere seg med korte, voksne damer (under 165cm). Føler meg truffet her ,men jaja, finner vel noen som er glad i oss korte damer og Endret 2. april 2014 av LiilS
Gjest Cartman Skrevet 2. april 2014 #192 Skrevet 2. april 2014 Føler meg truffet her ,men jaja, finner vel noen som er glad i oss korte damer og Korte damer er best
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #193 Skrevet 2. april 2014 Ekstrem overvekt. Rævva personlighet, med påfølgende rævva selvinnsikt. Anonymous poster hash: d0d6d...b5f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #194 Skrevet 2. april 2014 Ting som er stygt på omtrent alle (ingen kler det): - fedme - stor benbygning, brede skuldre, diger brystkasse - kraftig kjeve - store hender og føtter - stor nese - tykke jenter i trange bukser - alt for mye sminke - alt for lite sminke - tung hengerumpe (det ser ut som de går med bleier?) - kraftig vekst av kroppshår, spesielt mørkt kroppshår Og der røyk mine sjanser på å finne en mann.. Ikke alt som stemte, men mye. Hengerumpe om vinteren er ikke moro, blir jo nesten spekeskinke med tanke på alt veisaltet.. Anonymous poster hash: b5214...ae6 1
niccoline Skrevet 2. april 2014 #195 Skrevet 2. april 2014 Det finnes ikke stygge kvinner, bare late, så Coco Chanel en gang 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #196 Skrevet 2. april 2014 En ekstremt negativ personlighet. Det finnes ikke noe mindre tiltalende enn å se en søt jente, og i det hun åpner kjeften så avslører hun en personlighet som ekstremt lite tiltalende og stokk dum. Ekstrem overvekt. Overhode ingen interesse av å holde en normal hygiene eller utseende og lar seg forfalle totalt. Anonymous poster hash: ebb8f...25a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå